Ik heb een redelijk goeie vriend van 15 (dont worry bent zelf sinds 2 maanden terug 18) en die zit weleens op dit forum zonder acount, maar hij zou er heel graag een hebben om dingen te vragen, nu heb ik hem verteld dat dit forum 18+ is maar hij zei, dat als ik dit zou vragen, hij zich zou gedragen en registreren als 18, dus moderators?
Een 15 jarige vriend
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Een 15 jarige vriend
Vind het wel netjes dat je het op deze manier doe hoor .
Maar het is nooit te controleren of je 15 ben of niet .
Greetzz GG -
Re: Een 15 jarige vriend
toen ik 15 was had ik wel wat beters te doen als met wietplantjes klooien
toen zat ik de hele dag achter de meiden aan
wat komen de dames op vandaag te kort dat 'n wietplantje interessanter lijkt als 'n lekker ding van ongeveer je eigen leeftijd?????????Comment
-
Re: Een 15 jarige vriend
Volgens de regels moet iemand gewoon 18+ zijn, ook al kan hij of zij zich wel zo gedragen. Ook de wet verbiedt mensen onder de 18 om zelfs wiet bij te hebben, laat staan te kweken. Om problemen te voorkomen hebben wij dus voor die grens gekozen.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
Re: Een 15 jarige vriend
Als je toen was gestart dan had je nu waarschijnlijk een grote zadenbank gehad angel LOL.
Greetzz GGComment
-
Re: Een 15 jarige vriend
Luister ze zijn verplicht om dat te doen dus natuurlijk nee, anders zou dit forum en morgen niet meer zijn.
Soms is vragen niet de manier he wel heel beleeft en netjes van je hoor .
Greetzz GGComment
-
Re: Een 15 jarige vriend
Hm ThatsMySpliff, dat kun je doen. Of ben jij toevallig die 15 jarige? Nee toch, haha
Het is inderdaad om problemen te voorkomen dat het zo in de regels staat. PM me anders even hierover als je wilt
[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
Re: Een 15 jarige vriend
Nee ik als LCDScherm heb een nieuw acount gemaakt voor de naam want LCDscherm was gewoon 't eerste wat in me opkwam en vond ik een beetje suffig, maar die reactie maakte ik dus als ThatsMySpliff wat ik er raar uit vond zien, maar wat ik dus zeggen wou is dat ik voortaan dan wel voor hem een topic aanmaak als hij iets weten wilt enzo ;p (als ik het niet weet teminste)Comment
-
Re: Een 15 jarige vriend
ThatsMySpliff, stuur mij even een PM.
Je hebt 4 accounts, waaronder er al 1 banned is omdat deze aangaf minderjarig te zijn. Ook staat er '1994' in je emailadres, een huisnummer zeker?
Hierbij sluit ik deze thread. Zorg dat je je PM's in de gaten houd.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment







Comment