Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving in La douce France

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wetgeving in La douce France

    Korting op 420shop
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    #2
    lijkt mij wel wiet is overal illigaal behalve in nederland
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Zero tolerance, met het risico op enkele maanden gevangenisstraf, een fikse boete en een heropvoedingscursus. Hoewel ik niet weet of dit laatste ook slaat op buitenlanders. En voor de rest waarschijnlijk geluk met wie je tegenhoudt!

      Comment


        #4
        Omdat ik even tijd had heb ik research gedaan naar de cannabis wetgeving in Frankrijk.
        Deze link legt veel uit (het is wel int frans): http://www.cedro-uva.org/lib/boekhout.cannabis.fr.html

        Nu meer specifiek:

        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door viske View Post
          Zero tolerance, met het risico op enkele maanden gevangenisstraf, een fikse boete en een heropvoedingscursus. Hoewel ik niet weet of dit laatste ook slaat op buitenlanders. En voor de rest waarschijnlijk geluk met wie je tegenhoudt!
          Bedankt viske ik heb net research gedaan en we hebben op het zelfde moment gepost
          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

          Comment


            #6
            idd,daar lachen ze er niet mee...

            voor 10gr kan je daar idd de gevangenis invliegen!

            grtzzz

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door emielschut View Post
              lijkt mij wel wiet is overal illigaal behalve in nederland
              Niet helemaal waar...

              Nederland is het enige land met coffeeshops.

              Enkele voorbeelden zijn:

              Spanje: Personal consumption and home cultivation of cannabis have been decriminalized after much deliberation, but buying or selling remains a criminal offense.

              Portugal
              Personal consumption limit is 2.5 gram per day of marijuana and 0.5 gram per day of hashish. One may possess not more than 10 daily doses, otherwise it may be categorized as trafficking. Consumption still has a penalty that may be a fine or other penalty. Cultivation, even if for personal use, is still totally illegal and cultivation of even one plant is assumed to indicate involvement with trafficking. Possession of seeds is also illegal and despite there being several "head shops" or "grow shops" in Portugal, they are not allowed to sell seeds. It is also true that the number of grow shops has increased over the past few years, which seems to indicate that cultivation for personal use (in Portuguese: auto-cultivo) is becoming a more common practice

              In Zwitserland, Canada en U.K. zijn ze al wat verder met medicinaal gebruik van cannabis te reguleren...
              (ik vergeet er vast nog wel een)
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                wow echt zotjes!

                Comment


                  #9
                  Portugal rules !!!
                  JAh RasTafari !!!

                  Comment


                    #10
                    Het grappige is dat je, ondanks de zero tolerance in bijna elke grote stad een growshop kan vinden. Hier een kaartje

                    Greetz,
                    zion

                    Comment


                      #11
                      Indien je met de wagen gaat!!! langs de peage moet je oppassen telkens waar je moet betalen kan je ook controle verwachten van politie of duoane, ze pikken er graag de vreemde nummerplaten uit en zeker als je er als een roker uitziet.
                      Ben zelf tweemaal gepakt geweest in frankrijk met een kleine hoeveelheid +-1.5gram, werd telkens in beslag genomen + procesverbaal (waar ik nooit meer iets van gehoord hebt) en we mochten onze reis verderzetten.
                      Last edited by Vdb; 20 February 2009, 06:20.

                      Comment

                      Bezig...
                      X