Ik mis Misty

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #1

    Ik mis Misty

    Korting op 420shop
    Ik mis Misty heel erg op de chat en forum...
    Missen jullie misty ook gooi dan heel deze post vol zodat ze weet dat we haar heeeeeeeeeeel erg missen

    27
    Ja
    55,56%
    15
    Nee
    7,41%
    2
    Soms
    18,52%
    5
    heel erg
    18,52%
    5

    The poll is expired.

    God was never on your side..
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Ik mis Misty

    Ja Mis haar wel. Maar snap ook dat ze nu even iets anders aan haar hoofd heeft. Die zullen we gauw wel weer zien.



    Grtz
    Last edited by monty; 15 February 2010, 13:17.

    Comment

    • Ready Set Grow
      Retired
      • Jan 2010
      • 796

      #3
      Re: Ik mis Misty

      We missen je misty ='(

      Comment

      • emiel_s
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 694

        #4
        Re: Ik mis Misty

        meschien mis ik wat maar wat is er met misty??
        Schutto In tha house

        Comment

        • o21
          Retired
          • Dec 2008
          • 696

          #5
          Re: Ik mis Misty

          jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoooor heeel erg.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Ik mis Misty

            Oja Bosie mag niet mee doen Das de dader
            Tja Emiel je mist wa denk
            God was never on your side..

            Comment

            • Izthewiz13
              Senior Grower
              • Jul 2009
              • 950

              #7
              Re: Ik mis Misty

              Jah man , we missen je zeer zeker !!

              Al die morgends zonder jou nu om te praten , tjonge

              Mvg Izzz

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: Ik mis Misty

                De reden waarom heb ik helaas niet mee gekregen (iedereen heeft zijn eigen sores (zelfs mijn persoon), ziekte, depressies of wat dan ook) maar ik mis Misty ook.
                Ik hoop je snel weer te zien op de chat

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: Ik mis Misty

                  Denk dat we allemaal haar wa missen, zeker op de chatbox, alvast vele groetjes van ons misty .

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • kweker
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 1389

                    #10
                    Re: Ik mis Misty

                    FRAPANT.....................EIGENAARDIG
                    DRASTISCH.............ze leeft nog hoor ze kreeg een valentijns sms van mij.........en zie der misschien morgen wel................
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Ik mis Misty

                      Valentijns sms van jou ?? Dacht jij ben getrouwd Kweker....

                      Valentijn is voor loversss
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Re: Ik mis Misty

                        Ik weet van niets .

                        Grtz

                        Comment

                        • misty
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1462

                          #13
                          Re: Ik mis Misty

                          Oke,oke,oke,ik mis mezelf ook wel soms.
                          Sorry.......
                          Ik zal niet meer zo lang wegblijven.
                          Had het even een beetje druk,en was niet erg gemotiveerd om te posten.
                          Daarnaast gaat het eigenlijk ietsje te goed met mij en ben ik mn huis flink aan het poetsen en opruimen,sjonge,was nodig,bijna klaar.
                          Morgen nog een dagje met de kids naar boven,hun kamers aan kant brengen,en dan ben ik er weer veel vaker...
                          Bedankt dat ik gemist wordt,zelfs door mensen die me niet kennen .
                          Enne... is niemands schuld hoor,ik was het helemaal zelf.
                          XXX

                          Grts
                          Daniella

                          EDIT!
                          P.s. Wie heeft er valsgespeeld?er klopt wat niet in de telling...
                          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                          Misty's ABC

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #14
                            Re: Ik mis Misty

                            Nee hoor, er hebben echt 89 mensen voor ja gestemd. Echter kunnen die niet allemaal weergegeven worden.

                            Haha.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • Izthewiz13
                              Senior Grower
                              • Jul 2009
                              • 950

                              #15
                              Re: Ik mis Misty

                              Ghehehe Ik had het ook al in de gaten

                              Comment

                              Bezig...