Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

veilige verwarming voor in mij tentje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    veilige verwarming voor in mij tentje

    Korting op 420shop
    Aangezien het nu aan het einde van de nacht in mijn tentje 18 graden is zoek een kleine verwarming voor in mijn tentje 80x80x160.
    Het is maar voor max 5 graden omhoog te krijgen,in de kelder waar tent staat is het 17 graden(die verwarmen is zo zonde toch)?

    Hoop dat iemand iets moois heeft voor me of weet waar ik het kan kopen Leg er momenteel als lichten 2 uur uit zijn 3 kruiken in met kokend water(scheelt 1,5 graden gedurende de nacht),maar de winter gaat nu beginnen dus.

    Groetjes,
    Geniet van iedere dag!!

    #2
    Re: veilige verwarming voor in mij tentje

    Verplaatst naar vragen binnen wiet kweken!

    Je zou er een warmtelamp in kunnen hangen. deze geven geen licht enkel warmte. Ze worden gebruikt voor reptielen e.d. dus bij de terreriumwinkel te koop. [


    Comment


      #3
      Re: veilige verwarming voor in mij tentje

      hallo, Bedankt voor reactie welke lamp moet ik dan nemen (is 100 watt genoeg) weet niet hoeveel warmte ik kan verwachten en waar moet ik die lamp dan hangen??
      In de tent zover ben ik,en waarschijnlijk boven de planten!
      Maar hangt deze overdag dan niet in de weg(dan verhang ik hem net als licht uit is)
      Zou deze dan continu moeten branden???

      Bedankt,
      Geniet van iedere dag!!

      Comment


        #4
        Re: veilige verwarming voor in mij tentje

        Tsja, de ideale temp is misschien 24 graden, maar je kan je afvragen of in de natuur ook altijd de ideale omstandigheden zich voordoen. Daarnaast is het juist in de bloeiperiode goed om temp verschillen te hebben (dag/nacht temp) dat bootst juist de herfst na waardoor het plantje extra trichomes gaat aanmaken en dat is wat we uiteindelijk willen toch!

        succes Fashim

        Comment


          #5
          Re: veilige verwarming voor in mij tentje

          Oorspronkelijk geplaatst door Fashim View Post
          Tsja, de ideale temp is misschien 24 graden, maar je kan je afvragen of in de natuur ook altijd de ideale omstandigheden zich voordoen. Daarnaast is het juist in de bloeiperiode goed om temp verschillen te hebben (dag/nacht temp) dat bootst juist de herfst na waardoor het plantje extra trichomes gaat aanmaken en dat is wat we uiteindelijk willen toch!

          succes Fashim
          Denk toch dat 18 graden wel het minimum is, is het bij jou snachts kouder dn 18 graden misschien?
          En onze dames komen oorspronkelijk toch wel ui een warmer klimaat als het onze, toch!!!

          Ty voor reactie

          Groeten,
          Geniet van iedere dag!!

          Comment


            #6
            Re: veilige verwarming voor in mij tentje

            Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
            Verplaatst naar vragen binnen wiet kweken!

            Je zou er een warmtelamp in kunnen hangen. deze geven geen licht enkel warmte. Ze worden gebruikt voor reptielen e.d. dus bij de terreriumwinkel te koop. [


            Comment


              #7
              Re: veilige verwarming voor in mij tentje

              maar toch moet ik fashim een beetje geleik geven
              toen ik in de gsa was toen had ik met een man gesproken die mij ook zei dat ik geen kacheltje moest gebruiken

              toen ik geen kacheltje had maakte mijn plantjes ontzettend veel kristallen aan toen had ik verschil van 12 gr dag/nacht

              toen ik dat kacheltje in de kamer zetten waar de tent stond had ik zo goed als geen verschil meer tussen dag en nacht qua temp sind dien is ook de kristal productie gestagneerd waardoor ik toch had besloten om met het kacheltje mijn eigen voeten warm te houden ....lol...... maar je moet he natuurlijk zelf weten ik zou het kacheltje er niet zetten en gewoon laten gaan voor wat het is tenzij je onder de 15 graden komt is het wel te doen voor je plantjes

              Comment


                #8
                Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                hallo,

                Devil jij bent ook overal te vinden he, best tof dat je overal en iedereen probeert te helpen.
                Ga dan volhouden met alleen mijn kruiken deze nacht net onder 18 geweest in tent dus vrees dak in de winter wel iets nodig ga hebben?
                Of zou temp. in kelder niet veel meer veranderen?

