Surt ook van het wietforum geflikkerd. :-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #1

    Surt ook van het wietforum geflikkerd. :-)

    Korting op 420shop
    Surt (ik dus) is nu ook van het WF geflikkerd omdat ik het volgende namens Angel777 plaatste.
    (Voor een jaar, whatever.
    Als ik er wil zijn werk ik van achter een IP hider. Maar waarom zou je daar willen zijn.???)

    Aan belang hebbenden:

    Angel777 verzocht mij jullie te melden dat hij te vinden is op jointjedraaien.nl
    omdat hij hier een ban heeft. (Daar vind je de meeste leden die hier in de ban gedaan zijn)
    Het is daar erg gezellig dus!!!
    Dat hij hier terug komt is onwaarschijnlijk.
    Hij groet jullie.
    Grtz. Surt.

    Angel:
    ik ben benieuwd hoelang dat blijft staan

    Surt:
    Gezien hun jaloersheid, zal ik nu ook wel een ban hebben.
    Ach..........................wat jammer

    Angel:
    dan zijn er straks geen leden meer met kennis op WF
    kan sannie en basicseeds z'n slag slaan
    kunnen ze eindelijk weer leden vanalles wijsmaken en aansmeren zoals spongepots.

    Surt:
    "Allemaal de klas uit, dan kan ik eindelijk les geven"

    Nou, jullie zien; het WF is een echte kleuterklas geworden.
    Ze proberen net als de Chinezen het net te zuiveren met censuur. Loosers.
    Zodra iemand iets roept wat tegen de DOCtrine is, dan is er maar een reactie: IN DE HOEK
    Wat een jaloerse kleuters.

    Sannie denkt zo z'n klapvee te zuiveren zeker. Nou succes. Wat een narcist.
    Als er gebeurt wat ik hier en daar hoor, worden uit genoegdoening straks z'n soortjes tegen dump prijzen op het net gegooit. Je moet ze blijkbaar raken waar het zeer doet.
    En who needs Sannie, bij Alien (en vele andere) heb je voor het zelfde geld meer keus.

    Maar ehhhhhhhhhhh, Angel, veel leden groetten je, voor het slotje erop ging.

    Alaaf, HJM
    Last edited by HJM; 2 April 2010, 16:56.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #2
    Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

    Lol hiihihihihihihih ik zit nog steeds op het forum hoor, maar ben er erg klaar mee denk dat ik het hier een stuk relaxter is.

    take care and have fun, GG

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #3
      Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

      Ik ken het wietforum persoonlijk niet , maar hier is het vrij relaxed .

      Grtz.

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #4
        Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

        Haha prachtig , wist niet dat je hier al zat HJM, heb nog met u geruild op WF. Kijk daar soms eens rond voor kweekverslagen, maar echt gezellig kun je het daar niet noemen.

        Comment

        • MMH
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2010
          • 57

          #5
          Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

          Er zitten hier wel meer wf'ers,.........met en zonder ban

          Comment

          • Justin34
            Advanced Stoner
            Member
            • Apr 2009
            • 71

            #6
            Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

            Ik bijv , ik heb naar mijn weten geen ban , maar vind het laatste tijd weinig meer aan op WF.

            Comment

            • Buizerd
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 1161

              #7
              Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

              Ik had dat topic gezien op WF.

              Ban van een jaar?

              Haha gaat WF ermee stoppen ofzo?

              Comment

              • Boefje030
                Stoner
                • Aug 2008
                • 24

                #8
                Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                Dus jij was dat hjm, ik had ook nog gereageerd maar kan me berichtje niet terug vinden...

                Comment

                • Amneeshigh
                  Retired
                  • Apr 2010
                  • 1145

                  #9
                  Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                  Nee natuurlijk niet alles flikkeren ze eraf wat ze even niet aanstaat hypocrieten .


                  surt ik had kwa kennis als eens het gevoel dat jij het was.
                  Last edited by Amneeshigh; 2 April 2010, 19:24.

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #10
                    Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                    Hey Luitjes,

                    Het is hier inderdaat alsof de plastic zak van je kop mag.
                    En al die oude gezichten, TOP

                    Sannie en/of zijn maten zijn hier ook natuurlijk. En dat is goed, anders zou hij/zij nooit zien
                    hoe het ook kan.

                    Als ze hun gereformeerde vingertje maar daar laten.
                    Het is hier veel gezelliger zonder.

                    @Boefje
                    Dat hebben ze vast op zwart gezet.

                    Grtz. HJM
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • Buizerd
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 1161

                      #11
                      Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Boefje030
                      Dus jij was dat hjm, ik had ook nog gereageerd maar kan me berichtje niet terug vinden...
                      Die hele topic is verwijderd in WietChina...

                      Comment

                      • R()b
                        Retired
                        • Sep 2009
                        • 159

                        #12
                        Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                        Vecht het uit in een rapbattle!

                        Comment

                        • snowball
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 101

                          #13
                          Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                          Kijk er ook af en toe eens naar een kweekverslag maar de mentaliteit is daar helemaal anders.

                          Hier is tenminste iedereen gelijk zoals het moet

                          Comment

                          • HJM
                            Wicked Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 3714

                            #14
                            Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                            Rappen,

                            Weet je wel hoe oud we zijn????????? Ik ben al blij als ik het glas bij de mond krijg

                            Nee joh, we vechten niets uit, we gaan gewoon hier gezellig verder met onze hobby.

                            Grtz. HJM
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #15
                              Re: Surt ook van het wietforum geflikkerd.

                              oo wacht maar
                              ik krijg jouw wel aan het rappen hjm
                              ik voer je wel 'n paar wijntjes extra
                              ouwe dronken mannen kunnen de gekste dingen

                              grtz angel777
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...