Hoe vermoord ik mijn Sering

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BackYardPlant
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2016
    • 1260

    #46
    kan je niet graven omdat je de vijver niet wilt beschadigen of omdat er kabels van de vijver liggen?

    want, zoveel mogelijk met een schep o.i.d. in de wortels steken zodat die zoveel mogelijk wonden heeft, zijknat zetten, bovenste deel wat er nog staat zo kort mogelijk zagen, dat wat er nog staat met een bijl o.i.d. kapot splijten zodat het helemaal open is, dat zijknat maken en vervolgens alles lekker laten indrogen

    Zou t toch knap vinden als ie dat overleeft

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Nou dat kan dus allemaal niet om dat ik mijn vijver niet wil beschadigen
  • BackYardPlant
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2016
    • 1260

    #47
    je zou dr ook met bakstenen een soort mini openhaard omheen maken (las iets over vuur gevaar vanwege de vijver dus dan maar een muurtje eromheen toch) en dan met lampenolie o.i.d. en wat extra hout dat hele ding wegfikken, en een grote steen op de plek waar die opkwam neerleggen zodat ie ook niet terug kan komen

    Comment

  • Gps
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 1988

    #48
    Oorspronkelijk geplaatst door Franco1983
    Blijf aub uit de buurt van roundup (grootste gif die er bestaat van het duivelse bedrijf monsanto!) (snap ook niet dat mensen dit blijven gebruiken,terwijl het op een gegeven moment in ons water komt)

    gewoon de frees erin als je dat tot je beschikking hebt of kan krijgen,geen gif gebruiken svp.

    succes
    Ik heb een vlinderstruik en de buren, ik en de vlinderstruik, hebben last van een kruip / klimplant.

    Na zeker 2 jaar van alles geprobeerd te hebben, nu met roundup misschien dan toch eindelijk gewonnen, en de vlinderstruik staat nog.
    Lets not criticize but legalize

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #49
      Het grootste Gif wat op deze klote wereld rond loop zijn we zelf dus da flesje roundup zal we mee vallen

      gVUgAJfGJG5ZwfT-viWBbEKPEc7AJ1UjtF9jwHCHPRjnXIrtrZC7NqwrvaTyOSUqQ5qRqn-wul3vP0z4hFNxbVdvIUwGm6JgZZOJjxb2RkkWmNV4PpyDS55HQYMNsVku5NcWc20eu_qwbkCAfC_hIEkB842aoUZRRnBw4NhUttGaWIGSrsLNnnip7wTGnu8o3sAanxerQKEdA-AizoMjgBfxmvtV1kKCZpaq_t2j0AC28mMNCdcpQyIuLhw0T6r
      Toch zie ik wel al wat blaadjes die aan het dood gaan zijn ...die zakjes daar zit keukenrol in gedrenkt in Ruimhetopzooi
      God was never on your side..

      Comment

      • BackYardPlant
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2016
        • 1260

        #50
        paar donkere vuilniszakken er overheen zodat ie permanent in t donker zit?
        dan vergaat ie vanzelf lijkt mij..

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #51
          Oho dat kan ik ook wel eens proberen vuilniszak er over Thankssssssssssssssss
          God was never on your side..

          Comment

          • Dvise
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Sep 2017
            • 3

            #52
            Elke keer hij opnieuw blad maakt, zo snel mogelijk verwijderen. Zeker in combinatie met je giftige pleisters komt dat wel goed. Het is wat vervelend telkens het bladgroen te moeten afsnoeien, maar het helpt wel om te zorgen dat hij op een gegeven moment echt stopt met groeien. Geen blad = geen leven. Ontschorsen is ook een optie.
            Schete Canard

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #53
              Ik ben een moordwijf denk ik want mijn sering is langzaam aan het dood gaan ik vermoed door de gifpleisters
              God was never on your side..

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #54
                De wolfskers is een van de meest giftige planten dus je hebt de goede avatar gekozen

                Maar mooi dat je het nu lijkt te gaan winnen van je sering!
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  Stemma dat meen je niet vald die euro nu pas bij jou ??? Belladonna= mijn avatar ...De soortaanduiding bella-donna is Italiaans en betekent 'mooie vrouw'. Vrouwen druppelden tijdens de Renaissance namelijk het atropine bevattende sap uit de plant in hun ogen om de pupillen te verwijden en ze donkerder en glanzender te maken. Pas maar op erg dodelijk
              • Ongeldig
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2016
                • 759

                #55
                Dees topic is een soort forum GTST.
                Ik heb niks zinnigs toe te voegen. Alle goeie ideeën zijn al genoemd.
                - eruit rijden met de trekhaak van een auto heb altijd eens willen proberen
                - of er een bom in leggen
                - schimmel en insecten het werk voor je laten doen, leg er veel rottende fruit en groentes omheen
                - gedisciplineerd alle groene uitschieters direct afknippen
                Ik herhaalde de beste opties.
                Het kan zijn dat je blad geel wordt vanwege de herfst.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #56
                  Smaakte de azijn goed?

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #57
                    Je bedoel die Azijnzeiker Urban
                    Ja Tis een zeer spannend topic eigenlijk vind het wel leuk maaaaaaar ik denk dat ze echt dood gaat heel langzaaam
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #58
                      Als die sering dood is kun je gewoon een andere struik pakken of de vissen in je vijver, meer dan genoeg leven om te vernietigen in je tuin.

                      Comment

                      • Eerstekamerlid
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 5066

                        #59
                        Je kan m in t ergste geval altijd nog killen door er op te gaan zitten. Je schachtzuur gaat ie nooit overleven..
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #60
                          inderdaad, nog wat anus geur erover heen maakt het zeer zeker af

                          Comment

                          Bezig...