Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #2311

    verse cake met nen warme cecemel


    CC1B9B54-C5C8-4438-A2F6-A687ED6C997F_1_201_a.jpg



    Remco.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit, laat het smaken!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Warme?
      Respect
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #2312
    Kipdijen ala remco's met Souq Libanees
    brood da eigenlijk ni te fretten is !!



    E37AFF7A-0839-4497-9101-FF19FF1F38F3_1_201_a.jpg


    Remco.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Fretten? Begin je nou Fries te lullen?? Ik zag je auto weer staan dus nu wordt het verdacht!

      Smakelijke voortzetting!
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3124

    #2313



    20220810_192155.jpg

    Kippetje

    Petatte

    Errete

    Non de jus

    Klodder mayo


    20220810_192211.jpg


    Lekker man


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

      #2314
      BBQ, cote a l´os was iets te droog. Maar alsnog bleef er niets van over ...
      20220810_193952.jpg 20220810_193958.jpg Aardappelsalade met eigen patatjes en de burrata met eigen tomaatjes...


      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Eigen teeltje, altijd beste!

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        lekker - wa zijn die oranje bolletjes op uw bord ?èé?
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #2315
      Thaise Mihoen met kip in een
      heet zoet zuur jasje èé



      B2F1912F-7DAD-46BD-AE7C-AB69CC22017E_1_201_a.jpg



      Remco.

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #2316
        Remco vanavond pizza? Zeker weten! Op een warme zomeravond smaakt niets zo lekker als een houtoven pizza met een licht gebrande korst met een koude Amstel op de fles buiten in je eigen tuin.

        IMG_8059.jpg Sinds ik verse gist gebruikt, zijn de korsten nog luchtiger dan eerder.

        Eigenlijk moet ik nu even extra op de kleintjes letten dus overweeg ik vanavond een pizza Marinara zonder knoflook en zonder peterselie (want dat heb ik niet en ik heb vandaag even geen zin om de deur uit).

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          alleen tomaten smurrie der op èé

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ja kan best goed smaken want de korst is toch het lekkerst. Tomaten smurrie en een bietje schapenkaas er overheen raspen voor wat extra smaak ga ik vanavond eens proberen. Echte cucina povera!

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #2317
        Fris smoske gemaakt. Koude ingrediënten.
        20220811_130936.jpg
        Voor 2 personen.

        Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #2318
        Ik geloof dat ik een buikentopic ga openen.
        Gewoon puur om te weten waar al die massa blijf..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Heb vakantie dus eet en drink ik wat meer. Probeer iedere dag 50 km te fietsen om te compenseren. Gisteren ben ik gaan waterskiën dus vandaag heb ik 110 m gefietst. Als ik niet zoveel zou fietsen zou ik een nog grotere buik hebben, nu heb ik "slechts" een veertiger buikje
      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #2319
        De deegbollen voor de pizza's waren nog niet lang genoeg opgebold om te openen en ik had toch wel erge honger dus dan maar even wat anders.

        IMG_8132.jpg IMG_8133.jpg
        Nooit de pasta en de saus apart serveren maar doe een beetje eiwitrijk kookvocht in de koekenpan waarin alle ingrediënten gekookt worden tot het meeste vocht er uit is. Haal dus de pasta wat eerder van het vuur omdat die nog door gaart in het kookvocht en al dente moet wezen.

        IMG_8135.jpg

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Als de pasta na zeven minuten al dente is, haal je die na vier tot vijf minuten van het vuur zodat je nog twee minuten hebt om die mee te koken met de saus. Dit aanbakken versterkt de smaak van je gerecht. Als de tijd verstreken is giet ik een scheut kookvocht in de koekenpan voordat ik afgiet en kook de saus daarin en als het meeste water verdampt is voeg ik de afgegoten pasta pas toe. Ander is het vocht misschien nog niet verdampt terwijl de pasta al al dente is. Bij dit recept geen groente behalve tomaat. Popcornpils is bier waar mais in zit.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Lekker eten maken zit hem in de kleine dingen thanks de toelichting.
          Dan toch liever een 0.0 Liefmans on the Rocks Heerlijk

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Moretti is wel een aardige pils hoor, Jupiler is ook popcornpils en dat wordt bij jullie met sloten tegelijk gedronken maar het is een goed argument om een merk te laten staan als er mais in zit. 0.0 klinkt als een compromis, daar ben ik niet van! En graag gedaan!
      • batmeid
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 1317

        #2320
        20220811_131043.jpgbbq time jummy
        Attached Files
        sigpic it is just a flower

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Damn, dat zijn precies de mijne! Lekerrrrrr!!!

        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Ben te laat om nog aan te schuiven
          Laat het de volgende keer even eerder wetten
          Dan kan ik er rekening mee houden dat ik oprijd weg rij hier

        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Vetspekplakjes lijken wel op gerookte makreel. Ziet er heerlijk uit😃
      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #2321
        Krakend versgebakken zuurdesembroodje met smakelijke -met nutri score A- plantaardige 'mini burgers deluxe'!
        Met in boter gestoofde zoete aardappel en snijbiet uit de tuin.
        Blijkt na spontaan zaaien dat die nog es massa's ijzer bevat ook!
        Jai Gobhinda, Hare Krishna
        Met een paar klein toefjes Hellman's heerlijk, jullie kennen der van

        20220814_131206.jpg
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Kom s ff ene brengen heb bouwstoffen nodig..

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Ruilen met een DMT sessie

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Be careful what you wish for ofzoiets..
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #2322

        Effe een bordje gezond !!


        IMG_8572 2.jpg

        Remco.

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #2323
          Had per abuis wat te weinig bloem gebruikt waardoor de pizza's wat kleiner uitvielen en extra zout waren. Is dat erg? Nee hoor!
          IMG_8166.jpg IMG_8160.jpg Was meteen weer in La Borgata te Sassari!

          Comment


          • Snuitje
            Snuitje commented
            Editing a comment
            Wat een fantastische korst

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dank je!
        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #2324
          Met gekruide labneh, kruidenquark(buiten beeld).
          20220814_180222.jpg

          Comment

          • Snuitje
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 373

            #2325
            Quiche lorraine met een bosuitje gemarineerd half varkenshaasje en zaanse mayonaise .
            Attached Files
            Last edited by Snuitje; 14 August 2022, 19:38.

            Comment

          Bezig...