Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sprinterke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 779

    #1996
    Remco ,tis niet omdat gulle denkt dat de rest van het land parking is.... dat ge ook streekgerechten moogt toe-eigenen

    hamburgertje voort gemak (altijd feitelijk )

    20220225_195739.jpg 20220225_200234.jpg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      haha ja de parking smakelijk , ik ga me nog eens taloor waterzooi inscheppen !!
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #1997
    Oorspronkelijk geplaatst door Remco
    Ge moet da echt eens maken !!!
    We gan da doe

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #1998
      Weekend food
      Poke a bowl. Samen eten maken met mijn vriendin. Lekker gezond deze keer 20220226_165641.jpg
      God was never on your side..

      Comment


      • batmeid
        batmeid commented
        Editing a comment
        Sorry hoor, maar dat lijkt me nou serieus niet te vreten

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        batmeid dan is het maar goed dat jij nooit word uit genodig

      • batmeid
        batmeid commented
        Editing a comment
        belladonna daar ben ik inderdaad ontzettend blij mee poke a hole ieuwwww
        Last edited by batmeid; 28 February 2022, 18:13.
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1999

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Oei gaat het financieel wat minder😜

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hehehehe

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        die dingen zijn Pokke duur !!!
    • batmeid
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 1317

      #2000
      Geen foto wel recept.

      Benodigdheden:
      1 gerookte makreel
      1ui
      2 grote of 3 kleine aardappelen
      Kleine winterpeen
      6 augurken ( van die joekels)
      Zilveruitjes naar smaak
      slasaus


      Maak de vis schoon let op de graten. Pluis m helemaal uit.
      Schil je aardappelen en snijd in kleine blokjes, doe dit ook met de winterpeen.
      Zet de blokjes aardappelen en peen in een klein laagje water snufje zout en kook beetgaar.
      Snij de ui augurk en zilveruitjes superfijn ( hakmolen)
      Spoel je aardappelen en peen koud .
      Gooi dit allemaal in een schaal. Hussel door met slasaus.
      Peper en bieslook naar smaak . Verrukkelijk op geroosterd brood .
      Luxe variant ,door deze salade gerookte zalm snippers mengen .
      Yum yum yum yum.
      Last edited by batmeid; 28 February 2022, 11:52.
      sigpic it is just a flower

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik lust geen vis, alleen die geur al!
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #2001

      Kippedij a la remco's met roti brood èé

      54906EE2-457A-48B4-A951-9D4CA1E01421_1_201_a.jpg


      Remco.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #2002
        Lekker boerenkool rookworst en speklappen.
        nu vind ik spek lapen saai heeft iemand lekker recept voor speklappen marinade voor bij de boeren kool ennnn eigenijk vind ik boerenkool ook saai. Dus graag verrassend recept
        20220301_170235.jpg
        God was never on your side..

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Sowieso n dikke klodder mosterd voor wat romiger geheel

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ganzevet, echt

          Oma deed dat er altijd doorheen, HEERLIJK

          Lastig te krijgen nu

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Mosterd door de boerenkool?
      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #2003
        Gister was het Nasi jammie voor de man extea eitje en sate voor mij is dit meer dan genoeg
        20220302_161957.jpg
        God was never on your side..

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #2004
          Graag een variant maar dan in de versie wat ligt er nooit meer op m'n bord..

          M'n ouwe had corona dus dacht schuif er ff wat vitamines in en zag bokking liggen. Gerookte haring dus.

          Eenmaal thuis kom ik er achter dat die dingen dus niet schoongemaakt zijn en in z'n geheel gerookt. Dat is Zeeland. Hier zijn ze wel schoon.

          Gadverdamme. De horor. En dat zeg ik als stoeptegelverteerder. Ben er al brakend principieel aan begonnen onder t motto ze zijn niet voor niks gestorven maar fokkin nooit meer.

          Preskop was m'n hel op aarde maar die is ruimschoots overtroffen. Bahbah.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Tonijn en zwaardvis, voor de rest is het allemaal niet te eten. Walvis gaat ook nog wel
            Verse vis stinkt niet zegt men. Totale onzin, net als kaas. Kaas stinkt, net als vis, punt


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Jullie zijn allemaal gek !

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Vis verschilt niet voor niks maar een letter van vies.
        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #2005
          9D875114-CA4D-4FC7-8914-21E13D621C5F.jpg En vanavond eten we kibbeling, met aardappelen of zo.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #2006
            61ADDC62-00B5-4F00-9967-1714092C6250.jpg

            En nog wat pomme duchesse en bloemkool, lekker simpel vandaag.

            0A71CF8E-17E4-41C8-AD84-508A382241C3.jpg
            Last edited by Flip Hasjkip; 5 March 2022, 16:58.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

          • Eurogro
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2021
            • 842

            #2007
            Oorspronkelijk geplaatst door Rietslang
            Jullie zijn allemaal gek !
            lekker toch dan gaat er veel aan je voorbij


            Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #2008
            Had nog wat roerbakgroente over, die heb ik in de sambal gebakken. 3 Eieren erbij, roerei gemaakt en die op 2 sneetjes brood gemieterd. Uitjes erbij voor het zuurtje.

            En een halve liter koffie, de dag is weer begonnen. Fijne zondag allemaal !

            F2D366EF-BE79-41EE-8404-456E75E19AD0.jpg

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Een stevig ontbijt maar daar hoort eigenlijk pils bij!

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Ga zo een paar uurtjes fietsen, als ik terug kom heb ik nog een Chouffe winterbier liggen van 10 %, die zal lekker smaken straks

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              N'ice.
          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #2009
            Hmmm deze gaat smaken We eten er wraps bij met kip en een shitload aan groente. En sambal uiteraard, I love sambal !

            BA141406-4D8C-4016-AD1B-EC65D0880057.jpg


            6FA0482D-32BD-44EE-8039-1AD5FF80E8AA.jpg
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #2010
            Wortelstomp met een stukske zalm
            en bruine saus èé



            FC3581AE-F631-41EC-81EE-958530A75613_1_201_a.jpg


            Remco.

            Comment

            Bezig...