                Als ik dan warmte nodig heb denk ik dat ik het ga doen met zo een lamp,of een vorstbeveiliger(buiten tent) 500 watt, van HoneyWell(met thermostaat).20 euries geloof ik.

                Zal wel zien als het echt kouder gaat worden.

                Bedankt groetjes,
                Geniet van iedere dag!!

                Comment


                  #9
                  Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                  Je kan er ook een emmer water inzetten waar je dan zo'n waterverwarmer ingooit. Nachttemperatuur en luchtvochtigheid gaan omhoog . Ik heb dezelfde tent als jij , werkt perfect.

                  Comment


                    #10
                    Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                    ga toch gewoon naar de bouwstock , daar heb je al voor 15 euro een verwarmertje met thermostaat.

                    Waarom gemakkelijk als het moeilijk ook gaat

                    Comment


                      #11
                      Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                      Waarom moeilijk doen, terwijl het zo gemakkelijk kan. Je hebt 100 % gelijk elboedero.

                      Comment


                        #12
                        Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                        Oorspronkelijk geplaatst door elboevero View Post
                        ga toch gewoon naar de bouwstock , daar heb je al voor 15 euro een verwarmertje met thermostaat.

                        Waarom gemakkelijk als het moeilijk ook gaat
                        Al es gekeken naar de wattage van zo een verwarmertje? Is al makkelijk 1200W er zijn meer manieren die stukken goedkoper zijn, warmtekabel in zandbak, aquarium warmertje en dan via buizen, je aanzuiglucht van een warme plaats nemen,...
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #13
                          Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                          Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
                          Je kan er ook een emmer water inzetten waar je dan zo'n waterverwarmer ingooit. Nachttemperatuur en luchtvochtigheid gaan omhoog . Ik heb dezelfde tent als jij , werkt perfect.

                          ik heb 6 speelgoed bakken waar de wortels inhangen en heb in 2 bakken zo een verwarmer gestoken, werkt zeer goed!! grts

                          Comment


                            #14
                            Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                            Oorspronkelijk geplaatst door miss.greenthumb View Post
                            ik heb 6 speelgoed bakken waar de wortels inhangen en heb in 2 bakken zo een verwarmer gestoken, werkt zeer goed!! grts
                            Als ik moet aanzuigen koelt de lucht die ik aanzuig (25 tot 20 graden),koelt hij dan niet af als hij door 4 meter buis moet van 15 a 16 graden?(en is maar 127mm en 2 gaten inent onderan staan open dus zuigen gewoon lucht aan uit kelder!

                            Momenteel is het minimaal 16,2 graden in tent snacht(zonder kruiken) ,overdag max 27 !

                            Hoop op tips want nu gaat het echyt kouder worden,

                            Bedankt
                            Last edited by jehsd; 9 December 2009, 21:26.
                            Geniet van iedere dag!!

                            Comment


                              #15
                              Re: veilige verwarming voor in mij tentje

                              w8 ho

                              ff 2 dingen wat langs elkaar afgaan uit elkaar halen

                              wat jeshd zoekt is een verwarming voor zijn gehele hok op te warmen

                              dat wat Salmonello en miss.greenthumb aanhaalt is ckur niet verkeerd
                              gebruik ik ook maar is voor je voedingsvat op temp. te houden.

                              maar wat jeshd nodig heeft is meer een kacheltje of met thermostaat
                              of de cv uit de desbetrefende ruimte gebruiken

                              Comment

                              Bezig...
                              X