Moeilijke vragen die er toe doen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zabuza
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2019
    • 328

    #121
    Geen idee wat ik er van denk. Zet serieus aan tot nadenken, wat er ook van mag zijn. Ik beslis graag zelf met welke info ik mijn brein voed (verwijzend naar reguliere info via media allerhande).
    This series, produced by a guy named Ewaranon, premiered 31st May 2021...It's a bit of an epic, but well worth the ride! Do you want the red pill or the blue pill? The choice is yours. If you want to know the truth about our flat world, watch th…

    Comment

    • Zabuza
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Oct 2019
      • 328

      #122
      En nog een laatste. Wat zou hier eigenlijk mee zijn? Komt ook vaak terug. Iemand in de comments schrijft dat ze niet van de ene leugen in de andere wil vallen. Dat gevoel ervaar ik ook wel een beetje. Het is me alleszins overduidelijk dat we serieus gemanipuleerd worden door zij die er baat bij hebben.
       

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        "Het is me alleszins overduidelijk dat we serieus gemanipuleerd worden door zij die er baat bij hebben."

        Das de aard van de mens, dat doe je als baby al. Zonder manipulatie krijgt niemand wat gedaan. Stukken lastiger in ieder geval. Reclame, cookies, kleuren, muziek, geur... allemaal om te manipuleren. Daar moet je gewoon doorheen kijken

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Manipuleren komt in het dierenrijk ook massaal voor. Alleen gaat het bij hen niet over iemand geld uit zijn zakken kloppen

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Daar zeg je wat ja, die katten van mij kunnen er wat van!!

        Zou de mens zonder kunnen?
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #123
      Geef asielzoekers vaker het voordeel van de twijfel.

      Moeten PvdA of de SP niet gewoon de PVV steunen? Ze zijn er toch voor de "arbeiders"?
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Het komt er straks gewoon op neer dat ze de boel resetten. Iedereen die hier is krijgt het voordeel en wat vanaf dan binnenkomt weer de standaard.
        En dat herhaalt zich dan een paar keer, want de standaard deugt niet. Die is te racistisch
    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #124
      Heb mol bij mijn planten wat Kun je doen om ze snel weg te krijgen

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ja, dat zeg ik.

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Alle wormen uitsteken gaat de Mol vanzelf weg.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Uit roken. Gat maken kannonslag open knakken aan steken en in dat gat stoppen..
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #125

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Ze komen denk niet naar hier
        Maar toch bedankt
        Denk dat ik rond de planten een net ga ingraven maar welke Maas moet ik hebben dat wel de.wormen er door kunnen en de wortels van de Dammes
        Iemand ervaring

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        kiekedraad heb nog nen rol liggen ge moogt hem hebben èé

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Mollen zitten best diep onder de grond, denk dat ze onder het gaas doorgraven en dan alsnog naar boven komen. Maar hebben ze al aan je planten gevreten of heb je enkel molshopen gezien?
    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #126
      whack-a-mole-game-rentals-fb.jpg

      Succes!
      Attached Files
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Erg leuk na een discussie over smaak!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Kom maar op!

      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        Als ge uw kinderen beu zijt
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #127
      Wist je dat het verschil tussen Hungarian sweet wax en Hungarian hot wax een kleine 2 liter water is?

      Ik weet water werkt niet maar ook weer wel maar gvd als dat m'n mildste peper dit jaar is ga ik 2023 niet halen.


      ​​​​​​
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Eurogro
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 842

        #128
        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip
        Mollen zitten best diep onder de grond, denk dat ze onder het gaas doorgraven en dan alsnog naar boven komen. Maar hebben ze al aan je planten gevreten of heb je enkel molshopen gezien?
        Ze hebben een pland al om zeep

        Comment


        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Gecondoleerd! Dat is wel serieus klote
      • Eurogro
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 842

        #129
        Oorspronkelijk geplaatst door Takketoelli
        Wat flessen beetje schuin in de grond zetten, door de wind gaan die fluiten waardoor ze weg gaan.

        GEEN glas in de grond, zonder neusje kunnen ze niks!
        Moet er dan de bodem niet uit

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Nee hoor, wel dop eraf

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Beetje zand er in, dan krijgen ze een andere toonhoogte.
      • Eurogro
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 842

        #130
        DAF3683D-1C34-4CCE-BF74-1A0B83F5DDEC.jpg Denk dat ik deze ga bestelen en daar de gaten me ga bekleden aan de binnenkant
        ieders geval voor volgend jaar heb wat te doen van de winter

        Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #131
        Wist je dat er ondertussen een pepper X bestaat die bijna 2 x zo heet als de Reaper zou moeten zijn?

        Guinness book of records schijnt er nog mee bezig te zijn.

        Moet zaden hebben verdoeme.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Leikt mijn super bij Thais Etten

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Één in een pan voor 20 man..
      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #132
        Waar komt toch die eeuwige eigenwijze fatalistische zelfhaat vandaan?
        Sociale druk, blinde onwetendheid, dwarsliggen of gewoon echt een kutleven wat je anderen ook gunt?

        Wie zijn toch die mensen?
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #133
        Als alle benzinewagens nu elektrisch waren hadden we dan een groter probleem?
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Eurogro
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2021
          • 842

          #134
          Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam
          En hier hetzelfde geval Eurogro.
          wat het zelfde kan het even niet plaatsen sorry wat je bedoelt

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #135
            https://www.youtube.com/watch?v=EZV7k2GAN2Q geen vragen
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            Bezig...