Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

    Korting op 420shop
    Ik denk dat ik nu vrijdag zal beginnen te knippen en drogen met mijn eerste drie plantjes?
    ik zal beroberen een fotto te laten zien in macro weet niet als je ze goed zei DSC_0950005.jpgwat denken jullie er van,?nog zo 5dagen.
    EN ze gaan meer kleur krijgen naar wit geel en beetje bruin denk ik toch zo.
    Want te stond vind ik ook niet altijd lekker wel een beetje tips energiek en lekker up-high gevoel geven na het roken.WANT IK HEB ZO 4 MAADEN NIETS GEROOKT ZO IETS want heb er zo een zin er in .en hier staat mijn bella mijaDSC_09002.jpgDSC_09001.jpgnog wat paar weken geduld.
    IK weet een ding is zeker er van als ik met mijn duim en wijzvinger er over vrijv ruikt het heerlijk puur naar weet Nu een week verder ben beb ik nog niet zitten te knippen .
    MAAR vandaag Zaterdag 16/03/13 ga ik mijn platje knippen en laten drogen DSC_0969.jpgDSC_0970.jpgZo ik dat ze er klaar voor zijn
    Last edited by patatje; 16 March 2013, 10:09. Reden: het vervolg

    #2
    Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

    Zijn ze al om??, ik zou ze 4 tot 7 weken langer laten staan.

    Comment


      #3
      Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

      Inderdaad, lijken nog lang niet klaar! Een plant die rijp is gaat zijn bladeren meestal leegzuigen; deze zijn nog fris-groen...moet nog wel wat weekjes bloeien schat ik.

      In elk geval: trichomen checken! Deze zullen nog clear zijn vermoed ik... :rolleyes:

      Comment


        #4
        zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

        Damn das jammer man dat je nu oogstkoorts krijgt... Zijn idd nog niet klaar!!

        Comment


          #5
          Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

          Die hadden nog wel een paar weken gemoeten das jammer
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

            jeetje.... sta dr van te kijken...
            zo bijna denken dat je ons in het ooooootje neem... wel een goeie van je trouwens...whahaha

            Comment


              #7
              Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

              haastige spoed is zelden goed,ik zou of had ze ook nog effe laten staan en als je op zoek bent naar een high gevoel en niet te stoned laat dan de tabak eruit dat zal zeker helpen.

              Comment


                #8
                Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                LATEN STAAN MAN.....Zit naar mijn idee pas in week 2 begin 3 van de bloei....
                Om de dag 300 ml water zou ik er geven en over een week of 6 oogsten!!
                1 keer in de week voeding meegeven.Laatste 10 dagen alleen waterrrrrr
                en een keer of wat flushen tussendoor ken ook geen kwaad als je het maar weer
                goed droog en luchtig laat worden daarna voor je weer gaat voeden!
                Succes!
                Last edited by Thurgood Jenkins; 22 March 2013, 23:00.
                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                Comment


                  #9
                  Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                  damn als je die hebt geoogst dan hou je er zeker niets meer aan over die toppen zijn zelfs nog niet verdikt ik geef thur en de rest hier boven gelijk (zeker nog 6 weken!!!)

                  Comment


                    #10
                    Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                    ogarme als je hebt geoost

                    Comment


                      #11
                      Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                      carryon.gif

                      Comment


                        #12
                        Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                        DSC_1009.jpgDSC_1006.jpgheb hem laten staan tot benna alle blaatjes leeg ge zuicht ik geef ze water Maar ik geef ze geen voeding omdat het de eerst maal dat ik weed kweekt en niet weet hoeveel er in te doen ik heb voeding soeplemente mee gekregen ga ze u tonenDSC_1014.jpgde eerst van links is(Bcuzz aarde voeding)(kleine belouw is Plagron is voor bloei denk ik)(dan de derde is p-k-13-14 booster)(de vierdelaste isGeenfuse voor de wortejs? Weet zeker voor de volgende keer dat ik terug ga kweken zal ik voeding zeker moeten geven voor mijn potaarde ik ga je nu de top laten zien van 8dagen verder DSCvandag.jpg en DSC_0966.jpgdeze 8dagen geleden.IKweet dat ik nog veel moet leren en weten vooral met te dozeren met de voeding aan de plant te geven

                        Comment


                          #13
                          Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                          Op die flessen staat hoeveel er in een liter water moet.
                          En als je wat leest op dit forum kun je ook genoeg vinden over voeding.
                          Voorlopig doe je het goed zo te zien, de topjes zien er leuk uit, dus ga zo door, misschien eens wat voeding erbij geven.
                          Ze moeten nog wel een paar weekjes.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                            doe veel inspaningen om te lezen heb daar veel moeite mee al van kleins af al het consentreren ga zo moeilijk .
                            dat ik zeker paar keer moet lezen voor ik het versta . Voor mijn volgende kweek ga ik zeker voeding moeten gebruiken,want die grond (batmix ).
                            Voor de deweede maal gebruiken zal ik zeker wat van voeding bij doen voor het kwalietijd van de grond.
                            Enik zal nog twee a drie weeken wachte voor het knippen?Die is geplant op januari 19/01/2013DSC_27 03 2013.jpgDSC_27 03 2013 (2).jpgDSC_27 03 2013 (3).jpgIK KAN wel .
                            p-k 13en14 daarvan wat geefen een keer per week voorbeeld 15ml op10lieter water dat kan ik nog doen en de lasten twee weken gewoon spoelen .DAT KAN ik uit testen ?
                            da ga ik dan uitproberen en achteraf zal ik het laten weten als ze er van genoten hebben van 13p -14p EEN uur voor het licht uit ga geef ik wat aan een plant p-k

                            Comment


                              #15
                              Re: zouw het tijd zijn of niet om te knippen en drogen

                              Yep, die Cellmax PK 13/14 kan je wel een keer toevoegen.
                              Wat voor plantje is het precies ?

                              Je kunt beter niet met je vingers aan de toppen zitten, je kan wel de stam even tussen twee vingers wrijven
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X