Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet kweken vraag en antwoord

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenwiet kweken vraag en antwoord

    Korting op 420shop
    Nadat ieder jaar de zelfde vragen terugkomen, heb ik hier al een vraag/antwoord lijstje .

    Veel gestelde vragen

    Zijn die bloeistimulatoren niet gevaarlijk en slecht voor het milieu, en hoe bepaal je de verhouding als je besluit die mee te willen geven?Ben je als buitenkweker echt helemaal overgeleverd aan de natuur, of kan je zelf ook her en der nog enige invloed uitoefenen op het klimaat rond je planten buiten?Als de planten flink in de bloei staan, gaan ze dan uiteindelijk niet stinken?Ik heb er wel meer dan vijf, en als ze gaan stinken, kan ik daar dan iets aan doen om dat te beperken buiten?Ben je met buitenwiet nou minder strafbaar dan met die zware binnenwiet, of zijn 50 buitenplantjes even strafbaar als 50 indoorplantjes voor de rechter?Gaat ongedierte nu pas echt een probleem vormen, andersgezegd moet je nu iets meer gaan doen om zeker te zijn dat die toppen niet worden opgevreten?Wat zijn de belangrijkste fouten die in de buitenteelt kunnen worden gemaakt in deze periode. Meest voorkomende fouten?Als je de planten uit de grond snijdt, moet je ze dan eerst laten drogen en dan knippen of andersom?Kun je van buitenwiet bladafval ook nog potente hasj maken? Moet ik daarvoor een pollinator hebben of een ice-o-lator?Hoe kan ik mijn toppen het beste bewaren?
    Last edited by bobo; 22 February 2009, 21:57.
Bezig...
X