Moeilijke vragen die er toe doen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zabuza
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2019
    • 328

    #256
    Hoe die tablet er uit ziet zonder de achterkant? Vroeg ik me ook af. Deze is stuk. Bij 15 likes trek ik hem nog verder open 🤦🏻‍♂️ Tuurlijk niet, tot zo!
    20240508_175330.jpg

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Eerst 2 meter
      Dan 10

      Laten vallen

    • Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      eventjes een schroevendraaier in de batterij knallen is lache

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Is voorlopig nog niks mee gebeurd. Nog geen kans gezien om er tijd in te steken. Die kleine verstandelijk beperkte autist die die tablets haast op eet houdt me bezig.

      Was nog ff aan het denken of ik deze batterij in een andere kon steken. Zit ook nog maar in het denken aan stadium qua vooruitgang.

      Het leven is mooi!
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #257
    Nou ben ik vrij technisch dus ik vraag dit met moeite..
    Heb van die kleine bierfusten van liter of 10 van biertap onder druk met losse cilinder. Kna die vulklep met schroefdraad en al er uit draaien maar krijg t geheel niet door die hals.

    Technisch gezien is het bullshit om eerst die hals met schroefdraad en al te maken om er vervolgens een vat omheen te lassen dus hoe krijg ik dat geheel eruit?

    Kleppen drukken en hopen dat ie smaller wordt is tot nu toe zonder succes.

    Oooh lieve JD ers met allerlei gebruikers problemen is er iemand die hier al tegenaan gestruikeld is zodat ik niet eerst een vat hoef te offeren alvorens ik de sleutel vind?
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ik heb alleen ervaring met de s- type keg 30 en 50 liter, je wipt ze er zo uit met een schroevendraaier, wel eerst het midden goed indrukken anders krijg je een natte kop of erger. https://www.youtube.com/results?search_query=s+keg+open

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      @Eclection.
      Held.
      Ik hoop dat je een mooie meid van onder de 30 bent want ik heb iets heel lekkers voor jou in petto..

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      De rest van het gesprek is privé?
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #258
    Van die keffertjes verlost, Hork?
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #259
      Objectieve media is onschuldig toch?

      So how did we get here? Simple, the media lied to you..... https://t.co/ZZfzUm4GTe


      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Zabuza
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Oct 2019
        • 328

        #260
        Is er iemand die meer weet over WOII en Duitsland in het interbellum? Als ge nu denkt ja, daar is toch voldoende info over te vinden, zal ik de vraag wat meer duiden.

        De winnaar schrijft de geschiedenis. Ik ben niet volledig overtuigd dat we de waarheid voorgeschoteld krijgen. Wie weet er meer?

        Danke!!

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Neen, dat zeg ik niet. Halsema had het moeten verbieden, zeker op die dag.
          En degenen die wel komen kei en keihard aanpakken. Dat laatste is het grootste probleem in dit land.

          Maar vind wel dat het een relatief kleine groep is die veels teveel aandacht krijgt. Van die 100den is maar een kwart echt begaan met palestina, rest gaat lekker rellen. Ze doen alleen een andere sjaal om, sjalom

        • Urban
          Urban commented
          Editing a comment
          dissident one en facebook, daar haal je de info(waarheid) die je nodig hebt, ik weet meer.

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          ik denk aan people hate the truth because it shatters their illusion. daarna leg ik paulo nutini op met iron sky, met de zinnen mass confusion , spoon fed to the blind+ we find god, and religion, to bait us with salvation. de diepgewortelde leugen word voortgeduwd door mensen die niets weten over hoe datzelfde systeem duizenden jaren geleden ontstaan is, wat het bijna feilloos maakt in principe. daartegenover ben ik totaal vergeten wat het interbellum terug was.

          er is maar 1 energie, maar die word jammer genoeg meer misbruikt en de mensen die het goed zouden benutten zijn vergeten hoe.

          Na regen komt zon en na verwoesting komt vernieuwing. Dat is jammer genoeg waaruit alles bestaat op atomisch vlak, hetgeen we toch tot nu toe kunnen zien. ik besef nu dat mijn antwoord wat erg of topic ging
      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #261
        Nou niets moeilijkste aan want hoe anders dan?

        FB_IMG_1729333258065.jpg
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #262
        Zouden al die jank artiesten nu echt Amerika gaan verlaten?
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Trumpie staat er goed voor
      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #263
        Zijn hier telefoon freaks met verstand van zaken?
        Welke rugged telefoon zou je kopen?
        Grootte en gewicht niet echt een probleem.

        Updates mbt beveiliging en ondersteuning des te meer.

        Dogee was mn idee maar lees ook weer paar minnetjes.

        Bomen, bos en uitzichtloosheid voor deze digibiel.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Walkie talkie. Kun je lopend praten

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment

        • Urban
          Urban commented
          Editing a comment
          de goedkoopste toch?
      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #264
        Waarom vindt men het erg dat de Grutto hier niks te eten heeft, maar ziet men geen probleem om onze landbouwgrond op te offeren voor een vogel?

