In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #1

    In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

    Korting op 420shop
    Zomertijd gaat deze dag in
    Klok één uur vooruit om 02:00 naar 03:00 uur
    Een uur minder = dus één uur minder slapen!

    Maar het is de voorbode van de zomer, dus niet getreurd
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

    Allleeeeeeeeeejjjoppppaaaaaa

    bukkake
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

      is nu al zomertijd¿ zit tussen 2:00 en 3:00 te zweven.

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

        Eindelijk het is zover, laat de zomer maar komen!

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #5
          Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

          Kom maar op, ik heb er zin in!

          Lekker lang buiten chillen
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

            Anders ik wel! Wat een prachtige tijden zijn dat, buiten chillen tot in de late uurtjes met slechts een shirtje aan, of aan het eind een vestje
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • misto
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 1011

              #7
              Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

              heb al in men blote pens buiten gezeten
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment

              • Hosslling
                Retired
                • Mar 2011
                • 1

                #8
                Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

                en ik m'n planten ook al mooi gezet buiten, zet ze s'avonds wel binnen neer.

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: In de nacht van zaterdag 26 maart 2011 op zondag 27 maart 2011

                  Niemand last gehad van een maandagmorgendip door de zomertijd?

                  Ik kwam er in de nacht van zaterdag op zondag achter dat mijn telefoon uit zichzelf de tijd verzet. Ik was nogal vertraagd na het uitgaan vanwege een ongeluk (waarbij een jong meisje zwaar gewond is geraakt), en kwam toen 7u (zomertijd) thuis, gelukkig bleek het toen dus zomertijd te zijn; ik kon nog een uur langer slapen.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  Bezig...