bang zijn

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #1

    bang zijn

    Korting op 420shop
    waar ben je bang voor ?

    Ik ben bang van spint !

    Grtz
    Last edited by bobo; 7 November 2010, 16:38.
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #2
    Re: bang zijn

    Ik heb Phobofobie

    Daarnaast ook nog eens Pogonofobie en Xyrofobie

    Pogonofobie: Angst voor baarden
    Xyrofobie: Angst voor scheermesjes (vooral rottig in combinatie met de fobie erboven)
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: bang zijn

      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
      Ik heb Phobofobie
      ????

      Grtz

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #4
        Re: bang zijn

        Ben bang voor fobieën
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • Frits
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2010
          • 152

          #5
          Re: bang zijn

          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          ????

          Grtz
          Ik heb ook een Bobofobie.

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: bang zijn

            Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            waar ben je bang voor ?

            Ik ben bang van spint !

            Grtz
            Mietje. Zo'n klein beestje.

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #7
              Re: bang zijn

              lol

              Grtz

              Comment

              • naturalia
                Retired
                • May 2009
                • 396

                #8
                Re: bang zijn

                ja klein beestje maar heeeel gevaarlijk

                Comment

                • CatsEye
                  Retired
                  • Sep 2010
                  • 462

                  #9
                  Re: bang zijn

                  Ik ben bang om bang te zijn, en probeer daarom elke angst te overwinnen. Toch is het schrikbarend waar mensen allemaal bang voor kunnen zijn: http://www.therapiehulp.nl/klacht/an...e/fobie-lijst/

                  Comment

                  • limburg
                    Retired
                    • Aug 2010
                    • 503

                    #10
                    Re: bang zijn

                    ik ben bang voor de belastingdiens lol

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: bang zijn

                      Adrenaline, komt vrij bij angsten, adrenaline is gaaf spul, het maakt je dingen doen waarin je nooit in staat was, kom maar op, ik pak je
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • CatsEye
                        Retired
                        • Sep 2010
                        • 462

                        #12
                        Re: bang zijn

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                        Adrenaline, komt vrij bij angsten, adrenaline is gaaf spul, het maakt je dingen doen waarin je nooit in staat was, kom maar op, ik pak je
                        Dat klopt, maar alleen in combinatie met het hormoon testosteron. Deze twee hormonen dienen de juiste verhouding te hebben ten opzichte van elkaar, want de testosteron zorgt voor de daadkracht terwijl de adrenaline voor de actie zorgt. Een overschot aan adrenaline zonder de juiste combinatie testosterion geeft het gevoel van gevaar. Dit gevaar verhoogt de productie van nog meer adrenaline, etc. etc. Door de steeds toenemende mate van adrenaline wordt je angst steeds groter door het gevoel niet in staat zijn te handelen, waarbij het resultaat ook is dat je niet handelt. Een teveel aan testosteron daarentegen is ok niet goed, testosteron geeft verhoogde daadkracht, maar met te weinig adrenaline geen mogelijk mogelijkheden tot actie (bevriezen). Dit leidt dus niet tot actie en geeft het gevoel van ontploffen, wat vervolgens weer leidt tot gevaar en gevaar... produceert adrenaline.

                        Een overschot aan adrenaline leidt tot depressie, een overschot aan testosteron leidt tot agressie. Beide moeten in balans zijn om de dingen te doen waar je nooit toe in staat was.

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: bang zijn

                          Ben bang voor drugs
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • naturalia
                            Retired
                            • May 2009
                            • 396

                            #14
                            Re: bang zijn

                            ik ben bang van dit topic



                            Comment

                            Bezig...