Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1501


    Pizza met geròókte zalm !!

    Deeg van den albert hein , heel ander deeg dan da van den Aldi & Lidl !èé!

    Da deeg zit in een aluminium koker , wel spijtig want zo 1 vel dèég is vèél te vèél voor mij !éè!

    Dus daar gaat weer den helft van in de vuilbak verdwijnen !éè!




    A99742BE-4C91-4119-BBE9-EB161596D248_1_201_a.jpeg 7AF0668A-0233-405F-8BC4-4284BA1C5D1C_1_201_a.jpeg A486AA6E-BDC4-47C5-BB53-6131F7B93EEE_1_201_a.jpeg


    Dit deeg is wel wa lekkerder dan da karton van den Aldi !!

    T'is nen blijver !!



    FE7FFD39-2BC7-44DC-A3D0-0946368B61B9_1_201_a.jpeg

    Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1502

      Pizza den overschot van gisteren 3 min. in den oven !!


      4749F1BD-35DC-4944-99C7-39DD6850BE58_1_201_a.jpeg




      Remco.

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #1503
        Balletjes in tomatensaus.
        20210717_170934.jpg
        Tzaziki en patatjes uit de oven erbij. Njammie.
        20210718_144413.jpg
        En in Westmalle hebben ze een pilsachtig biertje gebrouwen. Nie vies.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Lekker ook die pilsachtige trappist lijkt me erg fijn!

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Pilstrappist nu hebben we alles gezien

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          La Trappe had dat ook al.
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #1504

        Broodpudding met een smaakje

        Effe 30 sec in de microwave !!



        AA455A29-00F5-4647-8F9A-43BD58866AC5_1_201_a.jpeg





        Remco.

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Goe smaakske?

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          stak nog in den viezer , nog 3 stukken over van mijne space broodpudding van een tijdje geleden !

          Da smaakske vind ik ni lekker effe nen warme cecemel me veel suiker om het door te spoelen !!
      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #1505
        Het lijkt misschien dat ik elke dag pizza eet - dat zou ik wel willen - maar ik maak alleen maar foto's van mijn pizza's.

        IMG_6495.JPG

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          weeral een meesterwerk !èé!

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dank je!
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #1506

        Kip schnitzel patatjes gestoofd witloof met een zoet saus'ke !!


        24307815-5ECD-4408-83E7-A11C536480FD_1_201_a.jpeg





        Remco.

        Comment

        • Greyvol
          Amazing Grower
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 4719

          #1507
          Hertje met bloemkool en salade met jonge capuseines. Lijkt op erwtjes met piccalilly en de bloemkool met kaas en kerrie
          filedata/fetch?id=1634954&d=1626644518&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Wacht even... hertje??
            Je bedoelt ..

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Wild vlees..
        • Rietslang
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 2171

          #1508
          Boontjes(essentiële aminozuren) en groentjes(vitamines/mineralen) gestoofd met verse gember en heel de battaklang.

          Vooral een flinke dosis Karwij zaadjes welke eig ferm verhittend zijn in eigenschap maar ook erg lekker en gezond, niet alleen voor een optimaler spijsvertering (daar waar een goede gezondheid begint),
          ook zorgen kruiden en specerijen voor een anti-depri werking wat veel mensen niet weten en levert tegelijk een smaakbom, ideaal bij veggie dieet

          20210719_122916.jpg

          Samen met oa verkoelende specerijen als Koriander, Kurkuma en Kardemom en gestoomde Basmati rijst met bio-boerenboter en een pluk zeewier(Omega 3)!


          Als "vleesvervanger"(eiwitaanvulling) lekker makkelijk:
          20210719_122901.jpg

          Plantaardige Kebab > more life, less meat
          leuk de extra ijzertoevoeging, b12 hoefde niet want ik pak nog arme babykalfjes hun melk af

          Eiwitrijke vegetarische Kip(nuggets)
          moet zeggen helemaal niet verkeerd die vd Carrefour, de beste totnutoe,smaakt een beetje naar die rare visbrochettes uit de schoolcafetaria maar die vraten we toch ook gewoon op dus dit geslaagd, een aanrader!
          Keep it Green ja
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Wow! Dat ziet er lekker uit! Smakelijk

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Lekker bordje vol !!

            jaja , dan wil ik ook wel eens gezond doen als dat voor mijne neus staat !!
        • Greyvol
          Amazing Grower
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 4719

          #1509
          Ben maar wat gaan opwarmen kreeg toch wel honger na het zien van al dat lekkers, mooi man!
          pasta van eergisteren gepimpt met wat kaas en worstje
          filedata/fetch?id=1635032&d=1626696992&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Last edited by Greyvol; 19 July 2021, 13:17. Reden: Had geen zin meer om wat tomaten en een eitje erop te doen
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Lekker met verse basilicum, genieten
            Vind het ook af zo, word/is/was lekker vreten dit smakelijk!

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Ik was ook juist aan uwe basilicum aan't denken , gij hebt waarschijnlijk wel een plantje staan in uwe hof , ik breng regelmatig zo een potteke met een basilicum plantje in mee van den Aldi , maar na 4 dagen is het plantje al dood éè

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Hier ook Remco , elke week nieuwe plantjes, heb er nu ook weer twee kaal geplukte staan
        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #1510
          Weer tzatziki gemaakt met patatjes van eigen akker. Gulle akker dit jaar. Hard werken wel dat rooien van aardappels.
          image_412113.jpg
          Met kip en worteltjes.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Lekker hoor!

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            rood wijntje er bij
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1511

          Kip in een krokant korstje met konijnen eten
          puree en geel paprika sausje !!




          8A7D9A26-79D9-46A6-AA9B-5024C69DB04E_1_201_a.jpeg




          Remco.

          Comment

          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #1512
            Deep fried shrimps & homemade remoulade sauce !!
            T'waren er 12, in een pakske van 10 stuks !?i


            3F93F2AF-B8F3-4F83-85ED-C392F329028D_1_201_a.jpeg




            Remco.

            Comment


            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Smakelijk!
          • Greyvol
            Amazing Grower
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 4719

            #1513
            filedata/fetch?id=1635590&d=1626882652&type=thumb
            tart tart in met gegrilde paprika, tomaten, fetakaas en mozzarella
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Hoho da moet lekker zijn , iedere keer dak hier kom kijken krijg ik honger !!

              Smakelijk !!

            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Thanx, dat is eensgezind
              Het is alleen al weer op, veels te weinig gemaakt
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #1514
            Dat vraag ik me ook af..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • Greyvol
              Amazing Grower
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 4719

              #1515
              Tuinbonen met piccalilly en patatten en een worstje
              sherry erbij en baasje is weer helemaal happy..
              filedata/fetch?id=1635777&d=1626973208&type=thumb
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                T'is da sherry'ke dat het hem doet he , aperitief,ke !!

                Tuinbonnen eigen kweek ??

              • Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Nee, niet uit eigen tuin, maar wel verse..
                Die sherry is al op helaas, veels te lekker ja. Lekker wat vapen erbij en ea play live aan het kijken woohoo!
                Wel met eigen pikkie likkie saus
                Last edited by Greyvol; 22 July 2021, 18:35. Reden: That’s what she said
            Bezig...