Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Volkoren pizza met tomatensaus, geraspte kaas, oranje paprika, bos ui, rode pepers en gerookte kip reepjes. Volgende keer iets meer melk in het deeg zodat de bodem wat dunner kan verder was ie heel erg lekker.
Wat een belediging, lees dit topic door dan weet je dat Ganjax zelf verse pizza maakt!
Ps: Een pizza uit een doos ligt ook op een bord als je die eet, daar gaat het topic om
No offence, respect voor pizzabakkers!
Ik ga geen borden afwassen als je die pizza uit de doos kan eten
Comment