Waarom was er geen actie 555 voor de zorg ten tijde van corona?. Beetje lullig met potten en pannen klappen. Ik snap dat niet
Moeilijke vragen die er toe doen.
Collapse
X
-
-
Of voor bijvoorbeeld Groningen mensen die dakloos zijn en in het park wonnen enz enz
Verder sluit ik me aan bij jou vraagstelling -
Ik zat mij ook te bedenken dat we dat geld hier moeten houden, door die sancties krijgen wij het ook moeilijk, hebben we een buffertje. Heel klein buffertje
Dat ze al die rijken maar eens een stuk zwaarder gaan belasten gvd
-
-
Ben je nou echt zo'n mongool die dacht beetje progressief te kunnen stemmen zonder gevolgen?
Ik gun je je honger. Naast herpes van n vieze nagel uiteraard.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Mooi dat iedereen word geholpen uit Oekraïne
met onderdak enz enz
maar hoe worden ze geholpen met wiet om een jointje te draaien


Comment
-
Waarom is oorlog jonge mannen die elkaar vermoorden voor oude
​mannen?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Ik mag niet meer kweken van m'n moeder maar waarom zie ik nooit nergens meer eens een goeie mexican haze?
Ik proef wat ik tik maar een echte mooie heb ik in geen jaren meer gezien of geroken. Eeuwig zonde.
Is heimwee dood hier?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Ja die mexhaze moest 14 weken staan,had ik het maar gedaan
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
We kunnen niet zonder telefoon meer. Althans, dat is wat de meesten denken dan. We doen en kunnen er alles mee, zonder is het leven een stuk leger
Maar waarom dromen mensen dan nooit over een leven met mobiel?? Ik kan veel dromen herinneren, er is er geeneen met telefoon. Nooit! Nog nooit gehad dat ik in mijn droom zei van 'dat zoek ik wel ff op' of 'ik bel wel ff', of 'eerst mijn faceboek tjekken'.....
Dus blijkbaar kunnen we wel degelijk goed zonder?
Bizar"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Die telefoon zit in de routine van de dag. Niks nieuws aan. Wat je mee maakt of doet met andere, daar maakt de geest de droom film van.. -
Sommige mensen hebben alleen maar contact via 'sociale' media, dat is wat ze dien met anderen. Ik durf te beweren dat ook die niet over instagram ofzo dromen -
Insta is toch ook je telefoon. Ik heb het over dingen doen. Niet in een scherm. Kijken.
-
-
Is het niet fascinerend dat een achteraf stelletje ordinaire hoeren gaan klagen bij de kroegbaas omdat er beetje gruizig gekeken werd naar de minirokjes die uiteraard maar wat graag op yt Ouden willen komen...
ik kijk met weerzin naar Oekraïne maar gvd wat hebben wij een oorlog nodig..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Comment
-
Waarom betrekt iedereen ukraine bij de gemeenteraadsverkiezingen??
Wat heeft dat nou met elkaar te maken???
Mafkezen
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Laat even wetten als we kunnen komenComment
-
Wat zullen nu al die vluchtelingen denken uit Afghanistan en Syrië enzo, die niet een warm knus onderkomen krijgen bij o.a. Claudia de Breij.
We hebben geen vluchtelingen probleem zo blijkt . ( mompelt iets met eigen kleur/religie eerst)sigpic it is just a flowerComment
-
Eerst zien dan geloven, kan me nog redelijk voor de geest halen ten tijde van de oorlog in Syrië dat er o.a. bij DWDD aan tafel ook bnn's hoog van de toren bliezen om Syriërs op te vangen.
Niets meer van vernomen.
En wat ik althans nu zie/hoor zijn er veel Oekraïners opgenomen die of familie zijn of bekende, bevriend zijn.
Ook die Victoria Koblenko en haar man hebben 2 familieleden opgevangen....geweldig hoor, vinden zichzelf ook een voorbeeld, yeah right -
Perfecte manier om likes te scoren, zonder twijfel -
Ik heb mijn schoonmoeder 1,5 jaar lang opgevangen, zou er eigenlijk een koninklijke onderscheiding voor moeten krijgen alleen toen was er nog geen Facebook en dus ook geen likes te scoren. Poeh poeh, trots zijn dat je je eigen familie opvangt, zou vanzelfsprekend moeten zijn.
-
-
Waarom als je weggaat voor wat dan ook moeten die vrouwen eerst nog een keer heel het huis door
pen 10 x kijken of alles goed op slot zit en dat het gas uit is
dat is een plus punt als je geen gas meer hebt
scheeld al weer 10 minComment
-
Comment
-
Over en weer ik kook niet geen zin aan. Dus doe alles gezamenlijk. -
Zo moet t ook joh.
Deze is alleen een wraakactie van God denk ik wel eens want die flikt alles wat ik m'n exen aan deed.
Maar dan met een glimlach. Das toch t belangrijkste want zeikwijven kots ik op.
Moet wel vrijwillig blijven allemaal.
-
Zeikert 's heb je inderdaad geen reet aan. En ik ken der wel een paar. Dan denk ik man wat moet je met zo'n wijf..
-
-
Nu begrijp ik je foto
op de andere poostComment





Comment