Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 lowryder (vision seeds)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 lowryder (vision seeds)

    Korting op 420shop
    Beste medegrowers!

    ik start deze keer voor een 3de maal met een lowryder microkweek onder een 125watt plug 'n grow lamp.

    de vorige kweken met de lowryder zijn zo verlopen:

    1ste kweek met 2 lowryders= verbrand wegens te dicht bij de lamp op zomerhete dagen.
    2de kweek met 1 lowryder= 23 gram droog geoogst.

    heb het zaadje een week geleden laten ontkiemen en eergisteren in een 12 liter pot gezet met potgrond.
    niet de ideale grond maar het doet het wel en wanneer ze in de bloei gaat ga ik bijvoeden met plagron alga bloom.
    IMG_0193[1].jpg

    #2
    Re: 1 lowryder (vision seeds)

    Ik wens je heel veel succes met je kweek, ben uitermate benieuwd naar kweekverslagen met een CFL
    Wat is de kwaliteit van je wietje onder een CFL? compact, fluffy

    Comment


      #3
      Re: 1 lowryder (vision seeds)

      alvast meer als bedankt yey!

      de foto van hieronder laat een stukje van vorige oogst zien... ze zitten wat tussen fluffy en compact, eerder naar de fluffy kant op.
      IMG_0201[1].jpg

      Comment


        #4
        Re: 1 lowryder (vision seeds)

        Lijkt me niet slecht voor onder een CFL en voor een lowryder
        Ik begin meer en meer te merken dat vele kwekers bezig zijn onder CFL , vandaar ook mijn vraag over de kwaliteit van je wietje

        Comment


          #5
          Re: 1 lowryder (vision seeds)

          Het is zeker een interessante manier van kweken als je in een kleine omgeving(growbox) kweekt waar je niet veel ruimte hebt om hps-lampen te hangen, het verbruikt minder en is qua prijs ook niet te duur in aankoop, plus je heb minder warmte afkomstig van de lamp.

          je zal de lamp wel vaker moeten gaan verzetten omdat het bruikbare licht minder ver rijkt dan bij andere lampen. Dit als gevolg dat je best een soort van scrogg'je gaat moeten opbouwen om een goede watt/gram verhouding te verkrijgen.

          dit zijn zowat mijn ondervindingen hierover. Met de tijd ga ik me wel eens een hps of dergelijke aanschaffen voor er eens serieus voor te gaan. Nu nog even wat voor de leut een eigen biologisch eenvoudig kweekje neerzetten, en hopelijk tot een goed einde brengen

          Comment


            #6
            Re: 1 lowryder (vision seeds)

            Dat is eigenlijk hetzelfde als tneon,word ook minder warm en ideaal voor kleine ruimte,ben zelf een kweek gestart met tneon eerste keer binnen dus ben ook benieuwd ernaar
            Ga deze volgen
            Succes en hopelijk mooie oogst

            Comment


              #7
              Re: 1 lowryder (vision seeds)

              zo'n Tneon lijkt me ook iets zeer interessant, is het waar dat je met 1 tneon-lamp kunt groeien en bloeien?
              bedankt

              Comment


                #8
                Re: 1 lowryder (vision seeds)

                1 armatuur beschikt over 2 buizen
                je hebt ze in 2 x 36w - 2 x 55w en 2 x 75w
                ik gebruik ze nu voor de eerste keer 4 x 55w met groei en bloei buizen, maar al de verslagjes die ik doorgenomen heb met tneon ,kan je inderdaad wel mooie buds met behalen
                proberen waard vind ik

                Comment


                  #9
                  Re: 1 lowryder (vision seeds)

                  Ik ga je verslag volgen ben echt benieuwd en dat van die tl weet ik niet de meeste gebruiken er eigenlijk ik zelf kweek met 3spaarlampen 2van 23w en 1van 30of35w

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 lowryder (vision seeds)

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...03-pc-grow-box waren ook deze seeds hehe

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 lowryder (vision seeds)

                      Update????
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: 1 lowryder (vision seeds)

                        Opt einde. Zag je dan de de trichs amber waren?

                        Verstuurd met S4 Exynos via Tapatalk Pro

                        Comment


                          #13
                          Re: 1 lowryder (vision seeds)

                          @chili wili => mooie set up dat je daar hebt!

                          @Berryryder => Een update zal spoedig volgen! Afgelopen dagen nogal weinig tijd gehad om te gaan kijken.

                          @CyayC => zelf beschik ik niet over een goede telescoop maar een groot deel van de haartjes begonnen al wat bruin te zien dus heb ik maar geoogst, nu de lowryder inmiddels ook al gekuurd is ben ik zeker wel tevreden van de moment dat ik ze heb geoogst, de smaak/geur en high zitten zeer goed(rookverslagje volgt)

                          Comment


                            #14
                            Re: 1 lowryder (vision seeds)

                            Ik wacht :d

                            Verstuurd met S4 Exynos via Tapatalk Pro

                            Comment


                              #15
                              Re: 1 lowryder (vision seeds)

                              Net een kijkje gaan nemen en bijna alles ziet er goed uit, het plantje is nu zo'n 15 centimeter. ze staat wel wat met natte voeten dus ik ga even geen water meer geven.
                              IMG_0252[1].jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X