en ja hoor daar is hij liam

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • THC Dude
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 2405

    #16
    Re: en ja hoor daar is hij liam

    HEY FLIPPIE, DAT IS EEN MOOIOE KABOUTER ERBIJ JONGEN, GEFELICITEERT MET JULLIE NIEUWE AANWINST.

    Heel veel sterke met de kleine flip, feliciteer je vrouw ook voor me als je wilt??

    Grtz THC Dude

    Comment

    • Trix
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 311

      #17
      Re: en ja hoor daar is hij liam

      Proficiat Flip!!

      Grtz Trix
      sigpic
      Trixters kweekje

      Comment

      • o21
        Retired
        • Dec 2008
        • 696

        #18
        Re: en ja hoor daar is hij liam

        Sterkte je zal het nodig hebben hahaha nu heb je gezien in de alien met de champagne en suikerdingen. Veel geluk zou ik zeggen voor kind en moeder dikke welkom en prachtig een nieuw mensje gemaakt uit pure liefde.

        Comment

        • dokkie
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 325

          #19
          Re: en ja hoor daar is hij liam

          Van harte gefelisiteerd

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #20
            Re: en ja hoor daar is hij liam

            Proficiat hè! kabouter

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • naturalia
              Retired
              • May 2009
              • 396

              #21
              Re: en ja hoor daar is hij liam

              hi kabouter
              heb je de vrijdag gezien in alien
              maar nogmaals nen dikken proficiat voor jou en je vrouw
              en zorg er zeker even goed voor als voor de plantjes

              Comment

              • kabouter flip
                Banned
                • Apr 2010
                • 533

                #22
                Re: en ja hoor daar is hij liam

                bedankd alle maal voor de fijne reaksies er kommen binne kord nog fotos hoor grt de kabouter

                Comment

                • Barre
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2010
                  • 170

                  #23
                  Re: en ja hoor daar is hij liam

                  goed gedaan kabouter, dikke proficiat, enjoy parenting!

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #24
                    Re: en ja hoor daar is hij liam

                    Komt ie niet uit uw broek, hij staat toch op uwen boek, proficiat aan jou en je vrouw.

                    PS: beter laat dan nooit .

                    Grtz

                    Comment

                    • boeman
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2010
                      • 518

                      #25
                      Re: en ja hoor daar is hij liam

                      wat een schatje

                      Comment

                      • Greenscene
                        Retired
                        • Aug 2008
                        • 138

                        #26
                        Re: en ja hoor daar is hij liam

                        Do zo verder flip

                        Comment

                        • kabouter flip
                          Banned
                          • Apr 2010
                          • 533

                          #27
                          Re: en ja hoor daar is hij liam

                          foto's Liam groentepap 164.jpgfoto's Liam groentepap 167.jpgfoto's Liam groentepap 174.jpgfoto's Liam groentepap 173.jpgfoto's Liam groentepap 142.jpgfoto's Liam groentepap 166.jpgfoto's Liam groentepap 168.jpgfoto's Liam groentepap 175.jpgfoto's Liam groentepap 165.jpgzo mensen hier ben ik weer met wad fotos van liam hij is nu inmidels 4 maanden vandaag ze en is al 64 cm en weeg al 7kg 600 gr ze grt uit het kabouterbosfoto's Liam groentepap 176.jpg

                          Comment

                          • Timecats
                            Stoner
                            • Sep 2010
                            • 23

                            #28
                            Re: en ja hoor daar is hij liam

                            Gefeliciteer met jullie mooie kabouterbaby!

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #29
                              Re: en ja hoor daar is hij liam

                              Dahm dat groeit goed zeg. Welke voeding geef je mee, neem aan nog groeivoeding, ghhehehehe.

                              Comment

                              • kabouter flip
                                Banned
                                • Apr 2010
                                • 533

                                #30
                                Re: en ja hoor daar is hij liam

                                ik geef die af en toe wat canna groej bij zijn melk en ja ef en toe ook wad bacardi in hehihihihih grt

                                Comment

                                Bezig...