Oogsten voor oogstmaand

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • efekenli
    Retired
    • Apr 2013
    • 2

    #1

    Oogsten voor oogstmaand

    Korting op 420shop
    Als je zaden wilt bestellen staat er een oogstmaand op. Bv. Oktober wat zou er gebeuren als je ze oogst in eind augustus? Dus vroeger dan wat er op staat?
  • mildred
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 766

    #2
    Re: Oogsten voor oogstmaand

    wat er gebeurd er als je een aarbei een maand te vroeg plukt of een tomaat of een pruim of een kers of een pak melk of een ei of een vraag...!!

    Comment

    • wittewiet
      Retired
      • Dec 2012
      • 38

      #3
      Re: Oogsten voor oogstmaand

      dit betekent dus dat je wil oogsten naar 2 tot 3 weken bloei? dan valt er nog weinig te oogsten.....

      Comment

      • mildred
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 766

        #4
        Re: Oogsten voor oogstmaand

        maar als je papier of touw of de plant zelf nodig hebt is het geen probleem.

        Comment

        • francisp
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 685

          #5
          Re: Oogsten voor oogstmaand

          Je kan absoluut plantjes die normaal klaar zijn in oktober oogsten eind augustus. Zoek maar eens op het forum op de term verduisteren. Maar wees gewaarschuwd : het is weer een vak apart

          Comment

          • jooms88
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 244

            #6
            Re: Oogsten voor oogstmaand

            ik zou gewoon een indica soortje nemen zoals big bang van greenhouse, die is de 4de week van september klaar staat op de website. En hopelijk is het dit jaar nog goed weer dan

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #7
              Re: Oogsten voor oogstmaand

              Oorspronkelijk geplaatst door mildred
              wat er gebeurd er als je een aarbei een maand te vroeg plukt of een tomaat of een pruim of een kers of een pak melk of een ei of een vraag...!!
              en dan zeggen ze dat ik sarcastisch ben
              ik kon het antwoord wel zelf hebben gegeven
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Oogsten voor oogstmaand

                Daar was eigenlijk alles mee gezegd inderdaad. crazy.gif
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...