Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik kan die "koffiesmaak" van een vette indica wel appreciëren.
Maar die zoete smaakjes tot zurige citroenige sativatjes... dat smaakt dan ook weeral. Zo eens gezellig high rondlopen in de dag, niet bij de pakken blijven zitten. Uphigh en genieten...
Een mix van 50 50 is ook wel leuk te roken.
Soms heb ik nood aan een sativa, dat ik niet de dof wil lopen in de dag.
Maar soms heb ik nood aan een indica, val ik als een blok in slaap na een harde week.
Het heilige kruid, daar zijn zoveel smaken, geuren en kleuren in te vinden.
Beetje variatie maakt het toch leuk
Santa maria vindt ik trouwens een geweldige sat/ind mix..
Zoals fifi zegt, beide zijn lekker op zn tijd en een lekkere kruising (wat veel wiet is) is ook niet verkeerd.
Indicaatjes soggen wil ook prima trouwens.
Bij Indica ervaar ik die welverdiende rust, kalmte en tevredenheid.
een Sativa geeft me weer die mentale energie boost, inspiratie.
Ik vind ze allebij lekker...
Comment