Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #931
    Het zijn vandaag geen frietjes de patatten zijn te klein !!

    90145CC1-F069-4D25-BE42-AA126EE858E7_1_201_a.jpeg

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Had die ook een klein worstje ?

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Aan de grote van je worst kan je niet zoveel veranderen. Gewoon een wijf met kleine handjes zoeken. Valt t allemaal best mee.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Haha dan komt de buurvrouw wel in aanmerking , das maar een kleintje !!
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #932
    IMG20200910210313.jpg
    Het beste of misschien wel het enige goede wat er ooit uit Marokko gekomen is..
    Tajine.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      ja.
      En heel veel groentjes en kip.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Wat zijn die rode balletje ?? Tomaten ??

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Jup.
      T is bij die tajine vooral de opbouw die belangrijk is.

      Dus begin onderop met bieten in schijfjes. Daarop aardappelen is schijfjes, wortels, voorgebakken kip, olijven, paprika, Turkse peper(soort paprika want niet pittig) ingemaakte citroen en dan die tomaatjes.
      Shitload kruiden op die kip en gassen maar. Laagste vlammetje 2 uur laten pruttelen en je hebt je vitamine shot weer binnen.

      Maar alles wat je erin flikkert wordt dodelijk.
      Eigenlijk alleen broccoli voeg ik later toe want dat flikkert uit elkaar.
  • Superskunknl
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2017
    • 96

    #933
    Was een pizza van domino's.. Zou eigenlijk homemade lasagna zijn maar het bakje viel uit mijn handen...

    Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #934
      Op zen Marokkaans vandaag !!
      Alèéja t'is iets waar dat couscous bij is !?i


      C655BF67-ADD2-4AEF-9EA3-73A3C4082F64_1_201_a.jpeg

      Comment


      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        T is natuurlijk wel zo dat je alleen in een gestolen tajine mag koken anders doe je z'n oorsprong tekort.
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #935


      IMG_8455.jpeg

      Comment


      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Die is ook wel vet. Heb al een paar aardewerken versleten en nu naar grote tevredenheid die le Creuset met gietijzeren onderkant.
        Kost een paar centen maar is wel geniaal.
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #936

      !! Green Pancakes " GP " !!




      36443DC8-5C54-4DC1-8BCF-B03D36A57B07_1_201_a.jpeg 4907E255-E909-4DCE-8F1E-80F03C1A222F_1_201_a.jpeg

      150 gr Bloem & 300 ml melk en twèé tikkenneikes en een snuifje zout !!

      Ik doe ook 50 gr vanillesuiker in om de smaak van den kief wat te
      verdoezelen !!



      D8873231-7494-4071-A853-077503BFC1F1_1_201_a.jpeg A6701BDD-87B1-4C79-95EB-2EDDFA107041_1_201_a.jpeg

      + nog 3 gram verse kief om het allemaal wat intersant te maken !!

      Met dit beslag kan ik 5 mooie GP bakken , der zit dan 0,6 gr kief
      in per GP !!

      Sebiet effe 3 van de 5 in den vriezer steken , want anders zijn ze
      vandaag nog op !!



      9C49B56F-36C0-4920-A7A6-9119FA362782_1_201_a.jpeg





      Remco.
      Attached Files

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Me choco en suiker !!

        Das geen omelet he dit zijn pannenkoeken !!

        Inderdaad een Appeltje das een goe idee , iets voor volgende keer !!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Pannekoek met spek, en een beetje suiker. Man, dat moet je echt eens proberen! Spek bakken en beslag erbij. Doen!

        Ziet er lekker uit, dat moet ik ook eens doen!

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Die gember klinkt me ook wel naais.
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #937

      IMG_3777.jpeg

      Comment

      • colori
        Gandhi Ganjamaster
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 473

        #938
        Kzal ook nog eens meedoen.

        Zaterdag een mooi stuk picanha (staartstuk) en vandaag kippendijencake.

        De veggies onder ons weten niet wat ze missen..

        IMG_20200912_201933.jpg
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          WTF wa een schoon stukske vlees !!

          Wa hede der bij gegeten ??

        • colori
          colori commented
          Editing a comment
          Remco ja een heel mooi stuk vlees! Ook niet onbelangrijk, redelijk betaalbaar, €15/kg.
          We hebben er gratin en boontje bij gegeten.
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #939


        A1A99C43-5FA7-4C9C-A6E7-36740559A7F6_1_201_a.jpeg

        Comment

        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #940
          " Broodje gyros "

          IMG_3966.jpeg

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #941
            Daaronder ligt een kilo zalmmoot voor een hardwerkende Nederlander ​​​​​​die je niet ziet en wat het dus eigenlijk gewoon een kutfoto maakt.
            Attached Files
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Ge ziet bij mij ook niks buiten den bovenkant van een mais broodje !!

              Is da wel look genoeg ??

            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              Zoveel Look whoooooo

            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Ja je kan wel zien waar ie naar toe is geinteregeerd, het ken niet op
              Hier in Zeeland snijden we de look toch minimaal eenmaal door de helft
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #942
            Look is goed voor de piem en aangezien ik die graag gebruik heb ik veel look nodig..

            Die citroenen zijn trouwens van die ingemaakte citroenen. Echt een must have voor de smaakterrorist.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Van de Marrokkaan?

            • Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Ik koop t bij de turk. Vind een tajine van de marokkaan wel genoeg hier in huis
          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #943
            ik ga me ook eens nen look bol mee brengen morgen !!

            En een goe stukje zalm zou wel smaken !!



            Lasagne met zalm en spinazie vers uit den frigo !!!


            IMG_3903.jpeg

            Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #944
              Oorspronkelijk geplaatst door Remco
              ik ga me ook eens nen look bol mee brengen morgen !!
              Is het nodig dan ? :p
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Bleinen ; die moest ik opzoeken. Kwam uit op blaren of spaken maar dat is vast niet wat jij bedoelt ?

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                eelt !!

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Weer wat geleerd ! Minder rukken dus
            • Remco
              Exquisite Grower

              • Jul 2018
              • 7399

              #945
              Unknown.jpeg

              Comment


              • Eerstekamerlid
                Eerstekamerlid commented
                Editing a comment
                Eenzame man.

              • Rickysticky
                Rickysticky commented
                Editing a comment
                Niet vervelend bedoelt... van uw rolstoel mischien?

              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Manuele traktaties.
            Bezig...