halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #16
    Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

    Ik heb er vertrouwen in!

    Laten we hopen op een lekkere warme zomer, altijd goed voor de ledencijfers op JD! (en voor onze plantjes!)
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • billi-bang
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 199

      #17
      Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

      dank jullie allemaal dat jullie er zo veel vertrouwen in hebben
      Greetz billi-bang loves the 420 shop.
      sigpic

      Comment

      • register
        Advanced Stoner
        • Mar 2010
        • 74

        #18
        Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

        Zeker weten, als de forum zo blijft gaan. Het wordt zelfs nog beter.
        Feestje bouwen zeker, nie te doen zeker, oeweiiii
        komoan manne, smuren die toepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Comment

        • o21
          Retired
          • Dec 2008
          • 696

          #19
          Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

          Ik denk met 7,407 nu dat we wel dat aantal wel zullen halen maar wat ik me afvraag is dan altijd hoeveel leden hebben we dan werkelijk. Nu niet dat ik het niet gun aan het forum en iedereen die er aan heeft meegewerkt veel of weinig maar ik vraag me gewoon of zoals ik al ieder leesde hoeveel leeuwen zitten er tussen de schapen en hoeveel vrienden hoe ik er aan over want ik moet eerlijk toegeven dat ik wel al wat vrienden heb leren kennen door dit forum.
          Maar de 10.000 halen we zeker en het is dan met dat in gedachten dat ik wilde zeggen : JD smeer maar je kuiten in dat wordt een reuze feest met een rueze JD joint. Zal er zeker bij zijn. en nu op naar de 15.000.

          Comment

          • billi-bang
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 199

            #20
            Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

            dank je orias en ik zou graag een paar suggesties willen van jullie.de spacecacke staat al op het lijstje.....wat nog meer?
            Greetz billi-bang loves the 420 shop.
            sigpic

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #21
              Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

              Jeuh Jointfeestje bij den orias. orias sluit maar je douche af hè voor ze hem volpissen hahahahaha BUKAKE

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • o21
                Retired
                • Dec 2008
                • 696

                #22
                Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                Billi een mega JD taart is dat geen goed idee een gewone overheerlijke taart met letters erop in marsepein hmmmmmmmm en een JD'tje erop zo'n klein lichtbruin ventje met een petje op en een vete joint in zijn bek hahahahaha.

                Comment

                • patjhu
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Sep 2009
                  • 85

                  #23
                  Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                  als het zo door gaat halen we die 10.000 wel

                  grtz patjhu

                  Comment

                  • billi-bang
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 199

                    #24
                    Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                    nice orias! een lekkere taart met marsepein enzo goed idee!!!!!!geen taart en geen weed = geen feest lol
                    dus bij deze staat de taart op het lijstje !!!!!!!!!!
                    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                    sigpic

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #25
                      Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                      Ik heb de tellers eens opnieuw laten lopen, hierdoor zijn er een paar honderd leden minder. de accounts die inmiddels waren verwijderd tellen niet meer mee.

                      Het word nu nog spannend of we de 10.000 halen voor het einde van het jaar
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • billi-bang
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 199

                        #26
                        Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                        zo te zien zijn we aardig op weg net over de 9000 leden...we zijn goed bezig......komt de taart enzo steeds meer in zicht hahaha..........en daarna de polonaise met zij allen....lol
                        Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                        sigpic

                        Comment

                        • o21
                          Retired
                          • Dec 2008
                          • 696

                          #27
                          Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                          Topics
                          11,014Berichten137,194Members9,211
                          jaja tis hier toch al drukker dan in het begin toen ik er bij kwam nog niet zo lang geleden.

                          Dus tussen door even Jointjedraaien, chriske, de volledige staf en ex-staf ook natuurlijk en alle vette members van de eerste tot de laatste mooie gedaan mensen mannen en vrouwen een mooie product van een samenwerking van mensen.

                          Comment

                          • naturalia
                            Retired
                            • May 2009
                            • 396

                            #28
                            Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                            daar moet je toch al niet meer aan twijfelen?

                            Comment

                            • PPLANTJE
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 418

                              #29
                              Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                              makkelijk
                              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                              Comment

                              • samhowdee
                                Advanced Stoner
                                • Jun 2010
                                • 70

                                #30
                                Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                                ik hoop het

                                Comment

                                Bezig...