Koninginnedag 2011
Collapse
X
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl -
Re: Koninginnedag 2011
Zo, hebben jullie allemaal genoten? Ik ben dus naar Eindhoven geweest waar ik het zeker naar m'n zin heb gehad. Lekker weer en brabantse gezelligheid! Wel was het behoorlijk druk daar, tevens heb ik nog een bezoekje gebracht aan coffeeshop Grasshopper, daar zal ik binnenkort een kleine review van schrijven.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment





Comment