Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #16
    Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

    Je plant strekt nogal. Ze is opzoek naar bruikbaar licht. Nu investeert ze enkel in lengtegroei en nauwelijks in bladaanmaak. Ze hoopt zo in een beter lichtomstandigheden te komen. Ze blijft dit doen tot ze uitgeput is of tot er bruikbaar licht is.

    Comment

    • YoungGrower98
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 248

      #17
      Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
      Je plant strekt nogal. Ze is opzoek naar bruikbaar licht. Nu investeert ze enkel in lengtegroei en nauwelijks in bladaanmaak. Ze hoopt zo in een beter lichtomstandigheden te komen. Ze blijft dit doen tot ze uitgeput is of tot er bruikbaar licht is.
      Hoe kan ik dit het beste aanpakken dan ?
      Gewoon continu die 40 watt lamp er op die neon lamp of gewoon voor het raam ?

      Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

      Comment

      • xslt66x
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 305

        #18
        Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

        Naar buiten, of een goede lamp er boven hps, tneon, spaarlampen. In de goede kleur en juiste afstand! Succes

        Greetz, xslt66x

        Ps: kijk wat rond op het forum en je leert steeds meer!

        Comment

        • YoungGrower98
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 248

          #19
          Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

          Oorspronkelijk geplaatst door xslt66x
          Naar buiten, of een goede lamp er boven hps, tneon, spaarlampen. In de goede kleur en juiste afstand! Succes

          Greetz, xslt66x

          Ps: kijk wat rond op het forum en je leert steeds meer!
          En wat als het koud is buiten kan ik hem dan gewoon laten staan ?

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #20
            Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

            daarom gaan w pas buiten kweken na 15 mei .. ff lezen hier op het forum kan geen kwaad .. je moeder zou beter zeggen dat je wat moet inlezen dan je vruchteloos iets te laten doen en zeggen dat ze wel zal helpen (althans dat maak ik op uit wat je zelf zei in je eerste post)

            top set up btw .. vergeet de t en ga volledig voor de neon .. warm water iemand?

            Comment

            • YoungGrower98
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2014
              • 248

              #21
              Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

              Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero
              daarom gaan w pas buiten kweken na 15 mei .. ff lezen hier op het forum kan geen kwaad .. je moeder zou beter zeggen dat je wat moet inlezen dan je vruchteloos iets te laten doen en zeggen dat ze wel zal helpen (althans dat maak ik op uit wat je zelf zei in je eerste post)

              top set up btw .. vergeet de t en ga volledig voor de neon .. warm water iemand?
              Was dat van dat neon sarcasme of werkt dat echt goed ? trouwens ik heb met mijn moeder overlegd en zij zei dat ik het beste hem gewoon voor het raam kon laten staan en geen extra licht meer moest geven dmv. een lamp o.i.d. en gewoon hem ze rust laten nemen

              Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

              Comment

              • EL Guerilliero
                Advanced Grower
                • Nov 2012
                • 1090

                #22
                Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                luister naar je moeder
                en
                ja, uw sarcasme radar heeft u daar een punt opgeleverd !

                Comment

                • YoungGrower98
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2014
                  • 248

                  #23
                  Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                  Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero
                  luister naar je moeder
                  en
                  ja, uw sarcasme radar heeft u daar een punt opgeleverd !
                  Hahaha oke bedankt denk ik :p ,
                  maar van fouten leert een mens en binnekort bij het overpotten ga ik hem ook wat dieper de grond in doen ivm hij zo gestrekt is

                  Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                  Comment

                  • YoungGrower98
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 248

                    #24
                    Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                    Last edited by YoungGrower98; 22 March 2014, 11:50.

                    Comment

                    • sjonny84
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2014
                      • 154

                      #25
                      Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                      Mijn dames staan nu gewoon non stop buiten... gewoon het weer in de gaten houden.. met vorst naar binnen halen

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                      Using Tapatalk

                      Comment

                      • YoungGrower98
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2014
                        • 248

                        #26
                        Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds



                        Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                        Comment

                        • YoungGrower98
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2014
                          • 248

                          #27
                          Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds



                          Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #28
                            Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                            Ik zou die foto's met de halve straat erop even weghalen.
                            Daar worden alleen verkeerde typen wijzer van.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • xslt66x
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2009
                              • 305

                              #29
                              Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                              Heb zelf de fout ook een keer gemaakt! Iedereen die een beetje bekend is in rotterdam weet waar je ongeveer woont!

                              Comment

                              • YoungGrower98
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2014
                                • 248

                                #30
                                Re: Kweekverslag DwarfRyder sjamaan seeds

                                Oorspronkelijk geplaatst door xslt66x
                                Heb zelf de fout ook een keer gemaakt! Iedereen die een beetje bekend is in rotterdam weet waar je ongeveer woont!
                                Thanks voor de tip ,
                                idd ik woon in Rotterdam ja😎

                                Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...