        Zodra de boeren zijn vertrokken en we hier zelf niks mogen verbouwen, moet men voor voedsel op de overheid vertrouwen. Dus dan heeft de overheid de macht om hongersnood te creëren omdat we ons zelf niet kunnen voorzien. Dat is communisme ten voeten uit.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          ja die zelfvoorzienheid, elders investeert men, behalve hier . varkensboeren worden opgekocht door de staat en boeren dupe van milieu, men vergeet hoe men akkers vol voeding houdt of het word te duur om het deftig te doen. geld is het probleem en de oplossing.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Takketoelli volgens mij blow jij te weinig.

          Wesley pipes inderdaad elders investeert men miljarden in een oorlog die op landbouwgrond uitgevochten wordt en we zullen zien of dat voor de vogels is.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik blow juist meer dan normaal de laatste tijd, plus flink wat olie enzo
          Lekker man
      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #265
        Maar hoe zit het nou met die vredelievende Gazanen als die Syrische Druzen vragen om door Israël geannexeerd te worden?
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Moeten eerst dansen als een derwish.
      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #266
        Als ik volgend kweekje ´vegan´ ga. Setje voeding gekregen van Atami ... mag ik dan nog plakplaten hangen?

        Comment


        • Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Word je toch helemaal zout van
          Zou ze maar ophangen anders blijft je wiet niet vegetarisch

        • Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Zijn planten wel echt vegan? Genoeg vleesetende planten.. sommige denken zelf dat bramen zo groeien met hun doornen om een web te maken voor beesten te vangen die er uiteindelijk vergaan en zo voor voedingstoffen zorgen die in de bodem sijpelen.. en planten waren ook eerder, mss cultiveren hun ons wel want ja t'is een voedselkringloop geen pyramide..

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Goed punt Fenderbender en ik denk dat het antwoord 'neen' is gezien hoe goed ze het doen op beendermeel en dat er al 'vleesetende planten' zijn is een duidelijk baken ook lijkt mij.
      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #267
        In New York is een replica gebouwd van het achterhuis van Anne Frank! Ik ben zeer verbaasd hier over! Riekt niet dat naar een vervalsing? In ons helemaal niet zo vrije kikkerlandje Nederland ga je al naar de gevangenis als je een kritische tekst op het achterhuis projecteert, namelijk dat Anne Frank de balpen had uitgevonden. Hiermee refererend aan het gegeven dat de originele afschriften van het dagboek met balpen geschreven zijn, die pas in 1943 is gepatenteerd. Dus dat de staat der Nederlanden twee maanden celstraf oplegt aan een ingezetene die een tekst projecteert (dus niet eens gratify heeft gebruikt) vind ik zeer bijzonder.

        Nu de kritische vraag: wat als men diezelfde tekst op de replica van het achterhuis projecteert?

        De tekst 'Anne Frank, founder of the ballpoint pen.'

        Volgt er dan ook een gevangenisstraf?

        Comment

      • Highrider
        Gandhi Ganjamaster
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2020
        • 495

        #268
        Ga je voor je gelijk of je geluk?

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Voor het gelijk niet perse mijn gelijk en wie altijd lacht is niet ver van een dwaas.

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Gelukkig heb ik vrijwel altijd gelijk.

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Een gelijk bij een ongelijk!
      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #269
        Veel te veel info voor hen die niet gelezen hebben.
        Blijft lastig af en toe.

        1x lezen en verwijderen eh, wil hier niet als het liefdevolle doch twijfelachtig flikkertje bekend staan. Moet aan mn image denken...

        Last edited by Eerstekamerlid; 8 May 2025, 09:25.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Had fles Grappa op geloof ik.
          Verandert niks aan de situatie maar dan ga je wel eens mijmeren eh.

          Accepteren en loslaten heb ik wel eens geleerd.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Zo is dat.
          Het mooiste is dat je goed zit met je broer. Dat moet je goed zien te houden tijdens dit alles

          Dus

          Tijd dat je weer een gaat blowen misschien?

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Denk maar zo, het kan altijd veel erger.. dat verzacht het meestal wel een beetje. En anders maar gewoon drugs gebruiken🤷🏼‍♂️ zit niks anders meer op
      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #270
        Waarom heeft God het lichaam zo geconstrueerd dat als je bloody last van je rug hebt en je getroost wordt met een lekkere blowjob dat je dan tijdens en na het onherroepelijke orgasme verder weg bent dan voorheen?

        De hond.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Nooit last van, denk dat dat aan de afwerking ligt.. zou toch nog is met jullie pap aan tafel gaan.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Laat dan die snijtanden er uittrekken zodat het niet weer gebeurt!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          God?

          Asjeblieft zeg, schei uit
      Bezig...