Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fake drugshond nog iemand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: fake drugshond nog iemand ?

    Dat is inderdaad ook wel een geniale oplossing.
    En wat zijn die vrouwen toch een vieze wezens zeg. wat die allemaal wel niet in dat gat duwen :O
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #32
      Re: fake drugshond nog iemand ?

      Ah, nu weet ik waarom ze dat shit noemen...

      Comment


        #33
        http://www.senate.be/www/?MIval=/pub...116392&LANG=nl

        Mevrouw Lieve Van Ermen (LDD). - Onmiddellijk nadat de heer Peterson het INCB-rapport aan het Europees Parlement is komen voorstellen, heb ik hem persoonlijk ontmoet en hem onder andere gevraagd hoeveel drugshonden er in Zweden zijn. Het zijn er 220 voor ongeveer 9 miljoen inwoners. Ze worden op zeer regelmatige basis ingezet bij drugsbestrijding.

        De heer Carl Devlies
        De federale politie beschikt nu over 18 drugshondenteams (een hond en een begeleider) waarvan twee passieve drugshondenteams.


        De drugshonden van de federale politie worden ten voordele van de lokale en federale politiediensten over het hele grondgebied ingezet. Ze worden dag en nacht ingezet, alle dagen van het jaar, en er bestaat een doorlopende dienst voor dringende steunaanvragen.
        De twee passieve drugshondenteams van de federale politie worden gepland ingezet ten voordele van dezelfde diensten. De meeste van hun interventies gebeuren in gevangenissen, stations, luchthavens, scholen, op festivals, ...
        Het is aan de lokale politiekorpsen en de federale politie om voorstellen te formuleren naargelang van de behoeften.

        Comment


          #34
          Re: fake drugshond nog iemand ?

          Deze week zat ik in de trein waarvan de eindbestemming in Duitsland is...Mijn bestemming was echter een station in Nederland...In de trein zie ik een politiehond, en wat blauwe petten..waarschijnlijk op zoek naar Duitsers met drugs denk ik ? Anyway, ik had anderhalf gram wiet op zak..de hond is 3 keer langsgelopen maar gaf geen kick. Ik stapte de trein uit en zag dat de politie en de hond ook waren uitgestapt.. de hond liep letterlijk op 20cm van me maar reageerde totaal niet..Heb er achteraf hard om moeten lachen.. maar op het moment zelf werkt het best afschrikkend

          Comment


            #35
            Re: fake drugshond nog iemand ?

            Dan zul je ontzettend veel geluk hebben gehad... Want ze laten een hond naar 1 ding zoeken en in dit geval was dat geen weed! maar net als je zegt achteraf best grappig 😂

            Peace✌️


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


              #36
              Re: fake drugshond nog iemand ?

              Leuke link.

              http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...60444564,d.d2k
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #37
                Re: fake drugshond nog iemand ?

                Gelukkig heb je.alleen dat gekregen en kon je vakantie nog door gaan Lucky yu

                Comment


                  #38
                  Re: fake drugshond nog iemand ?

                  Ik vraag me af of een product als dit zou kunnen helpen:
                  http://www.avevewinkels.be/nl/tuin/s...ay-hond-en-kat



                  Ik vind niet echt veel info, maar wil er ook niet speciaal een onderwerp aan wijden.

                  Zou je daarmee politiehonden kunnen "afweren" (of waarom niet: je guerilla kweekje beschermen)? Als dat natuurlijk het equivalent is van peper ben je dik gezien bij een controle en het is zeker niet mijn bedoeling een hond te doen niezen bij een controle.

                  Comment


                    #39
                    Last edited by odyssee; 17 March 2014, 15:55.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment


                      #40
                      Re: fake drugshond nog iemand ?

                      Leuk filmpje op Youtube

                      Comment


                        #41
                        Re: fake drugshond nog iemand ?

                        idd grappig filmpje, snap alleen niet waarom sommige mensen die schedels van hun eigen dieren zo mooi vinden

                        Comment


                          #42
                          Re: fake drugshond nog iemand ?

                          Zo'n dingen zouden ze moeten verbieden om nog maar te bestaan. En heb nog nooit een politieagent geweten die een drugshond random in een bos gaat zetten voor drugs op te zoeken, kost allemaal te veel voor zo'n zaken. Die honden worden enkel gebruikt bij controles, vliegtuigvelden, etc. Niet in bossen.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Kijk eens naar National Geographic, lieten ze tonen dat een politiehond 10 meter onder water kon ruiken wat er ligt. Al die "geurloze zakjes" is bullshit. Als er een drugshond aan te pas komt kun je maar beter gewoon direct bekennen en hopen dat ze er dan niet zwaar aan tillen.

                          Comment

                          Bezig...
                          X