De rekening Gas

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #1

    De rekening Gas

    Korting op 420shop
    Nou ik vraag me af of jullie gas jaar afrekening schrik barend hoog is of valt het wel mee?

    Bij ons viel het reuze mee 548,00 bij betalen.
    ik dacht dat het veel meer zou zijn.

    Hoe is het bij jullie?
    God was never on your side..
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    bij ons is hij ook niet hoog want ik lig er persoonlijk aan.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Jij lieg . Zeg maar gewoon eerlijk dat je ben afgesloten 😀
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #3
    60 euro op jaarbasis
    electra 2400 euro

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      60 euro extra das weinig heb je er ook opgelet?
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #4
    1600 extra en voorschotten verdubbeld.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Wow jij moest 1600 extra betalen???

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Gas en elektriciteit samen. Grootste probleem is de gasrekening die ongeveer 4 keer duurder is dan andere jaren.
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #5
    Ik hoor niemand over Electra rekening
    belladonna

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Dat vroeg ik ook niet. Die is bij mij zelfs minder geworden
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #6
    Mijn 'stroom is 543.00 Eurogro
    Hoe kom jij aan zo mega hoge stroom rekening das best een duur wietje dan
    God was never on your side..

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Wij hebben een stroomverbruik van ca 200euro per maand
      En gas 5 euro per maand hier hebben ze nog gasflessen

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Dan mag je wel eens wat minder stroom gaan gebruiken das veel 200 Pm heb je geen spaarlampen en kaarsen
  • Voor het eerst
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2019
    • 2662

    #7
    Mijn elektra gedeelte is ook erg laag, gas relatief hoog. Maar dit komt hoofdzakelijk door mijn zonnepanelen i.c.m. warmtepomp (hybride).
    Binnenkweek
    Hydro
    Kokos

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Warmte pomp kost ook weer stroom

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      klopt, daarom zijn zonnepanelen ook zo fijn
  • Sativied
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2022
    • 101

    #8
    Ik verbruik niets gas en moet van 15 euro in de maand ineens 50 euro betalen. Ocharme de mensen die veel gas hebben gestookt. Dat moet pikken in 2022.
    Mijn elektriciteit steeg naar 250 in de maand ongeveer. Alle projectjes vielen in het water. Proppen onder een TL, afwerken onder de HPS en proberen een ronde minder in het jaar te draaien.

    Maar zal het baten als ze beslissen om opnieuw op te slagen?
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Met gbars heb je dubbele opbrengst tov hps.

    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Ik overweeg 4 spiderfarmers van elks 100 watt te hangen.
      Maar denk soms ook nog aan de Mars Hydro fc3000. De juiste promo zal de doorslaggevende factor worden.
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #9
    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
    Dan mag je wel eens wat minder stroom gaan gebruiken das veel 200 Pm heb je geen spaarlampen en kaarsen
    Een kwu kost hier bijna 0.52 eurocent
    De rekening van 2021 was bijna de helft van nu met het zelfde verbruik
    pen de zwembadpomp neemt ook wat voor zijn rekening
    wiet kweek ik alleen buiten

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #10
      We worden genaaid met die idiote prijzen voor de stroom en de helft ervan is voor die naaiers van de belastingdienst....Die naaiende graaiers weten wat cashen is, daar kun je niet tegen kweken!

      Ook wordt de huur van mijn huis weer verhoogd kreeg ik vandaag te horen per brief, wat ieder jaar gebeurt en is dat eigenlijk niet kras? Je sluit een contract af voor een bepaald bedrag aan huur per maand maar vervolgens wordt de prijs ieder jaar verhoogd onder het mom streefhuur!

      Daar breekt je toch potverdomme elk paar klompen van dat je bezit? Ik verlaag de huur vanaf volgend jaar met 30% want de lasten zijn me te hoog.

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Enzo lang je toont te willen betalen kunnen ze weinig doen ook met je nuts bedrijven

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dat ze zichzelf nutsbedrijven noemen is het enige dat hieraan klopt want het is nuts!!
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #11
      Ik heb de helft verbruikt van vorig jaar.
      Paar maanden geleden CV uitgezet maar wel elke dag in bad.

      Aan het gas mogen ze wat mij betreft. En die geyle Jetten als 1e.
      Over een kanon trekken en afdrukken die vleselijke stoma.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Jetten is een vieze rat.
    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #12
      Mijn contract liep af op 1 April, zit nu op een sleepcontract. Ze wilden mijn voorschot verhogen van 285 naar 745 €, dat heb ik niet gedaan. Ik zie het wel wat ik straks mag bijbetalen, je ontkomt er toch niet aan. Ik ben wel aan het bijverwarmen met elektrische kachels, blij dat het nu beter weer is.

      We verbruiken best wel wat stroom hier met 2 pubers die graag gamen, die hebben allebei een pc waar ik een aardig kweekhok van zou kunnen draaien, 650 watt per stuk trekken die uit de muur.

      Boeven zijn het, allemaal.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Is dat veel extra werk / kosten ?

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Duurt flink wat jaren voor je die zonnepanelen er uit hebt hoor

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Als je kweekt heb je het er zo uit lijkt mij ?
    • KingOfTheBongo
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2020
      • 215

      #13
      Ik moest vorig jaar al 600 bij betalen..
      heb variabel tarief en vorig jaar juni vergeten aan te passen, Oeps..
      Verwacht een rekening van 1200😅
      Komt er nog bovenop dat ik in een ouder huis woon, slecht geïsoleerd.
      Als je dan na gaat dat ik voor electro en gas en 700+ per maand betaal, zuur geld

      Comment


      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Allé, het kan nog erger dus.
    • KingOfTheBongo
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2020
      • 215

      #14
      1400 piek verbruik van 2 maanden.
      Attached Files

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dat is erg duur, ik houd mijn hart vast voor mijn rekening durf haast niet te kijken!

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Met een goudrandje er aan, wat een prijzen.
    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #15
      Op deze manier willen ze dwingen om over te stappen op van Allas en nog wat
      look zoon stom idee om vanaf volgend jaar geen btw meer op zonnepanelen
      dan koop je ze toch volgend jaar als
      en als het echt zo dringend is om iedereen aan zonnepanelen te verplichten dan moet je dat nu gelijk doen met de btw

      en straks mag iedereen weer bloeden voor het verwijderen van al die zooi

      ik blijf bij het oude het zal mijn tijd wel duren

      Comment

      Bezig...