Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1681

    Kijk wat ik nog gevonden heb na 7 dagen in de koelkast
    nog steeds overheerlijk , ge moet u niet afvragen wat
    daar allemaal in zit om dat zolang vers te houden !!



    Tompoes


    F987E31C-44C0-490F-83DA-DBBAAC158136.jpeg



    Remco.

    Comment

  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4719

    #1682
    filedata/fetch?id=1654137&d=1634141356&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1683
    Rijst noedels met rundvlees , broccoli en bloemkool
    roosjes en tjapar in een te zout sausje !éè!






    034BAB5F-4BE7-4A55-802C-A86FA7F7DFFB_1_201_a.jpeg




    Remco.

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #1684
      Zo, het deeg is weer gekneed en opgebold voor de pizza's van morgen en in 't weekend. Ditmaal heb ik het direct opgebold na het kneden (geen bulk rijs dus) op aanraden van de kenners op het internationale pizzamaking forum.

      Comment

      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #1685
        K'was begonnen met den Dessert !èé!







        Banana splitje !!

        B32DA9EA-6870-4745-A408-E5FF154DCE92_1_201_a.jpeg



        Den overschot van gisteren ,
        maar dan met plat brood ( roti ) !èé!




        80A64264-B6A3-474F-85EE-B5AF2A926B8C_1_201_a.jpeg









        Remco.

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #1686
          Yummy!

          IMG_6799.JPG

          Comment

          • Takketoelli
            Cronic Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jan 2019
            • 3124

            #1687
            20211014_162614.jpg
            Nasi a la Takketoelli

            "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
            "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
            "Ajeto" - Buurman en Buurman

            Comment

            • Remco
              Exquisite Grower

              • Jul 2018
              • 7399

              #1688

              Stukske vis - broccoli met patatjes en
              spisy komkommer salade !!




              EB35A2FD-87DC-4AD4-81C2-04A5262D924F_1_201_a.jpeg



              Remco.

              Comment

              • rockethaze77
                Stoner
                Member
                • Sep 2021
                • 24

                #1689
                Van al da blowen eet ik echt van alles ahahaa!

                vreetkick maar vanavond wordt het denk toch kip in de oven! :d

                Comment

                • Remco
                  Exquisite Grower

                  • Jul 2018
                  • 7399

                  #1690
                  Weer in deze volgorde !!

                  08AA90BD-E143-4219-955B-2A3EAE200A81_1_201_a.jpeg


                  Kip tariakke met rijst en curry !!




                  395C4D07-31A0-4DEB-BE91-6EF6E3E25656_1_201_a.jpeg




                  Remco.

                  Comment


                  • DCKFACELVRS
                    DCKFACELVRS commented
                    Editing a comment
                    Wat zijn die superblije rondjes op je eten? :O

                  • Remco
                    Remco commented
                    Editing a comment
                    confetti

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Luxe hagelslag
                • Remco
                  Exquisite Grower

                  • Jul 2018
                  • 7399

                  #1691

                  Comment


                  • Greyvol
                    Greyvol commented
                    Editing a comment
                    Zo zeg, ziet er goed uit! smakelijk

                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Die stukjes paprika lijken net vrolijke figuurtjes! Is het een pizza of een Picasso? Wel, hij is vierkant en schitterend dus ik zou het zonde vinden deze op te eten!
                • Hork
                  Banned
                  Lucky Member
                  • Jul 2020
                  • 4103

                  #1692
                  Bij de Napolitaanse pizza gaat het feitelijk om de korst. Het beleg is er om de korst maar de korst niet om het beleg.

                  IMG_6809.JPG
                  Geraspte pecorino onder de fiore di latte om het geheel wat meer smaak te geven.

                  IMG_6807.JPG
                  Gebakken in een minuut op 510 graden. Wel wat een kleintje dus hiervan heb ik twee gegeten. De tweede was wat minder lekker want ik had nog even moeten stretchen.

                  Comment


                  • Remco
                    Remco commented
                    Editing a comment
                    welke kaas gebruik jij ??

                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Pindakaas en leverkaas


                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Pindakaas op de pizza? Ik houd het wel bij fiore di latte. Deze kaas verbrandt gauw Remco dus in een gewone oven pas 5 minuten voordat de pizza klaar is toevoegen.
                • Remco
                  Exquisite Grower

                  • Jul 2018
                  • 7399

                  #1693
                  Witloof patatjes gehakt bal + bruine saus !!


                  05ECE80F-C3DD-4825-BFD0-FBAB531B9A5F_1_201_a.jpeg




                  Remco.

                  Comment

                  • Rietslang
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 2171

                    #1694
                    Gerookte specks'kes, vers afgesneden van een plantaardig zwijntje,
                    en 'incredibly sappig, gemarineerd en lekker (tot product vh jaar verkozen)' op 100% plant gebaseerde sensationele 'kippen'filet stukjes; mexican seasoning
                    beiden hoog in proteïne + vezels
                    20211021_111608.jpg

                    Gebakken en geserveerd met een pan (in Ghee) gestoofde seizoens- groentjes en specerijen als versgedraaide (prana positieve) zwarte peper.
                    Ja met mijn fav, gekookte 'bio' basmati rijst.
                    Maar eerst een appeltje voor de dorst en wat spirulina tabletten.
                    20211021_113101.jpg

                    20211021_112611.jpg
                    20211021_112525.jpg

                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment


                    • Takketoelli
                      Takketoelli commented
                      Editing a comment
                      Er zijn gewoon teveel mensen, das alles

                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Net daarom een mentaliteitsverandering nodig, voedsel v dierlijk oorsprong moet meer als een feestmaal gezien, een delicatesse ipv 3x per dag.
                      Dat of een horde uitroeiers uitlaten

                    • Takketoelli
                      Takketoelli commented
                      Editing a comment
                      Die uitroeiers komen vanzelf, want we zijn met teveel mensen.
                      Iemand heeft gewoon 3x per dag eten nodig, wat totaal geen probleem zou moeten zijn. Dat is het alleen maar omdat we met teveel mensen zijn.
                      Megastallen kiloknallers en plofkippen zijn nu eenmaal nodig om iedereen van vlees te kunnen voorzien. Net als vegetarisch eten zijn dat oplossingen zonder het echte probleem aan te pakken: teveel mensen.

                      99 van de 100 problemen waar we nu mee te maken hebben heeft als oorzaak dat we simpelweg met veeeeel teveel mensen op deze bol zitten.
                  • Greyvol
                    Amazing Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 4719

                    #1695
                    gisteren..
                    Veels te grote salade voor het knippen en na het knippen wat pasta in de airfryer met wat kaas en worstjes..
                    filedata/fetch?id=1655798&d=1634810162&type=thumb
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.
                    Last edited by Greyvol; 21 October 2021, 10:57. Reden: Natuurlijk met scissorhash en sherry, maar dat spreekt voor zich
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                    • Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment
                      Der is werk van gemaakt , voor hoeveel personen is dat ??

                    • Greyvol
                      Greyvol commented
                      Editing a comment
                      Ghehe voor één met die dikke buik..
                  Bezig...