Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

    Yoo Jd'ers, weer een update!

    Ik heb de lange sativa dominante weer onder controle, ze ziet er weer fris uit. Haar kleine dikke zus was sws niet echt veranderd, alleen krijgt ze wel gele bladeren in de top(bovenkant) dus dat is niet goed.
    Zo'n waterlock (zo noem ik het maar) is denk ik gewoon even teveel water voor die lange plant en dan zegt ze: "stahp cookie, nee!" Vrouwelijk gezeur dus
    Dan moet je haar een week lang weinig water geven, ongeveer 20 mililiter 2x per dag. Op een gegeven moment net als je denkt "dit gaat ze niet overleven?!" dan geef je haar een wat grotere scheut water en ze staat weer fier overeind.
    Deze keer heb ik ook een bruissteentje op aanraden van Mike01 in het water gehouden voor wat meer zuurstof, dat kan zeker geen kwaad denk ik.

    Foto'ss

    Sativa dominante Destroyer aka zeikerd
    90.jpg 92.jpg 93.jpg 94.jpg 95.jpg 89.jpg


    Indica dominante Destroyer
    91.jpg 96.jpg 98.jpg 102.jpg 103.jpg


    Met zn 2en
    100.jpg 101.jpg

    Zo dat was het dan weer voor deze week
    Ben op dit moment wat minder aan het reageren op JD ivm met examens. Eind mei ben ik er weer volop.


    Cookaap

    Comment


      Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

      Succes met je examens
      sigpic

      Comment


        Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

        Wat een verschil in plant leuk om zo naast elkaar te zien.
        De indica zal wel eerder klaar zijn.

        Comment


          Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

          Gaat lekker. Altijd stoer van die lange enkele toppen. Weer eens wat heel anders dan je mainlining planten.

          Die "indica" versie zal niet lang meer hoeven inderdaad toch? Is te hopen dat je dan al klaar bent met je examens

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

            ziet er lekker4 uit pik heerlijke sativa!!!!
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

              Ik volg je naar het eindstation
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


                Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                Mooie raketten Cook!
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                Comment


                  Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                  Gaat lekker Cookaap!
                  -

                  Comment


                    Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                    looking good cooki
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                      Mercie cooki voor het linkje ik begrijp het nu beter
                      maar je plantjes zien er goed uit doe zo verder

                      Comment


                        Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                        Tnx voor de leuke reacties mannen!

                        Mway, indica zal idd eerder klaar zijn. Het lijkt sws wel alsof ze gestopt is met groeien.. Naja ik verwacht niet meer een goede opbrengst van deze run.

                        Wietefras, Ziet er wel chill uit ja, alleen ik heb er toch liever 8 ipv 1 LST brengt wel degelijk meer op, word me pijnlijk duidelijk ai.
                        Of ze voor mn examens klaar zijn weet ik niet, die lange iig niet, de kleine miss wel.

                        Comment


                          Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!


                          Zeaux, tijd voor een update!

                          Dag JD!

                          Vandaag gaan we de 2 planten weer naast elkaar bekijken, links de lange dunne en rechts de kleine dikke.
                          Ik heb vandaag de onderste topjes eraf geknipt om de tricho's even goed te bekijken en om volgende
                          week uit te proberen of ze het al waard is om te oogsten. Ik wil ze namelijk wat sneller oogsten dan het hoort.
                          De opbrengst gaat in grammen sws tegenvallen en de lamp staat er wel 12 uur per dag voor aan.
                          Straks verlies ik me winst nog.
                          Ik ben altijd wel tevreden met een gram of 100 onder 400w, maar dit gaat pijn doen aan me ego

                          Nee grapje, zelfs dat wil ik nog met jullie delen. Maar ik wacht nu net zolang met de plantjes totdat ze lekker veel milky trichomen hebben
                          Gek genoeg ziet de lange Destroyer er onder de microscoop meer klaar uit dan de kleine.
                          Maar dat zal ik nu laten zien



                          Met op de linker helft de lange Destroyer en de rechter helft de kleine Destroyer


                          108.jpg

                          104.jpg Hierboven de 2 testoppies die nu te drogen liggen. 106.jpg
                          105.jpg Trichoshots.
                          De lange Destroyer heeft zelfs al enkele ambers. De kleine is nog volledig clear.
                          107.jpg
                          Dit was het testtopje/trichogedeelte.
                          Nu over op de normale fotos van de dames.
                          109.jpg 114.jpg
                          111.jpg 115.jpg
                          112.jpg 117.jpg
                          113.jpg 116.jpg
                          Ik laat ze lekker afbloeien dus, ik denk dat ze over een maand wel klaar zijn, dan zijn ze ook 12 weken aan het bloeien geweest.
                          Tsja, ik ga er het beste van maken want het blijven wel pure sativa's




                          Cookaap
                          Last edited by Cookaap; 29 April 2014, 17:38.

                          Comment


                            Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                            Idd al veel amber cookaap.
                            Ben benieuwd wat voor effect je gaat beschrijven bij het rookverslag.
                            Die kleine is echt een juweeltje.
                            En het ziet er wel uit als 100 gram plus.

                            Comment


                              Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                              ziet er goed uit. De opbrengst, ach.. als het maar een lekker rokertje wordt toch
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                              Comment


                                Re: Cookaap's sativa run met 2x Destroyer van Cannabiogen!

                                Ik wil ze namelijk wat sneller oogsten dan het hoort.
                                De opbrengst gaat in grammen sws tegenvallen en de lamp staat er wel 12 uur per dag voor aan.
                                Straks verlies ik me winst nog.
                                Kan ik goed inkomen.. ben bang dat je hier niet genoeg aan gaat hebben tot je de potten weer aan kunt vullen
                                Heb zelf ook eens lopen praktiseren over hoofdstengel kweek... maar zo te zien doe ik er beter aan hier niks mee te doen
                                If life keeps putting you down, You better stay high

                                Comment

                                Bezig...
                                X