Goede of slechte wiet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eelko
    Junior Stoner
    • Mar 2019
    • 18

    #1

    Goede of slechte wiet

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal...
    een vriend van me heeft een prima kweekje en hij stuurde me een paar foto’s van zn oogst
    alleen toen ik ze zag zagen zijn bloemetjes er een beetje raar uit.
    alleen ja ik kan er niet zo goed over oordelen omdat ik eigenlijk alleen maar dezelfde soort neem in dezelfde shop...
    dus ja mijn vraag is of het nou perfecte toppen zijn of een beetje baksteen?
    het is volgens mij northern lights.
    ohw zie net dat deze in chatbox is geplaatst en ik ben redelijk nieuw op dit forum dus weet niet hoe ik dit nou moet verwijderen Marja sorry...
    Attached Files
  • Burundanga
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 408

    #2
    Perfecte toppen zijn het niet maar kon slechter geweest zijn.
    Uiterlijk toch. Over smaak en geur kunnen we niet oordelen.

    Comment

    • Nonsense
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 1724

      #3
      Ziet er redelijk uit wellicht met wat meer aandacht tijden het knippen had het er beter uit kunnen zien ma dat is maar waar je genoegen mee neemt

      Het word tijd dat je eens langs gaat en proeven en dan oordelen !!

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Volgens mij is dat toprot, in het rood. DIe kleur horen calyxen in ieder geval niet te hebben. Buiten de pistels moet alles groen zien. En ofwel is het rare belichting, maar die witte plukken voorspellen ook niet veel goeds. Zit er idd niet top uit.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Burundanga
          Burundanga commented
          Editing a comment
          Ziet er volgens mij eerder te vroeg geoogst uit, dan kan je dat ook hebben.

        • roller
          roller commented
          Editing a comment
          das toprot.
      • Eelko
        Junior Stoner
        • Mar 2019
        • 18

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense
        Ziet er redelijk uit wellicht met wat meer aandacht tijden het knippen had het er beter uit kunnen zien ma dat is maar waar je genoegen mee neemt

        Het word tijd dat je eens langs gaat en proeven en dan oordelen !!
        Hahaha ga ik zeker doen hoor

        Comment

        • Eelko
          Junior Stoner
          • Mar 2019
          • 18

          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
          Volgens mij is dat toprot, in het rood. DIe kleur horen calyxen in ieder geval niet te hebben. Buiten de pistels moet alles groen zien. En ofwel is het rare belichting, maar die witte plukken voorspellen ook niet veel goeds. Zit er idd niet top uit.
          Nee inderdaad het ziet er allemaal een beetje vreemd uit maar ja het kan idd aan de belichting liggen... tijd dat ik eens langs ga om echt even goed te oordelen..

          Comment

          • Eelko
            Junior Stoner
            • Mar 2019
            • 18

            #7
            Hier hij heeft nog wa gestuurd wat hij wel aan mij wilt geven
            Attached Files

            Comment


            • roller
              roller commented
              Editing a comment
              in de oksol zie ik fungus funk

            • SkyRider
              SkyRider commented
              Editing a comment
              Iets over een gegeven paard en een bek
          • SkyRider
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Mar 2019
            • 5

            #8
            Ik denk te vroeg geoogst,te compact.Maar wel lekker partij’tje wiet.De beste stuurlui staan altijd aan wal.veel plezier met roken,relaxen en spacen

            Chapeauj Gappie ^F

            Comment

            • Eelko
              Junior Stoner
              • Mar 2019
              • 18

              #9
              Oorspronkelijk geplaatst door SkyRider
              Ik denk te vroeg geoogst,te compact.Maar wel lekker partij’tje wiet.De beste stuurlui staan altijd aan wal.veel plezier met roken,relaxen en spacen

              Chapeauj Gappie ^F
              Haha dankje man genieten ga ik zeker

              Comment

              Bezig...