www.ikvindditleuk.be

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #1

    www.ikvindditleuk.be

    Korting op 420shop
    even meningen gevraagd of sugesties , ik ben aan deze site aan het werken http://www.ikvindditleuk.be/ , wat zouden jullie er mee doen ?

    Grtz
  • smokeybandit
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2010
    • 64

    #2
    Re: www.ikvindditleuk.be

    ik mis " de leukste cafe's van belgie"


    zijn dr zat

    wel cool idee die site

    Grtz smokeybandit

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: www.ikvindditleuk.be

      Goed idee smokeybandit .

      Grtz

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: www.ikvindditleuk.be

        ik weet niet wat je ermee moet,maar ik vind et wel leuk.

        ghehehe

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: www.ikvindditleuk.be

          Vond het ook wel leuk.

          Grtz

          Comment

          • tumble trimmert
            Banned
            • Mar 2010
            • 3610

            #6
            Re: www.ikvindditleuk.be

            ja maak er een site van

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: www.ikvindditleuk.be

              Ik lees alleen reclamepraat bij de pretparken afdeling. Of is dit ook de bedoeling ?
              Ik dacht eigenlijk dat er meer 'eigen ervaringen' zouden komen staan.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Re: www.ikvindditleuk.be

                Ik ben nog hard aan het brainstormen van hoe wat , waar, ... Vrijdag word er hard aan gewerkt.

                Grtz

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: www.ikvindditleuk.be

                  Ikvindhetnietleuk.niks
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • janleuri
                    Retired
                    • Oct 2008
                    • 1131

                    #10
                    Re: www.ikvindditleuk.be

                    zo een zoekmachine waarmee je kan zoeken wat er te doen is op een bepaalde datum. En eventueel een email dienst die leuke evenementen doorstuurt naar je email adres. En een plan waarop je alle leuke eet tenten kan zien en je je budget kan instellen.... En om dat te realiseren ervoor zorgen dat bezoekers zelf activiteiten eet tenten of leuke cafees kunnen toevoegen...

                    Gtz

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #11
                      Re: www.ikvindditleuk.be

                      Daar heb ik wat aan, hartelijk dank janleuri. Zoals steeds doe jij tenminste nog normaal als ik iets vraag !!! Ben benieuwd hoe vaak ze zullen gaan zoeken op www.ikvindditleuk.be als ze met hun lege kloten ergens naar toe willen

                      Hier krijg je zelfs van mij 100 good reputations mocht ik dat kunnen. één heb je alvast .

                      Grtz
                      Last edited by bobo; 17 November 2010, 18:00.

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #12
                        Re: www.ikvindditleuk.be

                        Ken je het affiliate principe? Sommige bedrijven geven een vergoeding aan webmasters als iemand van hun site iets van hen koopt. Misschien zou je je daar eens in moeten verdiepen, er zullen best een aantal producten / dienste zijn waar een alliatemarkt in is. Zelf ben ook nog maar beginnend in deze markt, maar misschien is er wel een affiliatemarkt voor Pretparken o.i.d.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        • bobo
                          Cronic Grower
                          • Oct 2007
                          • 3103

                          #13
                          Re: www.ikvindditleuk.be

                          Thx

                          Grtz

                          Comment

                          • CatsEye
                            Retired
                            • Sep 2010
                            • 462

                            #14
                            Het is handig om aan te sluiten bij een aantal gespecialiseerde websites of streams. Op de pretparken na is nu alles leeg, door een koppeling bijv. met livenation (ook voor belgie?) kun je de concertenstroom altijd voorzien van info.

                            Het is handig om je eigen criteria op te geven, zoals:
                            - ik wil nu / vanmiddag / later weg
                            - met gezin of kinderen
                            - budget
                            - overdekt of niet
                            - altijd beschikbaar / winters gesloten

                            Succes!

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: www.ikvindditleuk.be

                              Kijk bobo mischien kan je hier hoop info vandaan ontvoeren
                              http://www.ideetjeshuis.nl
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...