Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

test 1 eigen kweek autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: test 1 eigen kweek autoflower

      Okido terug thuis en de antwoorden gelezen. eerst jointje rollen en tas koffie zetten en dan de schaar erin. Verslag volgt straks wel.

      Weet van niet beter FlinStoned van mijn kap heb die zo gekocht en zo geplaatst. moet ik die breder maken of wat? 20140516_134808_resized.jpg 20140516_134812_resized.jpg
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

      Comment


        Re: test 1 eigen kweek autoflower

        naja, hoek van inval is gelijk aan de hoek van uitval. je bulp zend de lichtfotonen loodrecht vanaf de gasontladingsbuis uit en die vallen dan in een hoek op je kap. In de zelfde hoek worden ze weer weerkaatst. Je kan je met een beetje voorstellingsvermogen wel bedenken waar je licht naartoe gaat met zoon gebogen kap.

        Comment


          Re: test 1 eigen kweek autoflower

          Oeps FlintStoned denk denk denk denk dat ik snap wat je bedoelt moet mijn kap dus omhoog plooien.
          Als ik nu ongeveer op 180 graden sta moet ik meer gaan plooien naar boven bv 250 graden?

          toevallig op je pc een foto zoals het moet. En al paar keer gezegt hier op het forum je leert hier dagelijks bij

          en nu knipwerkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

          Comment


            Re: test 1 eigen kweek autoflower

            Ja die kap moet veel minder gebogen zijn nu kaatst het licht
            gewoon naar de andere kant van de kap dus rechter buigen.

            Comment


              Re: test 1 eigen kweek autoflower

              Aanpassing lamp zit ik nu ongeveer goed met de kap? 20140516_144647_resized_1.jpg 20140516_144700_resized_1.jpg en nu verder knippen

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Ziezo het kweekverslag begin aan zijn einde te komen. En de verkiezingsreclame is voor 1 keer nuttig om te gebruiken en de poes paar keer moeten wegjagen is verzot op blaadjes eten.

              Dag 90 geoogst
              Nat afgewogen 196 gram en de afval 23 gram.
              Denk dat ik een mooie wortelkluit hebt gehad.
              Knipafval ligt in de diepvries en de toppen in de kast zonder ventilator.
              20140516_142712_resized.jpg 20140516_143603_resized.jpg20140516_152307_resized.jpg 20140516_152420_resized.jpg 20140516_152947_resized.jpg 20140516_152810_resized.jpg

              Rest mij nog als de toppen droog zijn om het nog even te wegen en hier te plaatsen hoeveel het plantje heeft opgebracht.

              Grote thx aan de mensen die mij geholpen hebben met raad, heb veel geleerd van mijn fouten. En het zal zeker niet mijn laatste kweekverslag zijn.

              Allemaal prettig weekend en de weergoden zijn ons eindelijk gunstig, de zon is er.

              https://www.youtube.com/watch?v=vUsv4Lb7EQs
              Last edited by odyssee; 16 May 2014, 15:03.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

              Comment


                Re: test 1 eigen kweek autoflower

                Laat het je smaken.

                Comment


                  Re: test 1 eigen kweek autoflower

                  zal een 30 tot 40 gram droog zijn vermoed ik
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    Re: test 1 eigen kweek autoflower

                    Schat ik ook 30 a 40 gram droog ben zeer tevreden met mijn eerste oogst. Plantje twee zal meer opbrengen al de scheutjes getopt ook de zijkanten en groeit zoals een gek dus ook dubbel opbrengst en dit zonder de fouten zoals mijn eerste plantje .

                    Kort samengevat:
                    -tevreden over de 420schop
                    -ben ik zeer tevreden over plangon. maar 1 nadeel dat je het dagelijks moet maken blijft maar 24 uur goed, maar dat heb ik er voor over. Volg ook de verslag van tuinbroek met zijn biovoeding zit er ook goed uit.
                    -ZEER tevreden over de steun van de mensen hier, vooral omdat ze geduld hebben met domme vragen van beginnende kwekers.
                    -Gelukkig omdat het gelukt is zonder groene vingers.
                    - En heb een nieuwe passie erbij.

                    Heb er nu nog 2 plantjes lopen dus nu maandje in rustpauze en erna paarse wiet kweken.

                    Straks deze bestellen bij de 420schop http://420shop.nl/blue-berry-feminis...iff-seeds.html zal er dan 5zaadjes ervan hebben. Mijn eerste bestelling daar was vlot verlopen en ben beetje trouw dan aan een winkel die correct werkt.

                    Dus binnen goede maand begin ik er aan kweek ruimte zal dan leeg staan. Wil dan met 2 soortjes werken. Als de zaadjes toegekomen zijn plaats ik wel een oproep om zaadjes te ruilen. Dus nu al een oproep naar de mensen wie wil er 2 bleu berry zaadjes in ruil voor gelijk welk ander soortje (fem zaadjes) die ook paarse toppen afgeeft.


                    Vraagje aan de moderators mochten ze die toevallig ook lezen. Mag ik al een ruil voorstel doen nu op het forum, heb de zaadjes nog niet.

                    Ziezo hier in de Vlaamse Ardennen prachtig weer en hopelijk in jullie streek ook.
                    HAVE FUN

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    NB staat mijn kap nu goed?
                    Wist van niet beter doen ik ze kocht dat die goed stond 20140402_113345_resized.jpg staat nu 20140516_144647_resized_1.jpg 20140516_144700_resized_1.jpg
                    Last edited by odyssee; 17 May 2014, 10:52.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment


                      Re: test 1 eigen kweek autoflower

                      Gefeliciteerd met je eerste oogst hoop dat er nog vele mogen volgen
                      Leerzaam verslag weer haha

                      Comment


                        Re: test 1 eigen kweek autoflower

                        Kap staat zo idd een stuk beter.

                        Comment


                          Re: test 1 eigen kweek autoflower

                          Mag mijn kweekverslag afsluiten. Ben tevreden van mijn eerste kweek. Smaak is zeer zacht en je ben er ontspannen van en vind de geur zalig.
                          Opbrengst 38 gram droog.Picture 73.jpg

                          N.B ga deze topic nog niet afsluiten wacht tot ik mijn 2 Quick One plantje kan oogsten daar zijn al de toppen gedaan, eerste plantje was enkel de bovenste top. Ben nieuwsgierig hoeveel verschil het zal maken betreffende die oogst.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                          Comment


                            Re: test 1 eigen kweek autoflower

                            Ziet er smakelijk uit.
                            Geniet er van.

                            Comment


                              Re: test 1 eigen kweek autoflower

                              ik zat er niet ver naast met mijn 40gram als vermoeden
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: test 1 eigen kweek autoflower

                                Lekkere zachte smoke odyssee met goed effect echt klasse voor de eerste keer!

                                http://m.youtube.com/watch?v=D5Y11hwjMNs
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X