Sativa of Indica?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #1

    Sativa of Indica?

    Korting op 420shop
    Wat roken jullie het liefst?
    Sativa of Indica of Kruising van beiden.
    Of, ik lust ze beiden zeer graag.

    Grtz
    233
    Sativa
    36,48%
    85
    Indica
    21,89%
    51
    Beiden zijn even lekker, geef mij maar een vette kruising.
    27,04%
    63
    Is mij gelijk, zolang ik maar weg ben in het hoofd.
    14,59%
    34
    Last edited by westport; 25 May 2009, 08:01.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: Sativa of Indica?

    Hangt van de plek, sfeer etc af maar mijn voorkeur gaat toch naar Sativa.
    I like to fly high!

    Peace

    Comment

    • joswa
      Retired
      • Apr 2009
      • 153

      #3
      Re: Sativa of Indica?

      hier ook een sativa liefhebber !

      Comment

      • organic
        Psychonaut
        • May 2009
        • 739

        #4
        Re: Sativa of Indica?

        Ik kan die "koffiesmaak" van een vette indica wel appreciëren.
        Maar die zoete smaakjes tot zurige citroenige sativatjes... dat smaakt dan ook weeral. Zo eens gezellig high rondlopen in de dag, niet bij de pakken blijven zitten. Uphigh en genieten...

        Een mix van 50 50 is ook wel leuk te roken.

        Soms heb ik nood aan een sativa, dat ik niet de dof wil lopen in de dag.
        Maar soms heb ik nood aan een indica, val ik als een blok in slaap na een harde week.

        Het heilige kruid, daar zijn zoveel smaken, geuren en kleuren in te vinden.
        Beetje variatie maakt het toch leuk

        Comment

        • thelos
          Bong Master
          Lucky Member
          • Jun 2008
          • 306

          #5
          Re: Sativa of Indica?

          een sativa-indica mix, the best of both worlds!: P

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Re: Sativa of Indica?

            Ja dat beaam ik ook graag lol.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • Smoking Fifi
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 1362

              #7
              Re: Sativa of Indica?

              Ik vind ze allebei wel lekker. Een cross tussen beide is ook wel heerlijk zolang ze maar lekker gekweekt en gedroogd zijn
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              • emiel_s
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 694

                #8
                Re: Sativa of Indica?

                alles is wel goed zolang het goed smaakt
                Schutto In tha house

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Sativa of Indica?

                  jaman satieva, dus, oplette met de oogst, minder dik maar wel lekker

                  gtz monty

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #10
                    Re: Sativa of Indica?

                    Sativa liefhebber hier .

                    Grtz

                    Comment

                    • thejemghost
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 187

                      #11
                      Re: Sativa of Indica?

                      Ik houd van allen, Indica, Sativa, Rudelaris én de kruisingen.
                      Maar als ik eentje moet kiezen, dan ga ik voor de Indica.

                      Comment

                      • Frikandel
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jun 2009
                        • 44

                        #12
                        Re: Sativa of Indica?

                        beiden even lekker
                        Keep It Green

                        Comment

                        • Buizerd
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 1161

                          #13
                          Re: Sativa of Indica?

                          mijn keuze zit er niet bij

                          Santa maria vindt ik trouwens een geweldige sat/ind mix..

                          Zoals fifi zegt, beide zijn lekker op zn tijd en een lekkere kruising (wat veel wiet is) is ook niet verkeerd.
                          Indicaatjes soggen wil ook prima trouwens.

                          Grtz
                          B.

                          Comment

                          • dokkie
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 325

                            #14
                            Re: Sativa of Indica?

                            Bij Indica ervaar ik die welverdiende rust, kalmte en tevredenheid.
                            een Sativa geeft me weer die mentale energie boost, inspiratie.
                            Ik vind ze allebij lekker...
                            Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 15:10.

                            Comment

                            • CatsEye
                              Retired
                              • Sep 2010
                              • 462

                              #15
                              Re: Sativa of Indica?

                              Ik ga voor de rust in mijn hoofd, even lekker aan niets denken, brainfreeze... indica dus.

                              Comment

                              Bezig...