siamees?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markvr6
    Advanced Stoner
    Member
    • Oct 2013
    • 56

    #1

    siamees?

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Een maatje van me kwam zojuist met deze foto.
    Dit komt dus uit 1 zaadje.
    Kan dit kwaad of heeft deze dame een speciale behandeling nodig?
    .siamees.jpg
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #2
    Re: siamees?

    Nope doe je gewoon als met 1 plant mee, geleid ze wel beiden naar een andere richting zodat ze meer plaats hebben.
    Ik had een drieling in mijn zomer run :-p
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • EL Guerilliero
      Advanced Grower
      • Nov 2012
      • 1090

      #3
      Re: siamees?

      je kan ook enkele dagen wachten en de kleinste / trager groeiende van de twee gewoon wegsnijden .. al zou dat zonde zijn indien hij met fem zaad werkte. indat geval zoizo

      Comment

      • markvr6
        Advanced Stoner
        Member
        • Oct 2013
        • 56

        #4
        Re: siamees?

        @nik een drieling klinkt wel cool. heb je daar een foto van nog?

        @El guerilliero: hij gebruikt fem zaad van visionseeds dus deze dame wil hij wel houden denk ik.
        je hebt niet vaak een kiempercentage van boven de 100%

        Comment

        • Nik
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 2207

          #5
          Re: siamees?

          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment

          • markvr6
            Advanced Stoner
            Member
            • Oct 2013
            • 56

            #6
            Re: siamees?

            nice pic. hoop dat je er wat leuks van af gehaald heb.
            thnx voor de reacties verder.

            Comment

            • Nik
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 2207

              #7
              Re: siamees?

              140 gram van een autoflower binnen vind ik best goed en het was een heerlijke zurige smaak wel de geur van skunk als je et uitblaast, kortom heerlijk voor mij soms storend voor degene die bij me zitten.
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment

              Bezig...