Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #3346
    Gisteren zelf even gekookt vol van de wind😋 Vol au vent.
    image.jpg​

    Comment

    • NewNoobie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 2070

      #3347
      ​Middag eten pizza time😋.
      image.jpg​image.jpg​

      Comment

      • NewNoobie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • May 2022
        • 2070

        #3348
        image.jpg​Ontbijtje. Chorizobrood met ham en een paardenoog😋.

        Comment

        • NewNoobie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • May 2022
          • 2070

          #3349
          Kippekaasgrilworstbroodje😋
          image.jpg​

          Comment

          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #3350
            Frietje steken èé

            IMG_1217.jpg​
            IMG_1219.jpg

            Medium frietje met joppie, stoofvleessaus (huisbereid),
            bicky uitjes en stukjes curryworst.

            ​
            IMG_1221.jpg


            Remco.​

            Comment


            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Echt belgische é😋

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Wat ontzettend duur, daar verschiet ik echt van! En die stoofvlees huisgemaakt? Dat was dan vast een huis met een dak van stro want die oogst kurk ende kurkdroog! Is het geen schoenzool?

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Luie mensen eten kost geld !èé!

              Het heeft gesmaakt meer ook ni , aluwel ik heb al terug honger èé
          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #3351
            Pizza Margherita met d.o.p. gecertificeerde buffelmozzarella ingevlogen vanuit Campanië.

            IMG_0383.jpg
            Gebakken in 40 seconden op 510 graden. Keep out kids, way too hot of a kitchen!

            IMG_0384.jpg
            Dubbelvouwen voor dat echte Italiaanse even-een-pizza-halen-en-zittend-in-het-gras-opeten gevoel.

            En de buffelmozz is verkrijgbaar bij de Lidl!

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              en al een beetje aant oefenen ??èé??

              ziet der weer nen perfecte uit

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Komende dinsdag begin ik met proefdraaien!

              Dank je!
          • NewNoobie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • May 2022
            • 2070

            #3352
            Ook eens gekookt. Vlaamse klassieker stoofvlees friet😋

            Met 5 rodenbachs uitgekookt voor een zeer geconcentreerde smaak😋

            image.jpg​

            Comment


            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Ik ben blij als je vrouw weer kookt

            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Bo$wachter goed om te weten dan tag ik je wel even😉

            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              😂😂👍🏻
          • NewNoobie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • May 2022
            • 2070

            #3353
            Ontbijtje. Geroosterd fransbroodje met een eitje😋(@Bo$wachter)image.jpg​

            Comment

          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #3354
            Pasta Time èé

            IMG_1339.jpg​

            Remco.

            Comment

            • NewNoobie
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • May 2022
              • 2070

              #3355
              Voor de middag😋

              image.jpg​

              Comment

              • kelderkastje
                Exquisite Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Nov 2019
                • 5460

                #3356
                De betere pita.
                20230731_124639.jpg

                Comment

                • NewNoobie
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2022
                  • 2070

                  #3357
                  ​Vandaag terug met mijn poep in de boter gevallen. Borschk en een frisse aardappelsalade en een pasta op smaak gebracht met look olie fetakaas en spek😋

                  image.jpg​image.jpg​​image.jpg​

                  Comment

                  • Bo$wachter
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2022
                    • 1902

                    #3358
                    IMG_2363.jpg Boursin
                    erpel
                    kip
                    courgette
                    ui
                    knoflook
                    prei
                    lente ui
                    pakzooi
                    paprika
                    pistache Nutz
                    zonnebloempit
                    pompoenpit
                    chiazaad
                    lijnzaad

                    Comment


                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Azo een verscheidenheid👍
                      Heb je dat allemaal tegelijk in datzelfde pannetje gemaakt?

                    • Bo$wachter
                      Bo$wachter commented
                      Editing a comment
                      Ja de erpel effe apart voor gekookt en daarna bij de gemüse. Was eigenlijk de bedoeling dat ik een overschotel ging maken.. maar was bang dat het niet gaar zou worden als ik da allemaal rauw in de oven deed🤷🏼‍♂️ dus effe voorgekookt maar voor dat ik het wist was het al klaar.. dus de oven maar weer uit gezet 🙃 volgende keer beter..wss
                  • NewNoobie
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2022
                    • 2070

                    #3359
                    Als ontbijt broodje gemaakt door het vrouwtje🥰
                    Geitekaas met ham, salade en tomaat en aardappelsalade😋

                    image.jpg​

                    Comment


                    • kelderkastje
                      kelderkastje commented
                      Editing a comment
                      Goeie boerenboterham, lekker, peper en pickles erbij voor mij nog.

                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Wohoow groenten eindelijk..
                      Processed vreten zoals ham buiten de voedingsdriehoek wel
                  • kelderkastje
                    Exquisite Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Nov 2019
                    • 5460

                    #3360
                    Dochter wou noedels. Ramen gaan eten.
                    20230801_151125.jpg
                    Met gyoza en kim-chi. +achtergrondwoef.
                    20230801_150257.jpg
                    En een biertje.
                    20230801_150447.jpg
                    Heeft erg gesmaakt.

                    Comment


                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Kimchi een keer meegebracht om te proberen omdat staat nr 1 om gunstig darmbacteriën en nrml smaakt zoiets niet zoals het ruikt, dacht snuffelen effe dan maar meteen met potje en al in de kliko gesast zn de rest vd dag in de stank moeten zitten maar wel erg gezond schijnt, in thailand gebruiken ze vis ipv groenten om te rotten dat ruikt mss iets beter🙂

                    • kelderkastje
                      kelderkastje commented
                      Editing a comment
                      Is een beetje zoals met whisky's en cognac. Dat moet je ook leren appreciëren.
                  Bezig...