Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste kweek :D

    Korting op 420shop
    Hoi Hoi,

    zoals de titel het zegt ben ik begonnen met mijn eerste kweek...
    Ik had mijn kast gekocht in de winkel (gewone kleerkast) (60cm op 60 cm op 1m80 is het vak van mijn kweek ruimte)
    ik wou maar 1 plant per keer zetten aangezien niemand hier thuis van iets weet
    IMG_20140108_171824.jpg

    mijn eerste kweek is natuurlijk ook mijn test kweek geworden. aangezien een goeie kennis van mij een plant in overschot had en deze toch maar liever kwijt dan rijk was.
    Deze was heel gestrekt gegroeid en had weinig bladeren. gestrest tot en met hierbij had hij nog een zaadje die uit is gekomen zonder dat hij het wist (was blijkbaar in een aarde pot gevallen) nuja deze dan ook maar meegenomen... van 1 naar 2
    IMG_20140110_164136.jpg

    de lampen die ik gebruik zijn geen hps vond ik nog niet nodig voor in zo'n kast en zeker niet als het een testkweek is. ik ben begonnen met 4 tornados 23watt warm licht ondertussen hangt er een 5de bij

    deze kweek is gestart bij mij thuis op 10 januari

    ondertussen heb ik mijn planten kunnen reanimeren en zijn ze mooi hersteld

    IMG_20140131_004104.jpg

    sinds kort heb ik ze ook in bloei gezet. achter dat klein plantje heb ik niet gekeken want al rap werd duidelijk dat er weinig plaats is voor 2.

    het was even afwachten als het een vrouwtje zou zijn met al die stress was de kans groot dat het een mannetje werd... de plant heeft namelijk veel meegemaakt... een week zonder water, niet onder lampen gestaan. in een rugzak gestoken geweest om te vervoeren... nieuwe licht uren gekregen...
    Maar een Mooi geluk, het is een vrouwtje.

    IMG_20140204_131855.jpgIMG_20140201_154951.jpg
    ik heb hem nog vlug verpot van 12L naar 20L gat dit als tip gekregen dat dit goed was voor de plant. hierbij was wel een stukje wortel afgebroken maar gelukkig niet veel

    ik hou jullie graag verder op de hoogte mochten jullie tips hebben. zeg maar gerust kan ik zeker gebruiken voor mijn 2de en goeie kweek
Bezig...
X