Op de koffie bij alien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #16
    Re: Op de koffie bij alien

    raar ik heb daar gezetten tot 20.00 uur niemand gezien van jullie alleen bobo en misty en nog een paar.

    Comment

    • naturalia
      Retired
      • May 2009
      • 396

      #17
      Re: Op de koffie bij alien

      Ja Orias, aan wie of wat zou dat gelegen hebben?

      Comment

      • Trix
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 311

        #18
        Re: Op de koffie bij alien

        Ik zal er morgen zijn wss rond 13u. Kan ik gelijk mijn prijs ophalen die er al een paar weekjes klaar ligt.
        sigpic
        Trixters kweekje

        Comment

        Bezig...