Hoe word ik een zaadverkoper?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Italbri
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 416

    #1

    Hoe word ik een zaadverkoper?

    Korting op 420shop
    Het geld ligt op straat je moet er alleen voor bukken, las ik afgelopen week nog in de krant. Wat verdient dan beter dan zaad verkopen, let wel we hebben het over cannabiszaad voor zover ik weet is het in Nederland illegaal om geld te verdienen met je eigen mannenzaad en mag je dit alleen doneren.

    Zijn er mensen hier die bekend zijn met regelgeving/vereisten, vast wel toch? Is het een moeilijke wereld om binnen te komen of zou iedereen (Italbri) het kunnen?
    De Bloemen Van Bri
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #2
    Nou, kwestie van gewoon veel en lekker neuqen en dat dan zo goed uitvoeren dat ze met geld bij je terugkomen.
    Wie piept moet gesmeerd.

    Denk dat het moeilijk is om jezelf tussen de gevestigde orde te nestelen. Je hebt er het geld, netwerk en genetica niet voor.
    Los van het in leven houden van je moeders en vaders want dat vraagt ook wel wat ruimte.

    Heb t geprobeerd maar dat werd niks. Misschien heb jij meer geluk.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5462

      #3
      Of je vermommen als vrouwenarts die koppels helpt met vruchtbaarheidsproblemen.

      Zaad van Karbaat.

      Kun je flink afrekenen voor een inseminatie.

      Alle breeders/zaadboeren zijn begonnen met 1 plant lijkt me ...

      Maak zaad, dan kweken we wat en als.het goed is kun je de boer op.

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #4
        Zaad van een maat kan geen kwaad zeggen we in Zeeland altijd.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • Kunichika
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 1890

          #5
          Dus in Zeeland is "koekje kwak " de norm haha

          Comment


          • batmeid
            batmeid commented
            Editing a comment
            Hier heet dat cracker trekker
        Bezig...