Hi Q, hoe krijg jij de foto's groter afgebeeld? Of kan dat nog steeds alleen op PC?
Server problemen op JD?!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Stemma help ons uit de paniek Jij kan dat .... Stel je voor dat ik jou voor eeuwig kwijt zou zijn Stemma
Hier ga je van roken van dit soort situaties
rokenverboden.pngGod was never on your side..Comment
-
Niks niet.
Roken is voor paupers.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Kan iemand mn middelvinger humaniseren tot aardse proporties??
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
-
-
Lekker Bel!
@ Lid, In paint kan je je avatar verkleinen, anders heb ik hier een paar tijdelijke voor je..You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.Comment
-
Ik weet niet hoe ik het gedaan heb Stemma.
Ja, op de huiscomputer ja.
't Zal wel weer goed komen eh..
Beetje vervelend dat de installatie van updates bij Vbulletin vaak niet zo 'smooth' gaat.
Kost allemaal wat tijd en inspanning om het weer goed te zetten.
De Activity stream mis ik ook, of ik heb 'm nog niet gevonden.
Verder wijzig ik even niks aan m'n instellingen.
Ik zit nergens aan.
*Staart stoned naar de sneeuw in de tuin..Comment
-
Wood is wel een mooi thema ❤️Comment
-
Even testen of de smileys van mijn tablet het nu doen
☹️☕️☃️☄️️✈️⏱️
(^o^)<3
Comment
-
Comment








Comment