Bovenste bladeren verbrand

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Therookie
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2017
    • 2

    #1

    Bovenste bladeren verbrand

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Ik ben een week op vakantie geweest, en heb mijn pa voor men plantje laten zorgen. Deze was ongeveer 2 maand en een week oud en het is geen auto-flower. Ik heb deze in een grote vuilbak gezet met daarin bio potgrond, en een lampje met timer. Toen ik vandaag terug thuis aankwam en mijn plantje ging nakijken zag ik dat er een paar bovenste bladeren helemaal verschrompeld waren en verbrand, de rest ziet er nog (relatief) goed en intact uit. Wat is nu het beste dat ik kan doen? Valt mijn plantje nog te redden of gaat die gewoon naar de vuilbak?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Therookie
  • Ronthebudman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2015
    • 916

    #2
    Ik heb dat ook een keer gehad, waren tegen de lamp aangegroeid.
    Toen het verbrande blad weggehaald en lekker laten afbloeien. Je hebt wellicht wat minder opbrengst straks. Thats all.

    Succes, Ron

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Lampje hoger hangen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...