Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweekje Dender

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweekje Dender

    Korting op 420shop
    Mijn eerste echte kweekje!
    Ik heb 4 planten van een kruising tussen snowwhite en een haze soort.
    Ze staan in een oude douche ruimte onder een 400 watt lamp.

    Ik gebruik Canna Terra Vega en Canna Terra Flores, ze krijgen Demi-water, waar ik ze ook af en toe mee vernevel.
    De LV is altijd rond de 50% geweest en heel veel hoger krijg ik hem niet.

    Ik ben eind september begonnen met de kweek. En heb ze met kerst in de bloei gezet.


    Zie deze thread voor de vorige foto's!
    Battle the Ocean!

    #2
    Re: 1e kweekje Dender

    Update!

    2e week Bloei

    Ik heb ontdekt dat ik 2 mannetjes en 2 vrouwtjes heb! Jammer dat het niet allemaal vrouwtjes waren, maargoed je kan niet alles hebben natuurlijk..!
    Nu zag ik wel dat een aantal zaadhulsjes eraf vielen en open spatten op de grond en er waren er 1 of 2 open gegaan waarna al het stuifmeel op de blaadjes eronder lag!
    Nu maar hopen dat mijn vrouwtjes niet bevrucht zijn!

    De mannetjes heb ik ergens anders gezet, ver weg van mijn lieftallige vrouwen!
    Ik vind het wel zonde om ze weg te gooien... al m'n bloed zweet en tranen voor niks!!

    Maargoed, nu gaan we met volle moed verder met de 2 vrouwen! Zij hebben nu lekker al het licht voor hen alleen, dus ze zullen mooie buds krijgen!

    Zie foto's!
    Attached Files
    Battle the Ocean!

    Comment


      #3
      Re: 1e kweekje Dender

      Nog een paar foto's!

      Volgende week weer een update!
      Attached Files
      Battle the Ocean!

      Comment


        #4
        Re: 1e kweekje Dender

        op foto 4 zie ik een balletje wat al open is aan de plant zelf.

        waarschijnlijk ga je dus met zaad zitten(alleen hoop ik voor jou van niet)

        voor de rest ziet het er goed uit

        Comment


          #5
          Re: 1e kweekje Dender

          Ja klopt en op foto 5 zie je alle stuiffmeel uit 1 zaadhulsje op een blaadje liggen...

          Nu hoop ik dat het opengaan ervan gebeurd is in de tijd dat ik dat plantje eruit gehaald heb...

          Er is geen lucht circulatie verder dus echt door de ruimte zweven zal het ook niet gedaan hebben.

          De douche staat wel in verbinden met een andere ruimte die wel frisse lucht krijgt, dus de plantjes krijgen ook frisselucht.

          I'll keep you updated!
          Battle the Ocean!

          Comment


            #6
            Re: 1e kweekje Dender

            jammer voor de mannen in je ruimte ,ik hoop het al bij al nog meevald maar eerlijkheidshalve diend gezegt je beter herbegint als je echt opbrengst en lekkere wiet wil ,u wiet zal vol zaden zitten ...............toch suxes ook dit forum heeft een shat aan info ,dus gewoon wat rondlezen en je komt er sterker uit voor de volgende ,wil je zeker niet ontmoedigen!
            Last edited by latindos; 5 January 2010, 03:03.
            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

            Comment


              #7
              Re: 1e kweekje Dender

              Ik wordt er ook zeker niet van ontmoedigd! In tegen deel, volgende keer koop ik feminized! Haha.

              Maarja, ik hoop dat ik er nog wel 100 gram per plant vanaf kan halen! Dat zou wel heel leuk zijn!

              Wat denken jullie?

              Thnx voor je reactie!

              peace
              Battle the Ocean!

              Comment


                #8
                Re: 1e kweekje Dender

                100gram per plant!? dat haal je nooit, zelf die twee te samen.
                Eerder 15gram droog per plant en das nog optimistiest geschat.

                Comment


                  #9
                  Re: 1e kweekje Dender

                  Haha oh jammer...
                  Op al die gegevens van zaden die je kan kopen zie ik altijd, "Opbrengst binnen 500 gram" ofso. Dus ik hoopt dan een stuk minder maar dat wordt dus waarschijnlijk een heel stuk minder, haha..
                  Battle the Ocean!

                  Comment


                    #10
                    Re: 1e kweekje Dender

                    Het meeste wat op de verpakking staat is met optimale omstandigheden....
                    Pas wel op met het stuifmeel, een beetje is algenoeg om zaad te krijgen. Je kan wat stuifmeel opvangen (op zilverfolie, of papier) en dan je een top bevruchten. Heb je zelf gekweekt zaad.
                    Anders zou ik de mannen naar het grijze archief verplaatsen.
                    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: 1e kweekje Dender

                        De mannen heb ik op het kantoor gezet. Daar is het wel gewoon 20 graden maar ze hebben daar geen goede lichtcyclus verder.. Ik vind het zonde om ze zo weg te gooien..

                        De volgende keer ga ik er gewoon voor zorgen dat ik volgens een voedingslijn ga werken. En zet er 5 plantjes in. Dan hoop ik dat het wat meer zal gaan opleveren.

                        Maargoed, al met al vind ik het nog best leuk voor zo'n eerste kweekje! Dat ze uberhaupt al topjes krijgen! Haha. Ik had ook nog nooit van mn leven een wiet plant in het echt gezien dus tsjah...
                        Battle the Ocean!

                        Comment


                          #13
                          Re: 1e kweekje Dender

                          Die opbrengst die op pakjes staan is ook gebaseerd op het gebruik van een 600 watter.

                          Comment


                            #14
                            Re: 1e kweekje Dender

                            Ik wil ook een job waar ik mijn plantjes gewoon op kantoor kan zetten...

                            Comment


                              #15
                              Re: 1e kweekje Dender

                              ik heb onder vrij normale omstandigheden 2 supersilver haze gehad....(onlangs) en het totale gwicht was droog 69 gram van 2 stuks samen...........weet iedereen welke ik bedoel LOL............. dus 100 gram......op een 400 watter....lol............
                              mijn vorige oogst van 1 jack diesel was bijna 30 gram...........
                              en ga zo maar door...........lol..............
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X