WK

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #16
    Waar eindigt dit? Wervelende Duivels zien Lukaku en Hazard twee keer scoren en mogen ticket boeken voor achtste finale

    Zalige match!
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #17
      581.jpg

      Zalige foto ook.
      Wie is de Bruyne??
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        De Engelsen pissen al in hun broek denk ik. Wat een match van de Belgen... De eerste 4 schoten op doel van Lukaku dit WK waren goals. Eindelijk maakt hij ze beheersd af, en hoe. Critici vakkundig de mond gesnoerd.

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #19

          Belgium v Tunisia - 2018 FIFA World Cup Russia™ - Match 29

          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #20

            Groepsfase WK 2018 levert nu al prachtige fanfoto’s op

            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #21
              CPeX - (Ne Rooi Duvel zijn dat is) Een Triestig Lot




              btw, Engeland-België, ik viel er gewoon bij in slaap.
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #22
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #23
                  Wat een apotheose! Chadli maakt er 3-2 van in de allerlaatste minuut!

                  Nog nooit was sushi zo taai! Duivels in een onwaarschijnlijke thriller van 0-2 naar 3-2 en in kwartfinale tegen Brazilië

                  Last edited by Ganjax; 2 July 2018, 22:15.
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #24
                    Wat was dat. Oude markt in Leuven van de hel naar de hemel. Ze brengen Fellaini en dan denk je neeee, geen lange ballen. Maar erop en erover. Martinez gelijk. Zalige avond.

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #25
                      Oude Markt veel te druk, zal wel ambiance geweest zijn en zal wel tot een kot in de nacht duren.
                      In Hall 5 kan je ook op groot scherm kijken dacht ik maar dat zal ook wel een overrompeling geweest zijn, overal in België trouwens op markten en pleintjes etc.
                      Ik kijk liever op't gemak met de koelkast binnen handbereik met dit weer.
                      Was wel een fucking thriller, na de 2-2 voelde ik wel goed aan dat er voor verlenging nog een derde ging vallen, je voelde dat zo voor de Jappen die corner gaven.
                      Totale euforie!
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #26
                        Was er al om 6 uur, totaal geen last van de drukte dan. Terraskes zitten niet voller dan anders, gewoon veel volk dat recht staat. Je kunt rustig zitten en er is dikke ambiance.

                        Comment

                        • Meglow
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2011
                          • 1374

                          #27
                          Ik ben normaliter geen voetbalkijker en ben hoogstens zenuwachtig als Holland speelt op een toernooi (helaas...), maar ik sprong op van de bank en gaf een schreeuw van blijdschap bij die tweede goal van de Bruyne... wat een wonderschone pegel!!

                          Comment


                          • Flip Hasjkip
                            Flip Hasjkip commented
                            Editing a comment
                            Geldt ook voor mij maar je had mijn vrouw eens moeten horen schreeuwen hier, die is dit toernooi voor België. Maar wat een wedstrijd, eerst een Braziliaans doelpunt op zijn Belgisch, dan een Belgisch doelpunt op zijn Braziliaansch en vervolgens de genadeslag !
                        • DannyDeVito
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2017
                          • 435

                          #28
                          jaja de belgskes gaan nog niet naar huis en normaal moet frankrijk met hun zeer jonge talentrijke ploeg zeker te pakken zijn door onze meer ervaren ploeg waarvan de meesten hun laatste kans krijgen in een groot tornooi

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #29
                            Was de match aant volgen op de wei van rock werchter. Ni normaal. Eindelijk kan het gezaag over die 'verkwanselde' generatie stoppen, we zitten bij de laatste 4 op een WK. Nog zeker 2 matchen en Frankrijk is zeker te pakken als ge de groepsfases bekijkt. We maken denk ik gewoon in het algemeen echt wel het meeste indruk. De counterploeg bij uitstek en stop De Bruyne en Hazard maar is. Ook Lukaku is een beestig tornooi aant spelen. Gaan ze bij Man U graag zien.

                            Comment

                            • Silas
                              Admin
                              Lucky MemberModeratorAdmin
                              • Sep 2009
                              • 1272

                              #30
                              Wat als die schamp doelpunt geen doelpunt was geworden...maarja de bal is rond en ik heb een kont.

                              Zalig, zalig, zalig wat een pracht woord en wat een mooie zege van de Belgen.

                              Ik heb genoten van Lukakoe, die vent is niet aan het vallen te brengen. Kan ook niet met zo'n lichaam

                              Nu gaan "we" all the way. Ik heb Frankrijk alle keren gezien en ben er niet van onder de indruk. Dus JA nu kan het en moet het nog gebeuren...
                              Veel gestelde vragen over het forum
                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              ?
                              420Shop.NL
                              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                              Comment

                              Bezig...