Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

    Korting op 420shop
    Scythe Kaze Master 5.25" Fan controller

    MPS-400 Pc Voeding van Freezinghardware.nl
    4L potten.. Misschien 6.. Maar khou het liever op de 4L
    Lemon Haze - Reg
    Haze - Reg
    Sweet Mango - Fem
    Zijn allemaal autoflowers, en allemaal van Growerschoice.. Zijn aardig lastig te ontkiemen geweest voor me wijfie, maar is der gelukt

    Voeding: Ha, niks Tenzij ze er om gaan vragen, maar dan haal ik wel bloei voeding..
    Aarde: Bio Green Bat mix, Zaai en stek grond. En perliet..(weet dat het er al in zit)
    Lemon Haze:IMAG0998.jpgIMAG0997.jpg
    Haze:IMAG0999.jpgIMAG1000.jpg
    Sweet Mango:IMAG1002.jpg(bijna klaar om in de grond te stoppen.
    "Temp"IMAG1001.jpg(bedrading word nog aangewerkt.. Moet ook standaard maken deze week, maar komt goed^^)
    Foutje met switche van bloei naar groei:IMAG0971.jpg
    Staan in 0.5L of 1l potjes? moet deze week overpotten, toppen.. En netje plaatsen denk ik? Want weet niet ong. op hoe hoog die moest, maar dacht 15cm?

    Volgende update word denk ik wanneer ze vast ga zetten/geslacht laten zien

    Fijne avond heren!
    Last edited by SweetMango; 27 November 2013, 16:32.
    sigpic

    #2
    Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

    Ga ik zeker volgen. Wil ook gaan scroggen... :')

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    -

    Comment


      #3
      Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

      Zo ik knoop me hangmatje er weer bij Smokin. Spannend je eerste binnen ronde en je hebt leuke soortjes erbij uitgekozen. Erg veel succes deze ronde Smokin.

      Comment


        #4
        Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

        Ik kom er ook bij zitten Veel succes met de groei en de bloei.

        Comment


          #5
          Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

          Hier kom ik ook ff lekker bij zitten dad.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

            Hehe ik heb het gevonden....
            Ben ik op tijd???

            Escar roze strikken.jpg

            Trouwens ik vond wat op jouw andere locatie, had je vast niet meer nodig, toch....
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #7
              Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

              Welkom iedereen. Neem plaats, en geniet van de show


              Escargot: Hmm? Wat dan?
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                Escar roze strik.gif

                Nu toch even een vraagje, wat ga je nu gebruiken om jouw plantjes te binden

                PS, Geef een dikke pakkerd aan jouw dochter, dit vind ik toch wel zo aardig


                Hoe groot is dat kastje eigenlijk, ik krijg namelijk een scrognetje op 50x50 makkelijk gevuld.
                Tenminste als ik het niet gevuld krijg ligt het iig niet aan de plant.
                Dan zou het eerder zijn door mijn eigen stommiteiten.
                Last edited by Escargot; 27 November 2013, 10:27.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #9
                  Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                  Ben beniewd naar je kastje. Ga het volgen.

                  Waarom gebruik je een PC voeding? Heb ik zelf ook een tijdje gedaan, maar die dingen gebruiken nog best een hoop stroom. Als je ze niet op de nominale waarde benut dan worden ze erg inefficient. Een standaard 12V voeding is toch voldoende voor een stel PC fans? Mijn 12Cm fans trekken hooguit 0.2A.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                    ~Wietfras: Om dat het zit op een Fan controller, waar een pc voeding voor nodig is. Met die fan controller, kan ik ook de temp instellen en draaisnelheid. Dit was voor mij beter + netter. Ik heb GSM opladers gebruikt, maar dat ging gewoon weg te traag. En dacht jah, als ik er toch mee bezig ben.. Waarom niet gelijk zo netjes/veilig mogelijk?(thanks mafferd voor het idee )


                    ~Escargot: You sir, are funny:3
                    De kast: 80x62x31 (ong)
                    Nou, ff roze strikjes zoeken en dan zal ik het echt met die roze strikjes gaan doen..(lijkt me grappig) En anders, Tie raps.. En anders haarklemmetjes van me dochter(sorry Berry voor het stelen van je idee)
                    Zal ik zekers doen
                    Last edited by SweetMango; 27 November 2013, 16:54.
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                      Dat is geen stelen dat is delen.
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                        Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                        ~Wietfras: Om dat het zit op een Fan controller, waar een pc voeding voor nodig is. Met die fan controller, kan ik ook de temp instellen en draaisnelheid. Dit was voor mij beter + netter. Ik heb GSM opladers gebruikt, maar dat ging gewoon weg te traag. En dacht jah, als ik er toch mee bezig ben.. Waarom niet gelijk zo netjes/veilig mogelijk?(thanks mafferd voor het idee )
                        GSM opladers leveren geen 12V. Hooguit 5V ofzo en die zijn dan dus nauwelijks bruikbaar inderdaad. Ik had het over een standaard 12V voeding. 1A ofzo.

                        Mijn PC voeding gooide constant iets van 20W weg. Dat is toch iets van 40 euro op jaarbasis. Het ding maakte ook geluid (zelfs vrijwel onbelast) en ik vond het ook niet echt netjes/veilig zo'n grote open PC voeding met al die draden eruit. Was blij dat ik er vanaf was.
                        Maar goed, zou kunnen dat die fan controller ook 5V nodig heeft. Dan wordt het al wat lastiger. Bovendien, als die PC voeding werkt, dan werkt het

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #13
                          Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                          Ik hang mijn netje hier ook op.
                          Veel succes.

                          Thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            #14
                            Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                            Welkom.

                            ~Wietfras. Komt allemaal goed. Wil hem ook verstoppen. Maakt idd beetje geluid maar meh, woon in rotterdam.. Dus stoor me er nou niet echt zo erg aan haha
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

                              plaatsje gevonden..en klaar voor de show

                              Comment

                              Bezig...
                              X