Ongeval Ipie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #1

    Ongeval Ipie

    Korting op 420shop
    Ben van de dijk afgereden met als gevolg onderrug en
    schouders in de vernieling.
    Zal de komende weken niet of weinig reageren van wegen
    de pijn wat jullie waarschijnlijk al opgevallen is dat ik niet
    heb gereageerd.
    Moet rust houden met morfine maar probeer af en toe toch
    even te kijken hier. Wens jullie een goede kweek toe en hopelijk
    tot snel.Stop nu vanwege de pijn..

    Sterkte allemaal en hopelijk tot snel
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4721

    #2
    Sterkte kerel!
    beterschap
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    • Italbri
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 416

      #3
      Och wat vervelend, hopen dat je er snel weer bovenop komt.
      De Bloemen Van Bri

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Dijken zijn om overheen te rijden he, van de dijk af is meer iets voor als er sneeuw ligt met de slee.

        Rustigaan Ipie, maar dat zal wel vanzelf gaan.
        Ik miste je comments al wel een beetje ja
        Neem de tijd, voor je het weet is het weer kerstmis en sta je de boom op te tuigen.
        Beterschap!
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Inderdaad, dijken zijn om op te rijden maar je kan er ook
          vanaf gereden worden. 3 wervels en 4 ribben gekneusd,
          Schouder beschadigd en onderrug.
          stop er nu mee, gaat iets beter nu naar een maand maar
          typen blijft me te zwaar en probeer het zoveel mogelijk te
          vermijden, prettige dag en hopelijk tot snel..........
      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #5
        Damn Ipie, sterkte !

        En morphine, da’s geen kattepis, let een beetje op uzelf ok ?
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • Old dawg
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2020
          • 1266

          #6
          Dat je maar weer snel pijnvrij bent, en goed hersteld van die ellende.
          Nou rustig aan hè, grtzz

          Comment

          • kees49
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2018
            • 293

            #7
            Sterkte en beterschap

            Comment

            • Nederhigh
              Super Grower
              Lucky Member
              • Apr 2012
              • 1834

              #8
              Damn. Dat is minder man..
              Sterkte, ik duim op een spoedig herstel!

              Comment

              • Ess
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 341

                #9
                Sterkte Ipie. Wees blij dat je het nog kunt navertellen.

                "We are stardust, we are golden.
                And we've got to get ourselves back to the garden".

                Comment

                • Jura
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2019
                  • 818

                  #10
                  Veel beterschap en zoveel mogelijk rust is zeer belangrijk

                  Comment

                  • Slome Joop
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2018
                    • 1191

                    #11
                    Auw, dat is kloten Ipie
                    Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd en hopelijk geen blijvende schade.

                    Comment

                    • Jamzieman
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2019
                      • 1039

                      #12
                      Het beste toegewenst makker je komt er wel boven op
                      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                      5 lekkere grieten onder de zon

                      Comment

                      • Rreppellsteeltjam
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2018
                        • 1955

                        #13
                        Das nie best!
                        maar vraagt wel om meer info........

                        Waren je vakantiedagen op?

                        Liep er een leuke meid met een fantastisch jurkje aan en zag je de bocht niet?

                        Overstekend beestje?

                        Weg werkzaamheden?

                        Je was op weg naar de apk, en nu blijkt dat je eerder had moeten gaan!?

                        Het is allemaal de schuld van iemand anders!!! ( je vrouw?)

                        Je had een wegzakkertje?

                        Je zag een rare vogel vliegen?

                        Je had een Duitse wesp ( met helm ) in je auto?
                        Levensgevaarlijk trouwens.

                        Je kind speelde het spelletje " ik zie, ik zie, wat jij niet ziet! "!?

                        Last edited by Rreppellsteeltjam; 11 August 2020, 14:11.

                        Comment


                        • Jura
                          Jura commented
                          Editing a comment
                          was op zijn plantjes aan het denken , heb ik ze nu water gegeven of niet !
                      • eeltje
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2020
                        • 180

                        #14
                        das klote. beterschap Ipie

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #15
                          Oeps veel beterschap en goed herstel zorg goed voor jezelf.
                          God was never on your side..

                          Comment

                          Bezig...