Welke meisjesnaam?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Trix
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 311

    #1

    Welke meisjesnaam?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Binnenkort word ik voor de 2de maal papa.
    We weten wel nog steeds niet met zekerheid of het een jongen of meisje zal zijn.

    Als het een jongen wordt staat de naam al vast, maar als het een meisje is dan zijn we er nog niet uit. We twijfelen nog tussen 2 namen Luka of Liana.

    Vandaar deze poll om ons helpen te kiezen.

    Grtz Trix,
    21
    Luka
    66,67%
    14
    Liana
    33,33%
    7

    The poll is expired.

    sigpic
    Trixters kweekje
  • Angelic2010
    Retired
    • Jun 2010
    • 206

    #2
    Re: Welke meisjesnaam?

    Luka lijkt me een mooie naam, daar gaat mijn stem naar toe. En alvast gefeliciteerd, geweldig he dat vaderschap. Ze groeien te snel.

    Comment

    • naturalia
      Retired
      • May 2009
      • 396

      #3
      Re: Welke meisjesnaam?

      luka doet mij denken aan lucky
      misschien brengt die naam wel geluk
      daar stem ik alvast op

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Welke meisjesnaam?

        Luka: betekend Licht.
        Liane: De jongeling.

        Hmm moeilijk beide leuk, Ik kies dan toch het licht.

        Veel succes verder met de zwangerschap men geboorte.

        Grtz

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #5
          Re: Welke meisjesnaam?

          Ik ga ook voor Luka.
          Proficiat Trix!

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Welke meisjesnaam?

            Luka mooi en appart suc6
            God was never on your side..

            Comment

            • evel_smoker
              Bong Master
              • May 2009
              • 328

              #7
              Re: Welke meisjesnaam?

              hehe zo te zien ben ik 1 van de weinige die liana kiest, maar ja iedereen heeft hier zijn eigen mening over dusja
              alvast succes met de zwangerschap

              Comment

              • Trix
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 311

                #8
                Re: Welke meisjesnaam?



                Bedankt al aan iedereen die reeds gestemd heeft, en ook voor de gelukwensen en opmerkingen.
                sigpic
                Trixters kweekje

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #9
                  Re: Welke meisjesnaam?

                  Luka
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • zwof
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 149

                    #10
                    Re: Welke meisjesnaam?

                    Liana Luka hoor je hier erg veel, maar hoe dan ook heel veel geluk gewenst, een kindje is zo dierbaar

                    Comment

                    • den bolle
                      Elite Stoner
                      • Jul 2009
                      • 142

                      #11
                      Re: Welke meisjesnaam?

                      Ik ga dan toch voor Liana,..., en waarom?????????????Omdat Luka (bij ons toch) meer een jongensnaam is.Nog nooit gehoort voor een meisje.Vind ook Liana iets mooier.Grtz en succes

                      Comment

                      • elephanton
                        Elite Stoner
                        • May 2010
                        • 127

                        #12
                        Re: Welke meisjesnaam?

                        ik zou voor luka gaan

                        Comment

                        • Trix
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 311

                          #13
                          Re: Welke meisjesnaam?

                          We hebben beslist, als het een meisje wordt zal ze Liana heten. Nogmaals iedereen bedankt voor de reacties.

                          De bevalling (keizersnede) is trouwens voor morgen gepland.
                          sigpic
                          Trixters kweekje

                          Comment

                          • misty
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1462

                            #14
                            Re: Welke meisjesnaam?

                            Wow trix,hoe spannend is dat zeg!
                            Morgen ga je weer papa worden.
                            Veel succes !,uiteraard ook vooral voor de a.s. mama.
                            Laat je ons even weten of het een jongen of meisje is geworden?

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment

                            • Trix
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 311

                              #15
                              Re: Welke meisjesnaam?

                              Het is een meisje geworden!
                              sigpic
                              Trixters kweekje

                              Comment

                              Bezig...