Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lowryder binnenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

    Vandaag heb ik 2 lowryders (vision seeds) geplant in elks een pot van 9 liter gevuld met voorbemeste potgrond(npk 12.14.16). Ze staan momenteel aan het raam met daarboven 2 spaarlampen van 23 watt (coolwhite, 6500K).
    IMG_0812[1].jpg

    Zoals je kan zien staat er nog een klein potje bij, dat is de ultra critical die ik binnenkort op mij guerilla-plekje ga zetten.

    #2
    Re: lowryder binnenkweek

    Nee Nee Nee, waarom doe je in voor bemeste aarde... ze hadden in universele potgrond gemoeten of speciale grow grond!
    En zet ze maar nu meteen buiten je hoeft niet meer binnen voor te groeien

    Verder goede keus qua soortje
    Denk dat je wel grotere potten mag gebruiken, kijk even me verslag van vorig jaar toen had ik ze ook!
    Ik blijf mee kijken!

    Succes!

    Comment


      #3
      Re: lowryder binnenkweek

      is het dan zo slecht voor de plant ,die voorbemeste aarde? de Ultra critical is er al wel goed doorgekomen in die potgrond. Was namelijk van plan om de eerste weken enkel water te geven en na 1 week in de bloei voor een 2-tal weken alga bloom van plagron te gebruiken, de laatste dikke week enkel water.

      Hoe graag ik het ook zou willen om ze buiten te zetten, mijn medebewoners zouden dit niet echt leuk vinden en waarscheinlijk zie ik ze dan ook nooit meer terug

      Was van plan om de 2 lowryders aan het raam te zetten en wanneer de zon er 's morgens nog niet is en 's avonds al weg is een 125w plug and grow-lamp te laten branden zodat ze constant 18 uur lang licht krijgen.

      Zou ik de potgrond nog veranderen of wat zou jij doen? Alvast bedankt voor te reageren, leuk dat je me volgt!

      Comment


        #4
        Re: lowryder binnenkweek

        Inmiddels is er nogal veel veranderd, heb zelf een growbox gemaakt en er een 125 W plug and grow lamp ingehangen.
        IMG_0827[1].jpg

        Comment


          #5
          Re: lowryder binnenkweek

          Heb je een filter ?
          Je medebewoners gaan ze wel ruiken zonder filter, Lowridertjes kunnen flink stinken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: lowryder binnenkweek

            Neen, tot nu toe nog niet echt iets te rieken ook niet, heb wel een ventilator die de lucht naar buiten blaast.. Weet niet of dit genoeg gaat zijn om de geur buiten te houden anders zal ik me nog een filtertje moeten halen of maken...

            Comment


              #7
              Re: lowryder binnenkweek

              Mijn 2 vrouwtjes doen het goed! De ene wel wat beter als de andere maar ze zien er allebei gezond uit! (de reuk is er nog niet, dat word wat in het oog houden...)
              IMG_0843[1].jpg

              Comment


                #8
                Re: lowryder binnenkweek

                QNQ bedoelt ook niet nu of over een week. maar als ze lekker een week of 5 a 6 in de bloei zijn

                whoehahaha dat ze nu amper ruiken geloven we niet alleen, dat hadden we je zelfs kunnen vertellen.

                maar goed, de 1 is para want die heeft mede buren bewoners omstanders die em niet vertrouwen en direct
                aangeven bij alle instanties die er mogelijk zijn.
                de ander geeft er geen zier om, omdat de bewoners buren etc geen enkele moeite hebben met de geuren
                of wat dan ook. of in het ergste geval schieten ze gewoon een plaatje van de mensen in t blauw

                jij zal wel weten waar je bijhoort (of denkt te horen, dan moet je dat even verifieren bij de buren )

                groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: lowryder binnenkweek

                  wordt hier zo stiekem even de stichting ter verspreiding&bevordering van wietlucht geboren ?

                  of zelfs de geloofsstroming "wietlucht herboren" ? verenigd zijt gij in uw streven naar de helaas illegale, maar daarom niet minder
                  -in tegendeel- heilige lucht van wiet, ons opperwezen. Dat u moge brande. Tot in de eeuwigheid.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: lowryder binnenkweek

                    Hahahah de 'heilige geur word hier inderdaad besproken
                    Die geur waar we het over hadden is er inmiddels maar nog niet zo hard natuurlijk. Eerste keer dat ik het riek en het is inderdaad echt een "heilige" geur

                    bij de grootste zie ik er al zelfs een paar haartjes door komen, nu is de vraag.. Wanneer zou ik mijn 125w plug and grow bloeilamp erboven hangen? Want de andere lowryder is nog maar veel kleiner.
                    IMG_0878[1].jpg
                    Last edited by CannabinoidDroid; 29 June 2013, 10:12.

                    Comment


                      #11
                      Re: lowryder binnenkweek

                      ik zou iets onder de kleinere plant zetten zodat ze beiden even dicht bij het licht zitten..

                      Comment


                        #12
                        Re: lowryder binnenkweek

                        Inmiddels ben ik overgeschakeld op de warm white-lamp en heb ook wat LST toegepast zodat ze op dezelfde hoogte zitten. Er hangt al een stevig geurtje ook heb ongeveer nog een 3 weekjes te gaan, gaat de geur nog veel doordringerder worden?
                        IMG_0902[1].jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: lowryder binnenkweek

                          yep die gaat nog veel doordringender ruiken.

                          nu alleen als je ze hebt bewogen, ge-LST't enz dan ruik je
                          ze goed.

                          straks ruiken ze altijd zo

                          dat word dus meuren (maar daar staat lowrider aardig om bekend)

                          . succes.

                          Comment


                            #14
                            Re: lowryder binnenkweek

                            Hallo iedereen! Sorry dat ik zo een lange tijd niets meer heb laten horen maar na enkele afwezige zomerhete dagen zijn de 2 lowryders verbrand onder de lamp, beginnersfout! Maar intussen ben ik niet stil blijven zitten.

                            heb de 2 verbrande lowryders weggedaan en plaats gemaakt voor 1 lowryder.

                            ik heb het zaadje ontkiemt en op 2 augustus in de pot gestoken. Vanaf dat de plant een week in bloei stond heb ik 2x per week gevoed met plagron alga bloom. nu een dikke 2 maand verder is deze lowryder dicht bij de eindstreep aan het komen en krijgt ze veel gele bladeren maar er zijn nog niet veel bruine trichomen te zien en nog veel witte haartjes op de toppen.IMG_0143[1].jpg

                            vanaf nu terug superactief op het forum!
                            Last edited by CannabinoidDroid; 14 October 2013, 16:51. Reden: foto vergeten toe te voegen

                            Comment


                              #15
                              Re: lowryder binnenkweek

                              hallo iedereen!

                              vandaag geoogst en ik kom op een nat gewicht van ongeveer 90 gram. het droog gewicht zal ik later nog meedelen
                              IMG_0150[1].jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X