halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • billi-bang
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 199

    #1

    halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

    Korting op 420shop
    ben benieuwd jd?
    42
    ja
    90,48%
    38
    nee
    9,52%
    4
    Last edited by billi-bang; 2 April 2010, 13:19.
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #2
    Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

    Als wf zo doorgaat wel ;p

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

      Denk zelfs iets eerder, maar liever 100 leeuwen dan 10.000 schapen!

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • billi-bang
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 199

        #4
        Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

        ik denk dat we het ook voor die tijd halen.
        Greetz billi-bang loves the 420 shop.
        sigpic

        Comment

        • Amneeshigh
          Retired
          • Apr 2010
          • 1145

          #5
          Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

          Ik denk het wel .

          Comment

          • Izthewiz13
            Senior Grower
            • Jul 2009
            • 950

            #6
            Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

            ja zeker aja alser zoveel volk blijft bijkomen als nu dan zeker en vast

            MvG IZzz

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #7
              Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

              Ben er bijna zeker van, wordt hoog tijd voor een feestje dan
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • boeman
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Feb 2010
                • 518

                #8
                Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                turlijk haal je dat zoon goeie site

                Comment

                • Gasten

                  #9
                  Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                  makkelijk

                  Comment

                  • snowball
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 101

                    #10
                    Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                    En dan zijn er nog die zich niet registreren en gewoon het forum lezen zoals ik een lange tijd heb gedaan.

                    Hier is dan ook alles te vinden wat je moet weten.

                    Comment

                    • billi-bang
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2007
                      • 199

                      #11
                      Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                      een feestje jd hmmmm. ik doe wel mee als we het halen! ik zorg dan wel voor de lekkenijen hehe
                      Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                      sigpic

                      Comment

                      • Amneeshigh
                        Retired
                        • Apr 2010
                        • 1145

                        #12
                        Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                        Neem ik de verdamper van evert mee met een amneesje .


                        Groetjes GG

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #13
                          Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                          Denk van wel, moet je wel ruw berekend een gemiddelde halen van een tiental nieuwe leden per dag
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                            zekers met gemak.

                            Comment

                            • MMH
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Mar 2010
                              • 57

                              #15
                              Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                              Ik gun het, het forum van harte !!!

                              Comment

                              Bezig...