weet er soms iemand wanneer ik kan gaan oogsten
oogsten
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: oogsten
zal nog wel een paar weekjes duren, zie nog geen bruine haartjes.
Heb je hem wel op 12/12 staan?Info nodig...? Zie: Misty's ABC -
Re: oogsten
Dat is op deze foto niet te zien hoor,
Ik zie een plant die helemaal wit is nog,
Misschien wat detailfoto's ?
Grts
DaniellaComment
-
Comment
-
Re: oogsten
Sorry,nog niet goed te zien voor mij,
Kijk eens naar dit topic,gewoon om zeker te zijn..
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...nen-t7780.html
Als het dat niet is,zou ik haar nog wel een tijdje laten staan.
Al naar de trichomes gekeken?
Grts
DaniellaComment
-
Re: oogsten
Lijkt in beginstadium te zitten, dus minimaal nog een weekje of 3 denk ikInfo nodig...? Zie: Misty's ABCComment
-
Re: oogsten
heb nog een betere foto genomen van mijn easy ryderAttached FilesComment
-
Re: oogsten
Ziet er mooi uit hoor je zou hem al kunne oogsten als je wil maar je kan hem ook nog weekje laten staan
je zou ok de bovenste top al kunnen oogsten en dan laat je de rest nog even staan.
Ik zou hem zelf echt nog laten staan even en kijk goed naar de kleur van de trichomen
Oogsten Lees hierLast edited by belladonna; 6 October 2009, 09:45.God was never on your side..Comment





Comment