monty geeft de pijp an marten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hey apple
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 257

    #16
    Re: monty geeft de pijp an marten

    lol

    Welcome back monty

    Comment

    • lange1908
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Nov 2010
      • 543

      #17
      Re: monty geeft de pijp an marten

      Komt wel goed Monty....

      Comment

      • Weedjewel
        Special member
        Lucky Member
        • Nov 2010
        • 808

        #18
        Re: monty geeft de pijp an marten

        Comment

        • Silve R
          Chronic Stoner
          • Sep 2010
          • 193

          #19
          Re: monty geeft de pijp an marten

          Jammer man! moest altijd opkijken van de duidelijkheid in uitleg en foto van je posts, die sowieso leerzaam waren/zijn voor iedereen!
          Maar goed, is ook te begrijpen langs jouw kant,
          Zou zeggen... rust even heel goed uit of wat dan ook, waarna je nieuw profiel aanmaakt om kweekverslagje te beginnen? Nieuw profiel=Nieuw begin

          Gr Ga je goed

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: monty geeft de pijp an marten

            Tja das het risico dat je neem
            Alcohol maakt meer kapot dan je lief is...
            En monty jij weet ook dat je gisteren te ver ging en dat de bann tijdelijk zou zijn.
            Mensen zitten niet te wachten om te horen dat jij alcoholist ben en dat je dan 10 keer op de chat gaat roep.
            Tis ook medicinaal forum veel mensen komen hier om even te ontspannen en dan ga jij jou alcoholisme even op de chat gooien snap je niet dat sommige
            mensen het daar moeilijk mee hebben. En da gebekvecht met jan en alle man is ook niet echt tof meer
            Maare is dit postje om zielig te doen ? Of wil je alleen maar even horen dat iedereen wil dat je terug kom ofzo?
            Weg gaan is iets wat je toch nooit doe dus vind dit eigenlijk zinloos postje Monty
            God was never on your side..

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #21
              Re: monty geeft de pijp an marten

              idd bella weers veel te diep int glaasje gekeken en dat maakt idd meer kapot dan me lief is. Kan wel zeggen ik zal het nooit meer doen maar dat zal een loze belofte zijn. Met tijd en wijle gaat het soms mis hier. Zoals altijd sla je de spijker weers op de kop.

              P.S. ik ben niet fluptjeuh

              leuke avator heb je als ik me niet vergis is dat een bellah donna, (zeer giftig kruid)

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #22
                Re: monty geeft de pijp an marten

                Gum deze post weg monty of sluit hem .
                We doen het allemaal wel is fout vecht je battel met jd uit en doe weer zoals je altijd ben op de chat
                mensen missen je info
                God was never on your side..

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #23
                  Re: monty geeft de pijp an marten

                  mag op slot, weed zelf ff niet meer hoe dat gaat

                  Comment

                  • Jake92
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2011
                    • 122

                    #24
                    Re: monty geeft de pijp an marten

                    heb je bovenaan in de titelbalk van de topic geen moderatorbalk waar je dat kan?
                    Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #25
                      Re: monty geeft de pijp an marten

                      ahaa, een JD-alcoholslot voor monty whoehahahaha

                      fijn dat je het licht weer ziet man
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #26
                        Re: monty geeft de pijp an marten

                        BUKAKE aalleeejopaaaahhhhhh

                        Comment

                        • angel777
                          Cronic Grower
                          • Mar 2010
                          • 3409

                          #27
                          Re: monty geeft de pijp an marten

                          @monty
                          je eigen dronken gedrag in de chatbox proberen goed te praten terwijl je je er voor hoort te schamen, en dan ook nog zielig gaan doen als je 'n ban krijgt......
                          je hebt als moderator 'n voorbeeld functie!!!
                          niks persoonlijks verder
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #28
                            Re: monty geeft de pijp an marten

                            Als niet persoonlijk is Angel zwijg dan in plaats vuur opsteken.

                            Modje deze post kan dicht!!
                            God was never on your side..

                            Comment

                            Bezig...