Ongeval Ipie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #31
    Ben ook nieuwsgierig hoe het nu met je gaat
    images?q=tbn%3AANd9GcRCt501JPP614l7lTtMB1TnMZDJRSIzuUDnmroCyyncbtJgwO79alXgmVHLs_7R7cIL6N6zO_yP&usqp=CAc.jpg
    God was never on your side..

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Welnee Bella, 6 dagen geleden heeft ie wat neergepend in comment 4.1!
      Hij heb pijn en moeite met typen.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Nou dat wist ik dat van 6 dagen gelden
      @Rreppellsteeltjam

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ok bella, voor de rest word het afwachten dan!
  • Boomvalk
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2020
    • 79

    #32
    Heel veel sterkte met herstellen.

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #33
      Op de eerste plaats bedankt voor jullie reacties!

      Ik heb een gedeelte geplaatst bij de reactie van Q
      #4.1 maar 3 ingezakte wervels waarvan 1 gescheurd
      plus een schouder die zeer moeilijk te herstellen is.
      Hier wil ik het bij laten daar zit niemand op te wachten.

      Buiten dat ik nog niet actief ben komt door mijn ( oude)
      vriendin die zwaar aan de drank is. Ze kan pas 1 dec.
      een andere woning krijgen en is zo gek als een deur dat
      ze zelfs de Politie heeft gebeld voor mishandeling
      omdat ik haar de voordeur wees, situatie ondragelijk!!

      Gelukkig kende ik één van de de 2 agenten anders was
      ik nog meegenomen voor verhoor. Geloof me maar, ik
      heb haar met geen vinger aangeraakt!!!
      Veel dreigementen, schelden en met deuren slaan enz.enz.

      Vrouwen staan op dat gebiedt sterk, genoeg hierover ff..!!

      Maar nu afgelopen met mijn gezeik hier, nogmaals bedankt
      voor jullie reacties en de volgende keer gaan we het weer
      gezellig over kweken hebben.

      Prettige week allemaal!!




      Comment

      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1834

        #34
        Je treft get wel zeg.. Ook nog gezeur met de dame erbij..

        In ieder geval mooi om te lezen dat je het hebbe. over kweken al weer in je vooruitzicht hebt! .

        Comment

        • Slome Joop
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2018
          • 1191

          #35
          Leuk dat je even laat horen van je Ipie !
          Vervelend dat het allemaal negatief is, maar beter dat je het hier even kwijt kan toch? Maak van je hart geen moordkuil!
          Nogmaals heel veel sterkte en als je de volgend keer weer loopt te klagen ook geen probleem. Dat mag toch als je het zo slecht hebt op dit moment? Gewoon volhouden, het is misschien een cliché, maar niet minder waar; er komen vanzelf weer betere tijden aan.

          Comment

          • Ipie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2016
            • 2241

            #36
            Inderdaad Slome Joop , zware tijden gaan ook weer voorbij.
            Zal hier door al dat gezeik verlopig niet iedere dag even zijn en ja,,
            kweken kan ik wel vergeten tot 1 dec.

            Comment


            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Nog iets om te balen
              Heb je dan wel genoeg voorraad om te overbruggen?

            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Ja, denk nog 2 weckflessen vol, voor de zekerheid
              maar op een veilige plek geborgen.
              Ik ga stoppen want de dame wordt zo wakker.
              Prettige dag verder.....!!

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              VROEGER!!!!............. kon je ze aangeven als heks.
          • RoccoSmokes
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 111

            #37
            Sterkte Ipie, veel gezondheid & een goeie herstel toegewenst

            Comment

            • Tsjara
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Jan 2019
              • 318

              #38
              Veel beterschap en sterkte man! Hopelijk gaat het spoedig wat beter met je. Grt

              Comment

              • Rreppellsteeltjam
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2018
                • 1955

                #39
                IPIE!! Ipie

                Waar ben je!?
                Last edited by Silas; 26 October 2022, 18:05.

                Comment

                • KnetterMug
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2017
                  • 907

                  #40
                  Beterschap....

                  Comment

                  Bezig...